חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"צור עולם של יין" ממליצים לכבוד: "יום האהבה החל ב- 14 בפברואר, על – Bartenura, Sparkling Moscato Rose 2021, ו – Chateau Les Riganes Red 2020

הוולנטיינס דיי חג האהבה הלועזי, אשר יחול ב-14.2, הפך בשנים האחרונות ליום מיוחד גם בקרב זוגות ישראלים. "יום ולנטיין או יום ולנטינוס הקדוש (בלטינית: Dies sanctus Valentinus; באנגלית: St. Valentine's Day), החל ב-14 בפברואר, הוא חג אהבה שמקורו במסורת הנוצרית, המצוין במדינות רבות ברחבי העולם. בישראל, רבים מציינים את המועד כיום אהבה, בנוסף לחגיגות ט"ו באב".(ויקפדיה). "צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ,ביניהן: צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד . כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים למהדרין. "צור עולם של יין" מייבאת את רוב היינות מחברת "רויאל ויין" ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם. "צור עולם של יין" מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים מכל רחבי העולם לישראל. היינות מגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. כמו כן, יינות אלו זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין בכל רחבי העולם. "צור עולם של יין" מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום וליהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לשתות. לכבוד המועד, חברת "צור עולם של יין" ממליצה על 2 יינות: Chateau Les Riganes יקב – שאטו לה ריגאן אדום 2020, ו  – יקב ברטנורא – מוסקטו ספרקלינג רוזה 2021. שילכו היטב עם האווירה, האהבה ולבטח ירוממו את מצב הרוח. 

Chateau Les Riganes יקב – שאטו לה ריגאן אדום 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום רובי, שוליים בוהקים. באף, פירות יער בשלים, "ריבתיים". החך, עשיר וטאני, "כבד" ומעט מפולפל. מאוזן ולא מאוד מורכב. ממליץ על חידרור בדיקנטר ואו פתיחה מקדימה של שעה שעתיים.

שנת בציר: 2020

הרכב זני: קברנה סוביניון ומרלו

סגנון : אדום יבש

מקור הענבים: בורדו, צרפת

תהליך ייצור היין: בורדו אדום זה מבטא היטב את התכונות של – Entre Deux-Mers , הממוקם בלב אזור בורדו באזור בו נהר Gironds מתפצל. שאטו לה ריגן מייצרים בלנדים בורדולזיים קלאסיים מענבים בהם מתמחה האזור כגון קברנה סוביניון, מרלו, קברנה פרנק, סוביניון בלאן וסמיון.
בורדו הוא אחד מאזורי היין החשובים ביותר בצרפת בפרט ובעולם בכלל. הסמיכות לאוקיינוס האטלנטי ולנהר הג'ירונד, משפיעה כמובן על הטרואר: האקלים יציב ורק לעתים רחוקות קרה פוגעת בכרמים. מעבר לכך, היער העצום מדרום לבורדו עוזר בייצוב מזג האוויר – הוא מגן על הכרמים ממלחים מכיוון הים וממתן את הגשמים.
תיאור היין על פי היקב: יין בצבע רובי עם בוקה פירותי, גוף בינוני וסיומת ארוכה.
צבעו הוא סגול בינוני ובהירות אדומה סביב הקצוות. הניחוח צלול, עם ריחות של רצפת יער אדמתית עם תווים עדינים של פירות יער ואוכמניות. יש לו גוף בינוני עם חומציות בינונית ואוכמניות בטעם. הסיומת חלקה עם טאנינים קלים שהופכים את היין לחלק וקל לשתייה.

התאמת אוכל ויין: מתאים לצד קדרות בשר, בשרים על הגריל וגבינות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18- 16 °C

אלכוהול: 13%

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

כשרות: כשר לפסח. מבושל.  OU, Rabbi Ungar

ניתן להשיג: בחנויות האלכוהול

Bartenura, Sparkling Moscato Rose

 רשמי טעימה שלי: ארומה ענבית "מוסקטית" דיסטינקטיבית, עם נגיעות פרחוניות. מתוק. מבעבע. משמח. שתי, כייפי ו"חנפן" על הצד החיובי של המילה. יין שנשים יאהבו ויעשה להן טוב על הלב. ולכם הגברים בארנק, לא תרגישו כל כאב. ומה עוד אפשר לבקש.

שנת בציר: 2021

הרכב זני :מוסקט

סגנון : יין רוזה מתוק מבעבע

מקור הענבים: פיאמונטה איטליה

תהליך ייצור היין: ענבים מכרמים מובחרות מצפון איטליה מאזור פיימונטה. איטליה בורכה בטרואר נפלא ליין, הרים גבוהים, קרבה לים ומזג אויר אופטימלי לגידול ענבים וייצור יין. ספרקלינג רוזה מיוצר בתהליך טבעי של תסיסת ענבים וסוכר ללא תוספת מלאכותית של פחמן דו חמצני.

על המותג: ברטנורא מותג היין האיטלקי הכשר הנחשב והנמכר בעולם. כל סוג יין מגיע מהמקום הייחודי לו בתוך איטליה, מעמק הפו, מההרים האפנינים, טוסקנה ופיאמונטה.

תיאור היין על פי היקב: יין מוסקטו מאזור אסטי באיטליה בגוון רוזה בהיר מתקתק ותוסס קלות, בניחוח פרחוני עדין של יערה ופטל. בחייך מתיקות וטעמי תות ומלון. יין יוקרתי וחגיגי להשלמת הארוחה. מתאים עם קינוחים, פירות וגבינות קלות. מצוין גם לשתיה בפני עצמו.

התאמת אוכל ויין: מתאים למנות של דגים חריפים, סושי, דגים נאים, גבינות קלות, פירות וקינוחים.

אלכוהול: 7.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6 °C

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

כשרות: כשר לפסח. מבושל. OU, Rabbi Ungar, Rabbi Weissmandl

ניתן להשיג: בחנויות האלכוהול

צור עולם של יין

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top