חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צור עולם של יין עם המלצת יינות משמחים וכשרים לכבוד חג פורים bartenura moscato d'asti 2020 ו – 2017 – Ramon Cordova Rioja Crianza

"חג פּוּרִים הוא אחד מחגי ישראל, הנחוג בי"ד באדר ("פורים דפרזים") ברוב המקומות, או בט"ו באדר ("פורים דמוקפים" או "שושן פורים") בערים מוקפות חומה. יחול השנה בתאריך 16.3.2022. החג נקבע כיום הודאה לאלוהים, מכיוון שעל פי המסורת היהודית בחג זה ניצלו היהודים באימפריה הפרסית מרצח עם שזמם לבצע בהם המן האגגי, המשנה למלך אחשוורוש. מצוות החג כוללות את קריאת מגילת אסתר בלילה וביום, מתנות לאביונים, מסירת משלוחי מנות איש לרעהו ועריכת סעודת פורים שבה מקובל להשתכר "עד-דְלֹא-ידע" (ויקיפדיה) חברת"צור עולם של יין" עם המלצת יינות משמחים וכשרים לכבוד חג פורים, bartenura moscato d'asti 2020 ו – 2017 – Ramon Cordova Rioja Crianza

bartenura moscato d'asti 2020

רשמי טעימה שלי: מרענן מבעבע בגיזוז נעים עשיר בפרי מתוק פריך בעל ארומות וטעמים דיסטינקטיביים של ענב המוסקט עם טעמי נקטר מתמשכים בסיומת. עם תווים של פרחי בר, ​​מלונים בשלים ודבש ואחריהם טעמים של אגסים, נקטרינות ומשמש.

סוג היין: לבן מבעבע חצי יבש

שנת בציר: 2020

הרכב זני: ענבי מוסקט

מקור הענבים: איטליה- אסטי

אלכוהול: 7%

תהליך ייצור היין: "ברטנורא" הוא מותג של סדרת היינות האיטלקיים הכשרים הטובים והנמכרים בעולם. איטליה בורכה בטרואר נפלא ליין- הרים גבוהים, קרבה לים ומזג אוויר מתאים ליינות שכבר מזמן הפכו לקלאסיקה. כל יין בסדרה מגיע מהאזור הייחודי לו בתוך איטליה, מטוסקנה, פיאמונטה ועוד.

תיאור היין על פי היקב: יין לבן מבעבע מתוק בתסיסה טבעית, מיוצר באזור אסטי באיטליה, מציג את הניחוחות הנפלאים והעשירים של ענבי המוסקטו. ניחוח של אפרסק רענן והטעם פירותי ועסיסי.

התאמת אוכל ויין: מתאים לגבינות בשלות, סושי ודגים נאים, פירות וקינוחים.

בקבוק: 750 מל"ל

כשרות: יש

טמפרטורת הגשה מומלצת: ° 6 – °C – 9

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

רמון קורדובה ריוחה קריאנזה 2017 – Ramon Cordova Rioja Crianza

רשמי טעימה שלי: צבע סגול אטום, עם גווני ארגמן. באף, גרגרי בר בשלים, שוקולד, פירות שחורים, ריבה ותבלינים. בחך, פרי יער שחור בשל, מתובל עם ניואנסים מתקתקים. מגע של אדמתיות ומבנה טאני נהדר. סיומת טובה.

סוג היין: אדום יבש

מקור הענבים: ריוחה, ספרד

אלכוהול: 12.5%

שנת בציר: 2017

הרכב זני:  100% Tempranillo

אלכוהול: 12.5%

תהליך ייצור היין: יקב רמון קרדובה הספרדי, מוכר בזכות הענבים המובחרים והייחודיים למחוז ריוחה בו הוא נמצא והמסורת ארוכת השנים המשלבת חדשנות ואיכות בהכנת היין. היקב נוסד בשנת 1924 בהארו, בירת תת האזור ריוחה אלטה ונבחר ליקב השנה בספרד בתחרות IWSC. הענבים במחוז ריוחה נבחרים בקפידה מהכרמים הטובות ביותר ומיושנים בחביות העץ הטובות ביותר מאירופה ואמריקה.

תיאור היין על פי היקב: יין אדום יבש, פירותי ומלא טעמים. יין בדרגת קריאנזה, מיושן לפחות שנתיים בחביות עץ ובבקבוק. ארומות נפלאות של פירות יער כהים, עץ אלון ואגוז מוסקט ממלאים את האף והחך מתפקע מטעמי פירות מתוקים ומתובלנים.

התאמת אוכל ויין: היין מומלץ כשילוב עם מנות עוף פיקנטיות, מאפים חמים, אוכל אוריינטלי ובשרים מתובלים.

כשרות:  OU, Rabbi Ungar. מבושל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: ° 18 – °C – 16

מחיר מומלץ לצרכן: 95 ₪.

"צור עולם של יין"

אלכסנדר ינאי 23 פתח תקווה

טלפון: 036183937

 [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top