חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדליית זהב אצלכם בשולחן החג לקראת חג הפסח תשפ"ב 2022 – משיקים ב"יקב היוצר" 2 יינות חדשים שזכו במדליית הזהב בתחרות היין הבינלאומית "טרה וינו" וכן מארזי חג אטרקטיביים ומעוצבים במיוחד

"תהליך יצירת יין הוא כמו ציור עדין על בד המשלב גוונים רבים של צבע" מסביר אראל ברקאי, מנכ"ל יקב היוצר. "אנו מציגים לקראת החגים 2 יינות חדשים מזנים שונים, שגדלו בכרמים ארץ ישראליים, נבצרו באישוני לילה או עם טל ראשון, התיישנו וטעמם זוקק במדויק לחיך הישראלי" אומר ברקאי "ומגוון רחב במיוחד לקראת החג של מארזי יינות משובחים". כל היינות כשרים: כשרות בד"צ העדה החרדית.

יינות היוצר מופצים ונמכרים ברחבי העולם ומהווים עדות וחותם איכות לתעשיית היין הישראלית. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין מכל העולם משבחים אותו. זהו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.

לדברי מנכ"ל יקב היוצר, אראל ברקאי: "בימים אלא אנו נערכים לחגיגה גדולה של יין. לקראת ליל הסדר ותקופת חול המועד ישנה עלייה של למעלה מ 90% אחוזים ברכישת יינות אדומים המתאימים יותר לאווירת שולחן החג, ולאוכל המוגש. לאורך השנה האחרונה ענף היין בישראל התחזק והתווספו אליו כרמים ויקבים צעירים וחדשים, מה שהעצים את הצלחתו של היין הישראלי בעולם. אנו שמחים להיות ממובילי שוק היין בישראל, ולהציג מגוון כה רחב של יינות חדשים וייחודים בישראל, ובעולם".

עוד מוסיף ברקאי "כי השנה הגאווה הישראלית גדולה במיוחד לאור העובדה כי היקב זכה ב 2 מדליות זהב בתחרות היין הבינלאומית המובילה "תחרות היין טרה-וינו. יקב היוצר הישראלי זכה ב 2 מדליות זהב בתחרות: מדליית זהב על יין אוטר קברנה סובניון 2017 שעכשיו מושק בבקבוק דאבל מגנום (3 ליטר) בכמות מוגבלת ביותר ו- מדליית זהב על אוטר וויט 2019 ואנו שמחים ומאושרים על הזכייה".

יקב היוצר מציג – הסדרות המובחרות לחג הפסח 2022

יקב היוצר משיק שני יינות חדשים לקראת החג:

אוטר וויט – יין מסדרת הפרימיום של היקב, אוטר יין הינו בלנד ויונייה ורוסאן

התיישנות: 21 חודשים בחבית עץ אלון

אלכוהול: 13.4%

אוטר וויט זכה במדליית זהב בתחרות טרה-וינו שהתקיימה בדצמבר האחרון.

תיאור היקב את היין: יין רענן בעל גוף עוצמתי.

מחיר מומלץ לצרכן 180 ₪.

ניתן להשיג בחנויות המקצועיות.

אוטר קברנה סוביניון דאבל מגנום, היין האהוב והמוערך שזכה בתחרות טרה וינו האחרונה במדליית זהב

תיאור היקב את היין: בעל גוף עוצמתי, יין עגול, עם ניחוח פירות יער ווניל.

מחיר מומלץ לצרכן: 599 ₪.

ניתן להשיג בחנויות המקצועיות.

מבצעים ומארזים שיוצעו ברשתות המובילות:

סדרת בראשית הכוללת את היינות, קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, פטי ורדו, קברנה סוביניון מתוק עדין, שרדונה, סוביניון בלאן ורוזה,

מוצעים במחיר מומלץ חג: זוג ב 62 ₪.

מוסקטו הכולל, לבן ורוזה,

מוצעים במחיר מומלץ חג: 32.90 ₪.

סדרת וירטואוזו הכוללת את היינות, קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, רונדו, שרדונה וגיוורצטרמינר,

מוצעת במחיר מומלץ לחג: 41.90 ₪.

ברשת "יש חסד", יוצעו מארזים ייחודים שיכללו: מארז שלישיית בקבוקים מסדרת בראשית עם פותחן במחיר 99 ₪, וזוג בקבוקים מסדרת וירטואוזו עם פותחן במחיר 89 ₪.

בנוסף יציע היקב מגוון מארזי יין יוקרתיים הן לארגונים והן לקהל הרחב לדוגמא:

חדש – מותאם לאספנים או כמתנה יוקרתית למארחים בחג –

"אוטר"- קברנה סוביניון דאבל מגנום, היין האהוב והמוערך שזכה בתחרות טרה וינו האחרונה במדליית זהב עכשיו בבקבוק דאבל מגנום (3 ל') במארז עץ יוקרתי.

התיישנות: היין התיישן 24 חודשיים בחבית עץ אלון צרפתי.

אלכוהול: 13.5%

תיאור היקב את היין: יין בעל גוף עוצמתי, יין עגול, עם ניחוח פירות יער ווניל.

מחיר מומלץ לצרכן: 599 ₪.

המארז ישווקו בחנויות היין הנבחרות

והן בבוטיק היין האינטרנטי של היקב. 

יקב היוצר

 [email protected]
02-5351442

קרדיט תמונות: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top