חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזקקת – THINKERS הירושלמית עם הפתעות מקומיות מרעננות בעולם האלכוהול

"בצמוד לשוק מחנה יהודה, בלב הפועם של בירת הקולינריה של ישראל, יושבת מזקקת THINKERS אשר בה תתקבלו בקבלת פנים ירושלמית חמה ואותנטית. המשקאות החריפים של THINKERS מיוצרים ללא פשרות ועם ההבטחה כי: לא ניתן למצוא משקה אחר בעולם המשתווה להם. עולם המשקאות החריפים גאה במנוחתו על זרי הדפנה של העבר וסיפורי האגדות והטכנולוגיות של אתמול פרוסים כשטיח מקיר לקיר. האתמול אכן היה מעניין אך החיוניות נמצאת במחר ועל כן אנו צופים באופק. כיום, הידע שלנו בכימיה, טכנולוגיה, במדע שמאחורי תחושת ההנאה האנושית הינו המתקדם ביותר בכל הזמנים ואף ממשיך להתפתח. ב-THINKERS אנו מחברים בקפידה את כל הנקודות מהעבר יחד עם הנקודות החדשות והחדישות ביותר על מנת להוביל את עולם המשקאות החריפים לאופק ומעבר לו. המזקקה שלנו בירושלים הינה בחלקה מעבדת מחקר, בחלקה האחר מעבדת כימייה וחדר עבודה טכנולוגי, בחלקה מרכז ללימוד המוח וההתנהגות ובחלקה סטודיו לעיצוב וכל זאת לצד 100% תשוקה. אומנם זה לא פשוט, אך אנו לעולם לא ניצור מוצר אלא אם כן אנו בטוחים שהמוצר הובא בכל פן שלו לנקודה הכי מתקדמת שיש ואף מעבר לה לכדי יצירת המוצר הכי טוב בקטגוריה שלו. אנחנו מבטיחים. הרעיון של לקיחת דברים ולדחוף אותם אל האופק ומעבר לו על מנת ליצור דבר טוב יותר, אינו חדש. מדובר על דחף אשר קיים אצל מוחות וכישרונות גדולים ורבים אשר חייב להיות מסופק. בכל תחום קיימים הצינורות המובילים קדימה ואף מעבר לו ויוצרים חוויה חדשה וטובה יותר וכעת גם בתחום המשקאות החריפים. ב-THINKERS אנו משתמשים בטכנולוגיה בכדי לצמוח לאופק, בקהילה כדי לצמוח לאופק, בתהליכים בכדי לצמוח לאופק, במרכיבים כדי לצמוח לאופק, בקשרים בכדי לצמוח לאופק. בסופו של דבר, באמצעות סינתזת המרכיבים הללו אנו מצמיחים את המוצרים שלנו הלאה ומעבר לו לאופק, אל מקום אשר המשקאות החריפים מעולם לא היו. מים. חלק חיוני מכל משקה אלכוהולי חריף. כאן בירושלים, בקצה המדבר מצאנו משאב שופע עבור הרכיב הקריטי אותו אנו צריכים בתהליך הזיקוק, השמים. יצרנו דרך חדשה לחלוטין בתחום המשקאות החריפים באמצעות יצירת מים מהאוויר, מים היוצרים התמזגות מושלמת למוצרים שלנו. תחושת הפה המדויקת והטעם של המים נישאים ומשלימים את האלכוהול בצורה מושלמת. המהפכנות והמודעות הסביבתית ביצירת מים, המשאב היקר ביותר במשאבי הטבע, ממקם את מזקקת THINKERS בחזית הקדמית של חדשנות ושימור".

THINKERS FURTHERED JERUSALEM DRY GIN

רשמי טעימה שלי: מיפגן טעים ומעודן של, טעמים כפריים אופי ונוכחות. באף, קמים ובאים, ניחוחות ערער אורבני וצמחים בוטניים קלאסיים משתלבים ביעילות רבה עם קליפות הדרים עשירות, צמחים ומנטול, רמזים לאניס ותווים עשבוניים עמוקים. בחך, תחושת הפה חלקה ומלאה להפליא, כמו לעתים קרובות כל כך, איכות חביבה של אלכוהול על בסיס ענבים. זהו ג'ין קלאסי, שילך היטב במגוון קוקטיילים של ג'ין, לצד מי טוניק, קליפת לימון, רצועת מלפפון ירוק או תפוח לקישוט אידיאלי.

