חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדנת קוקטיילים מצחיקה ומגבשת עם זיו מנור לא תוכלו לבקש לעצמכם טוב מזה

קוקטיילים למסיבה. כאשר מתכננים מסיבה, יש כמה גורמים מהותיים שחשוב להביא אותם בחשבון וזאת כדי שתהיה זו המסיבה הכי מוצלחת בעיר. ו- סדנת קוקטיילים, מצחיקה, מגבשת, מהנה, טעימה וכייפית, היא חגיגת חושים שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם להחמיץ. סדנאות האלכוהול בהנחייתו של זיו מנור ובליווי הצוות המקצועי שלו. הם מגיעים לכל מקום בארץ, וחוגגים אתכם כל אירוע, לכל גודל של קבוצת משתתפים שמתכנסים לחגוג ימי הולדת, מסיבות רווקות, אירועים משפחתיים, חוגי בית או כל סיבה אחרת שגורמת לכם לרצות ללמוד את הסודות מאחורי הכנת כמה קוקטיילים כיפיים, צבעוניים, טעימים ומקפיצים. אם אתם רוצים ליהנות מערב מעורר חושים ומשחרר מעכבות, אין כמו סדנת קוקטיילים פרימיום, שמשדרגת את האירוע שלכם לשיאים שלא הכרתם של חוויה כיפית שכולם רוצים להשתתף בה, כולל הטיפוסים האלה עם הפרצופים הרציניים, וכולל אלו שבשבילם אלכוהול זה רק ודקה או בירה. מה שהם מציעים, זה ערב שמוקדש לאלכוהול, עם טעימות קוקטיילים ומשקאות, ואז עוד קצת טעימות, עם טיפים, עם השתתפות פעילה שלכם ושל האורחים שלכם בהכנת קוקטיילים סקסיים וייחודיים, עם שעשועונים, עם ים של צחוקים ושיגועים, וחוברת מתכונים שאתם לוקחים אתכם הביתה, כדי לעבור את החוויה מחדש כל פעם שתתגעגעו. כלומר, יותר מהנחיה, מה שזיו מביא אתו לאירועים שלכם הוא מופע שהאורחים ידברו עליו עוד הרבה זמן אחרי שתשכחו מהאירוע שהיה ותתכננו ביחד אתו את האירוע הבא שלכם. אז אם אתם רוצים לשמח את האורחים שלכם עם אירוע קצת אחר, ויש לכם כמה שאלות שאף פעם לא קיבלו תשובות ברורות על הכנת קוקטיילים מגניבים, סדנת האלכוהול שלו היא המתכון הבטוח להצלחת האירוע שלכםסדנאות האלכוהול של זיו מנור מתאימות לכל אירוע, לקבוצות בכל הגדלים, בכל מקום בארץ ומיועדות לחוגי בית , ימי הולדת , מסיבות רווקות ואירועים משפחתיים 

היערכות למסיבה

המטרה של המארחים היא לדאוג למצב רוח מעולה של האורחים ולכן מיד כשהם מגיעים מוגשת להם כוס קוקטייל עם משקה צבעוני, קש בסטייל ומטריה מדהימה ביופייה, כבר בלגימה הראשונה הם שמים לב לאווירה במקום, המון בלונים, שלל קישוטים צבעוניים ומוסיקה נפלאה שנשמעת ברקע.
כל אורח שנכנס לחגיגה רואה את המגש העמוס בקוקטיילים שאי אפשר לעמוד בפניהם ובוחר אחד מהם כדי להתחיל את הערב ולהעלות את רמת האדרנלין שלו.

היצע של משקאות בבר

אחד הנושאים החשובים ביותר במסיבה הוא בר עמוס בכל טוב, שיהיו בו כל המשקאות אשר מהם מכינים קוקטיילים משובחים, וודקה, וויסקי, כמה בקבוקי ליקר של פירות מגוונים, יינות ייחודיים ועוד. המטרה היא שאפשר יהיה להכין לאורחים היצע גדול של קוקטיילים על פי אהבותיו של כל אחד מהם.
אומנם קיימים סוגים רבים של קוקטיילים אך יש כמה מהם שהם המובילים והדרישה אליהם היא גדולה. לכן דואגים שיהיו בבר כל המרכיבים של הקוקטיילים הללו והברמנים נהנים למזוג, לשקשק או לערבב בהתאם למשקאות הרלוונטיים.

