חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מ.אקרמן בע"מ, ממליצה על "BIN 65" שרדונה 2020, מיקב lindemans, ו- יקב 2018 Penfolds "Max’s" Shiraz, לכבוד יום האהבה החל ב- 14.2

הוולנטיינס דיי חג האהבה הלועזי, אשר יחול ב-14.2, הפך בשנים האחרונות ליום מיוחד גם בקרב זוגות ישראלים. "יום ולנטיין או יום ולנטינוס הקדוש (בלטינית: Dies sanctus Valentinus; באנגלית: St. Valentine's Day), החל ב-14 בפברואר, הוא חג אהבה שמקורו במסורת הנוצרית, המצוין במדינות רבות ברחבי העולם. בישראל, רבים מציינים את המועד כיום אהבה, בנוסף לחגיגות ט"ו באב".(ויקפדיה). חברת מ.אקרמן בע"מ, ממליצה על יקב lindemans, אוסטרליה "BIN 65" שרדונה 2020, עם תמורה נהדרת למחיר וחווייה זוגית כייפית, ו- יקב 2018 Penfolds Max’s Shiraz, יין בוגר יותר, מאוד מהנה, שילך היטב עם מנה עיקרית, בסעודת אוהבים זוגית, לכבוד יום האהבה החל ב- 14.2

יקב lindemans, אוסטרליה "BIN 65" שרדונה 2020

רשמי טעימה שלי: הצבע, הוא צהוב חיטה חיוור, עם גוון ירוק קל, השוליים בוהקים. האף הוא של תפוח בשל, אפרסקים, אגסים, אננס, תאנה, לימון, ליים טרי, נגיעה של קרם וניל, וקצה פרחוני קליל. בחך הקרמי והחלק, זה מתחיל בתערובת של תפוח ירוק, מלון ואפרסק, ואחריו חתיכות אגסים מיובשים. אמצע החך, מציע את התחושה המלוחה והאגוזית של "על-השמרים -SUR LIE", קרם חמאה קליל (לא מתוק), שפריץ של אשכולית חמוצה, וניואנס אחרון, נגיעות קלות של תבלינים ושל אננס מיובש ולצדו תו עדין של אלון משלים את ההיצע. החומציות המאוזנת היטב, מעניקה לשרדונה הזה הרבה מקום לטעמים להתפתח ונותנת את התחושה הזו שגורמת לך לרצות מאוד, להגיע ללגימה נוספת. "BRING THE SUNSHINE" תמורה נהדרת למחיר וחוויה זוגית סופר כייפית.

סדרת היין "BIN" של יקב Lindeman’s, החלה ביין השרדונה BIN 65 של המותג. היין הושק לראשונה בשנת 1985 כתגובה לפופולריות העולה של Lindeman’s. הסדרה אהובה ברחבי העולם, יינות מסדרת "BIN",  נגישים בסגנון, עקביים באיכותם, עם משיכה עולמית. זהו יין שנועד להיפתח, ליהנות ולשתף פעם אחר פעם, אלו יינות שאנשים פשוט אוהבים לשתות.

שרדונה BIN 65 מיושן בחביות אלון צרפתי, ומקורו בדרום מזרח אוסטרליה. ענבי השרדונה נבצרים בשיא בשלותם, נמעכים ונסחטים. את הנוזל מיישנים בדודי נירוסטה לפני שלב הסינון והבקבוק.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה

תיאור היקב את היין: צבע: קש בהיר. ארומה: סלט פירות, אפרסקים, תאנים, מלון ואלון.  טעם: בעל גוף בינוני עם סיום רענן ופריך.

טמפרטורת הגשה מומלצת והמלצת הגשה: מומלץ להגיש את היין בטמפרטורה של 8 – °C – 10 מעלות צלזיוס, לצד מאכלים מן הים.

אלכוהול: 13.5%.