תיאור המשקה על ידי המזקקה: ג'ין הנשגב כירושלים הבירה. לונדון דריי ג'ין קלאסי המיועד לקוניסרים, המעריכים ג'ין בעל איזון מושלם.

זוכה במדליית הפלטינום מבחינת טעם המוצר ועיצוב הבקבוק לשנת 2021 בתחרות SIP awards וזאת לצד עיטורי מדליות כסף.

בקבוק: 700 מ”ל

אלכוהול: 42%

כשרות: STAR K

מחיר מומלץ לצרכן: 165 ₪.

THINKERS FURTHERED ISRAELI SUNSET GIN

רשמי טעימה שלי: האף, רך עם רמיזות פרחוניות. יש מגע עדין של אנג'ליקה שמתעגל ואז נגיעות ערער עדין, עם ניואנס אורן ועשבוני. תווי הדרים ורמז לקינמון פיקנטי בעדינות, מספקים עילוי. בחך, הוא די קלאסי ו"קרמי" למדי, עם עגלגלות נעימה ורמיזה לסוג של "מתיקות" כמעט וניל, המזכירה משקאות ג'ין שמתחילים מבסיס של חיטה. נגיעות של לימון מריר, אנג'ליקה וערער. לקראת סיום, הערער מתמזג לתווי תבלין אפייה רכים, לצד ליקוריץ המספק עגלגלות עדינה, בעוד שצמחים בוטניים עזים לפעמים כמו כוסברה, נמוגים ברקע, בקושי מורגשים.

תיאור המשקה על ידי המזקקה: עלי ורדים ופירות אדומים. רומנטי, מהנה ומעורר השראה. ג'ין מהעולם החדש המהווה הפתעה טעימה לחיך ומתאים לכל אירוע חברתי.

בקבוק: 700 מ”ל

אלכוהול: 40%

כשרות: STAR K

מחיר מומלץ לצרכן: 185 ₪.

THINKERS FURTHERED 40/60 VODKA

רשמי טעימה שלי: קסם של משקה, כמו גראפה טובה. באף, ניחוחות הפרחים מופיעים בבירור, אבן רטובה, שקדים ורמזים של אגס ותפוח, גימור פלפל לבן. בחך, הגוף קליל, עשיר ועגול, חלק מאוד, פריך ויבש. הטעם, של פה מתוח משובץ פלפל ושקד, לצד טעמים ארומטיים עדינים, של פירות כמו שזיפים. הסיומת, לא מתאמצת, באורך בינוני, המעניקה רמזים של גרידת הדרים ושקדים. 

תיאור המשקה על ידי המזקקה: שלמות בתוצרת המדע. ה- וודקה 40/60, אינה מקריבה מטעמה על מנת להשיג את החלקות יוצאת הדופן שלה. זוהי אמת מידה חדשה אל מול כל תזקיקי הוודקה הקיימים והעתידים להגיע.

זוכה בעיטור מדליית הזהב הכפולה לשנת 2021 San Francisco Spirits Competition and the SIP awards.

בקבוק: 1 ליטר

אלכוהול: 40%

כשרות: STAR K

מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪.

סיורים במזקקה, מתקיימים 6 ימים בשבוע, מראשון ועד שישי, מהשעה 11:00 בבוקר ועד השעה 23:00 בלילה (ימי שישי עד השעה 16:00). באפשרותכם להזמין כעת סיור ישירות באון ליין – סיור קבוע המתרחש פעמיים ביום. לכל שעה אחרת במהלך היום התקשרו

או שלחו הודעה להזמנת סיור.

לכמות משתתפים עד 40 איש משך הסיור – 45 דקות.

מחיר לסיור לאדם 65₪ 

מזקקת THINKERS

התקשרו : +972-2-6205550

מייל: [email protected]

רחוב אגריפס 88, ירושלים

קרדיט תמונות: מאתר האינטרנט של המזקקה

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top