קוקטיילים בלי אלכוהול

בין המוזמנים למסיבה תמיד יהיו אורחים שיעדיפו לשתות קוקטיילים בלי אלכוהול, מי שנוהג, נשים בהיריון ומי שלא אוהב אלכוהול. במיוחד עבורם הברמנים מכינים קוקטיילים ללא אלכוהול אשר מבוססים על הקוקטיילים המקוריים אך במקום המשקה האלכוהולי הם מוזגים משקה אחר כדי ליצור מרקם נפלא של טעמים.

דוגמאות לקוקטיילים ללא אלכוהול

קוקטייל מרגריטה

ארבע כוסות מיץ תפוזים, חצי כוס סוכר, חצי כוס מים, שתי כפות גרידת לימון, כוס וחצי של מיץ ליים טרי, ארבע כפות דבש, חצי כוס מיץ לימון סחוט טרי ופלחי ליים לקישוט, או לחלופין להוסיף קרח כתוש.

קוקטייל מוחיטו קובני

כפית וחצי סוכר, כוס וחצי של מיץ לימון, כוס ורבע משקה ספרייט, כף מנטה, עשר קוביות קרח, כפית כוס מים.

אייריש קרים

כוס אחת של קפה שחור, שתי כפיות מיץ תפוזים, כפות של קצפת, 60 מיליליטר של אבקת קקאו.

סנגרייה

שתי כוסות של תה שחור רותח, שלוש כוסות של מיץ תפוזים טרי, תפוז חתוך לקוביות, פרוסות מלימון שלם, ליים שלם חתוך גם הוא לפרוסות דקות, שני מקלות קינמון, שני תיונים של קינמון, תפוח עץ חתוך לקוביות, שלוש כוסות סודה, חצי כפית של מיץ רימונים.

מאי תאי

שתי כפות תפוז גרוס, רבע כוס עם קוביות קרח, שתי כוסות מיץ תפוזים, כוס סודה, כוס קרם קוקוס שתי כוסות מיץ אננס.

דאקירי קובני

85 גרם של תותים טריים חתוכים, כפית סוכר, רבע כפית תמצית ווניל, שתי כפות מיץ ליים, כוס מלאה בקרח גרוס.

פינה קולדה

אננס חתוך לקוביות, כוס מיץ אננס, חצי כוס קוביות קרח, שתי בננות בשלות, מעל הקוקטייל מניחים פרוסות של אננס לקישוט.

סקס און דה ביץ'

שליש כוס דובדבנים מסוכרים, חצי כוס מיץ ענבים, חצי כוס מיץ חמוציות, חצי כוס נקטר אפרסקים וארבע וקוביות קרח.
מימוזה
שלושת רבעי כוס גרנדין, אחד וחצי כוסות של מיץ תפוזים, אחד וחצי כוסות של פרוסות תפוזים, רבע כפית ג'ינג'ר אייל, שלוש קוביות קרח.

קוקטיילים בקערה

אחת האופציות המוצלחות ביותר למסיבה היא הכנה של קוקטיילים בקערה. הרעיון המרכזי הוא להכין כמות גדולה של קוקטייל ספציפי, עם אלכוהול או בלעדיו ולהניח את קוקטיילים בקערה במרכז השולחן. האורחים נהנים למזוג לעצמם באמצעות מצקת את המשקה לכוסות הייחודיות הממתינות ליד הקערה.
הברמן בוחר אילו קוקטיילים בקערה כדאי להכין וזאת על פי הסבירות שהקהל יאהב קוקטייל זה. בימי החורף מכינים פונץ' חם ואז המשתתפים נהנים מאד לחמם את הבטן וזו אפשרות נפלאה ומאד אהובה במסיבות חורף.

מתכון לפונץ' חם

בקבוק יין אדום יבש
5 מסמרי ציפורן שלמים
כוס וחצי מיץ תפוזים סחוט טרי (או נקטר תפוזים)
מקל קינמון שלם
1/2 לימון, פרוס לפרוסות דקיקות עם הקליפה
1/2 כוס סוכר
תוספות אפשריות – כוכבי אניס, חצי כוס ברנדי, פרוסות תפוח

קוקטייל טוניק

משקה טוניק שהחל למעשה כתרופה נגד מכאובים שונים, הפך עם הזמן למשקה מאד פופולרי. הבריטים רככו את הטעם המר שלו על ידי הוספת מיץ ליים וג'ין ולכן התוצאה היא מושלמת ומאד אהובה.
קיימים קרוב ל שלושים סוגים של משקה טוניק שהוא סימן ההיכר והמשקה הלאומי בספרד ומכינים ממנו כמה וורסיות של קוקטיילים כמו קוקטייל טוניק המכיל ג'ין.