בקבוק: 750 מ”ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

יקב 2018 Penfolds Max’s Shiraz 

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה וצפוף. שוליים בוהקים. באף, הפירות השחורים הארומטיים, פטל שחור, שזיפים, זפת וארז, דומדמניות, וסמבוק כהה, נוגע בדיו, רמזים לאלון נוגט, זורמים אל החך… כאן באים לידי ביטוי, אלגנטיות, עגלגלות קטיפתית, כשהעושר של פירות היער והליקוריץ האדום, המתמתן על ידי תווים עשבוניים מתובלים "מלוחים" ועדינים, של טימין מיובש ומרווה. טאנינים עדינים מתמשכים, מוסיפים מבנה, והגדרה. ניואנסים של ליקוריץ. יין מאוזן להפליא, ונגיש באופן מיידי, או הרבה יותר מאוחר. יין בוגר יותר מהשרדונה הקליל שלפניו, מאוד מהנה, כזה שילך היטב עם מנה עיקרית, בסעודת אוהבים זוגית.

סדרת Max’s של יקב Penfolds היא מחווה ליוצר היין הראשי והמקורי של היקב – מקס שוברט. 1948-1975, אגדה בהיסטוריה של פנפולדס. החתירה המתמדת של מקס למצוינות, סללה את הדרך לאלה שהלכו בעקבותיו וגם אפשרה למעמד ולמורשת של Penfolds לצמוח. מטרת הסדרה הייתה, לחגוג את יום הולדתו ה-100 של הדמות הכה מרכזית הזאת בהיסטוריה של היקב.

היין מציע גרסה מודרנית לענבי שיראז מאזור הגידול של דרום אוסטרליה, עשירה בטעמי פירות ובעלת טעם עמוק.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: מורכב מ- 100% ענבי שיראז

התיישנות: מיושן בחביות עץ אלון בעלות הרכב מגוון של 10% חביות חדשות, 25% חביות עץ אלון צרפתי מתובלות ו- 65% בחביות עץ אלון אמריקאי מתובלות.

תיאור היקב את היין: צבע: אדום כההארומה: פירות אדומים מעורבים עם תבלינים כגון קינמון ואגוז מוסקט. בנוסף, ניחוחות של פירות שלמים משתלבים עם פלפלטעם: פירות יער אדומים וביניהם פטל אדום, אוכמניות וטעמי פודינג קיצי. בנוסף, תווי טעם של אלון.

טמפרטורה מומלצת והמלצת הגשה: מומלץ להגיש את היין בטמפרטורה של 14 °C – 15 מעלות צלזיוס, לצד מנות בשר אדום, תבשילי קדירה

 אלכוהול: 14.5%  

בקבוק: 750 מ״ל

מחיר מומלץ לצרכן: 139 ₪.

חברת מ.אקרמן

מ. אקרמן בע”מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז”ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע”מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי. החזון של החברה, חיזוק המובילות בתחום המשקאות החריפים בישראל באמצעות חוויית שירות ורפרטואר חדשני ואיכותי, עם דגש על חינוך ומיסוד תרבות שתייה מתקדמת. החברה, מעודדת את קהל לקוחותיה ליהנות ממוצריה בצורה אחראית ומתונה כחלק מתרבות שתייה זהירה. אנו מתנגדים לשתייה בקרב אוכלוסייה מתחת לגיל השתייה החוקי, לשתייה מופרזת ולנהיגה תחת השפעת אלכוהול. ומתוקף כך, מכשירים את כל צוותי המכירה והשיווק לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה בהתאם להוראות הרגולציה. היצע מוצרי החברה מקורו בתאגידים בינלאומיים הפועלים כל אחד בפני עצמו לקידום תרבות השתייה האחראית, פיתוח ועידוד הקהילה, התנהלות קיימית וחשיבה ירוקה הן בבחירת חומרי הגלם והן על ידי פעילות פילנטרופית בתחום.

טלפון שירות לקוחות: 050-8700888

מענה טלפוני בין השעות 09:00-17:00

מייל שירות לקוחות: [email protected]

קרדיט תמונות: מתוך קטלוג היינות העשיר, באתר מ.אקרמן בע"מ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top