חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יין ופרחים בבקבוק אחד כל מה שצריך לוולנטיין – ובחברת "שקד" מצאו פתרון נוח ל"פרחים ווין" הקלאסי, ברכישה אחת. יינות "Flower pot", מאיטליה, שמגיעים עם זרעי פרחים כחלק מהתווית, שאפשר לשתול בבית.

הוולנטיינס דיי חג האהבה הלועזי, אשר יחול ב-14.2, הפך בשנים האחרונות ליום מיוחד גם בקרב זוגות ישראלים. "יום ולנטיין או יום ולנטינוס הקדוש (בלטינית: Dies sanctus Valentinus; באנגלית: St. Valentine's Day), החל ב-14 בפברואר, הוא חג אהבה שמקורו במסורת הנוצרית, המצוין במדינות רבות ברחבי העולם. בישראל, רבים מציינים את המועד כיום אהבה, בנוסף לחגיגות ט"ו באב".(ויקפדיה). "Flower Pot" היא סדרת יינות ים-תיכוניים אורגנים, צעירים, פירותיים ושמחים המיוצרים בדרום איטליה. עבור משפחת לנגוט (הבעלים של בלו נאן). מקור הענבים בכרמים אורגניים והיינות מיוצרים תוך מתן תשומת לב רבה לשמירת הסביבה. הייחוד בסדרת היינות הזו, הוא שכשקונים בקבוק, לא מקבלים רק יין מצוין, אלא גם חוויה חקלאית קטנה. Flower Pot – סדרת יינות אורגניים מדרום איטליה כל תווית של הבקבוקים מכילה זרעי פרחים שאפשר לשתול בבית. סדרת פלאוור פוט היא הראשונה בעולם שהתווית הנייר שלה מכילה זרעי פרחים! יין אורגני, קייצי ושופע טעמי פרי. התווית זכתה בפרס תחרות העיצוב הבינלאומית בפרס העיצוב "RED DOT"

כל תווית יין מהסדרה מכילה גם זרעי פרחים שניתן לשתול בעציץ, ועם קצת יין וזמן, לקבל עציץ פורח שיאיר כל בית או גינה.

מקור הענבים בכרמים אורגניים והיינות מיוצרים תוך מתן תשומת לב רבה לשמירת הסביבה, וזרעי הפרחים היא דרכו של היקב להעצים ולהבליט יותר את הערכים החשובים לו.

חברת שקד מייבאת לארץ שני יינות מסדרת Flower Pot:

פינו גריג'יו, סיציליה – יין לבן צעיר ורענן בעל ניחוחות פריחה לצד פרי הדר. כייפי, מאוזן ומהנה.

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של פרי אבן בשל, תפוח ירוק, אגס וטל דבש, כולם מודגשים על ידי תווים פרחוניים ומינרלים. יין רענן, פריך, עם חומציות מאוזנת.

The Flower Pot Pinot Grigio 

אזור גידול: איטליה, סיציליה

זני ענבים: 100% פינו גריג'יו

ייצור היין:  תסיסה במיכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה לשמירת הרעננות והפירותיות.

על היין: פירות לבנים בשלים, עשבי תיבול טריים וסיומת מרעננת.

בקבוק: 750 מ"ל

כשרות: לא כשר

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9 – 6 °C

מחיר מומלץ לצרכן: 52 ₪.

פרימיטיבו, פוליה – יין אדום יבש בעל אופי צעיר ופירותי עם הרבה שמחת חיים ורעננות. קל לשתייה ומתאים לכל אירוע, עם אוכל או בלעדיו.

רשמי טעימה שלי: יין פירותי ומתובל זה מספק תערובת של גווני פירות יער המותאמים לתבלין ופלפל שחור, ארוז בטעמי שזיף ופטל מתובל, מרקם קטיפה לחיך הקליל, עם טאנינים רכים וחומציות רעננה התומכים בו.

The Flower Pot Primitivo

אזור גידול: איטליה, פוליה

זני ענבים: 100% פרימיטיבו

ייצור היין:  תסיסה במיכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה.

על היין: פירות שחורים בשלים, תבלין ים תיכוני, רעננות, סיומת מענגת

בקבוק: 750 מ"ל

כשרות: לא כשר

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18 – 16 °C

מחיר מומלץ לצרכן: 52 ₪.

להשיג בחנויות היין המובחרות

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top