ג'ין טוניק

טוניק
ג'ין משובח (60 מ"ל)
פרוסות ליים \ רוזמרין \ מלפפון לקישוט

הקולינריה במסיבה

המאכלים המוצעים למוזמנים הם מרכיב מהותי וחשוב בכל מסיבה ובמקרים רבים האורחים יאמרו אם הייתה מסיבה מוצלחת או לא, על פי רמת הקולינריה וההגשה האסתטית של פריטי המזון. זו הסיבה שהמארחים מקדישים חשיבה רבה לנושא זה ובהתאם לכמות האנשים שאמורים להגיע למסיבה מחליטים על האופי הקולינרי של המסיבה.
ההיצע הוא עצום ולכן בדרך כלל מזמינים מחברת קייטרינג מגשים עמוסים בכל טוב, של מנות בשריות או מנות חלביות על פי ההתאמה לאופיו של הקהל, לסוג האירוע, לשעת המסיבה ועוד. ברוב המקרים מדובר בשירות קייטרינג מהשורה הראשונה ולכן האורחים נהנים מהאופציות השונות שמוצעות להם ומהטעמים שהם שמיימיים.
אין מאכלים ללא קוקטיילים ולכן מציעים לקהל קוקטיילים לארוחת ערב שיוצרים השלמה לכל סוגי המאכלים שמוצעים למשתתפים ליצירת אווירה נהדרת בכל מסיבה.

סוגי משקאות במסיבה

בין המשקאות שמוצעים לקהל בזמן המסיבה יש תמיד משקאות שהם מאד פופולאריים והברמן מוזג אותם שוב ושוב. אחד מהם הוא קוקטייל וויסקי פשוט שהוא אהוב מאד והאורחים נהנים מאד לשתות כוס שיש בה בדרך כלל כמות נאה של משקה ממכר זה.
מי שמעדיף לשתות קוקטייל ללא סוכר בוחר בין כמה אפשרויות
בלאדי מרי
קוקטייל וודקה ומיץ עגבניות
מיץ עגבניות
רוטב טבסקו
וודקה
רוטב וורצ'סטר
קרח
תבלינים
מלח ופלפל
קוקטייל מרטיני רוסאטו רויאל
יין פרוסקו
מרטיני

קוקטייל תותים

תותים
גלידה בטעם וניל
מסיבה על שפת בריכת השחייה
אחת האופציות המומלצות בקיץ היא לתאם מסיבות על שפת הבריכה. עם מוסיקה טובה, מים צלולים אורחים בבגדי ים, כי זה הזמן ליהנות ולעשות חיים.
קוקטיילים לבריכה הם מרכיב מהותי בשמחה הגדולה ולכן המארחים מניחים מגשים עמוסי כוסות עם קוקטיילים שונים אשר מקושטים במטריות צבעוניות, קשים ייחודיים, פלחי לימון, תפוז ועוד. הנראות הצבעונית של הכוסות מדרבנת את האורחים לטעום קוקטייל ועוד אחד כדי ליהנות מהמסיבה המוצלחת.
הטעם של כל אחד מהמוזמנים הוא שונה ולכן יש מבחר של קוקטיילים כמו קוקטייל ללא אלכוהול, קוקטייל ללא סוכר, או לחלופין קוקטייל מתוק כמו לדוגמה הקוסמופוליטן:
מתכון של קוקטייל מתוק קוסמופוליטן
1 מנה וודקה כמו וודקה מלון
1/2 מנה מיץ אוכמניות
1/2 מנה מיץ ליים
1/2 מנה טריפל סק
מנערים היטב את כל המרכיבים בשייקר ולאחר הסינון מוזגים זאת. הכוס המתאימה ביותר לקוסמופוליטן היא כוס מרטיני הרחבה. מקשטים למעלה בפלח לימון ומשתתפים רבים של המסיבה ובעיקר נשים, ייהנו מהמשקה המופלא.

מארגנים אירוע פרטי? או עסקי? הקליקו כאן ל- סדנת קוקטיילים

מצחיקה ומגבשת עם:

זיו מנור

052-245-7843

תמונות באישור זיו מנור על פי הסכם שימוש עם מאגר תמונות של בעלי הזכויות

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top