חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסקוטית מבית ישרקו משיקה לקראת חגיגות סופ-שנה מארז חגיגי במהדורה מוגבלת – Ouzo Plomari אוזו פלומארי – כשר!

"הסקוטית" – חטיבת היין והאלכוהול מבית "ישרקו", משיקה, לקראת חגיגות סופ-שנה מארז חגיגי במהדורה מוגבלת של Ouzo Plomari (אוזו פלומארי). המארז מעוצב ומשלב בנוסף לבקבוק 700 מ"ל , דגם מוקטן של בית יווני מסורתי , עשוי קרמיקה.

אוזו פלומרי, ממזקקת THOMOPOULOS המייצרת באי פלומארי, שביוון, החל משנת 1894 ומשלבת תהליכי ייצור מסורתיים עם טכנולוגיה חדשה. עם טעם וארומה הייחודיים לו, עקב השימוש במרכיבים איכותיים במיוחד כמו מי מעיינות, אניס, שומר, קינמון, מוסקט ועוד.

האוזו הינו תוצאה של היחס בין המרכיבים, מה שהופך אותו, לאוזו הפופולארי ביותר ביוון, ויש האומרים שגם בעולם.

תהליך הזיקוק של האוזו הוא טקס מסורתי אמיתי ובמידה רבה אחראי ליצירת הטעם האידיאלי. הזיקוק מתחיל במיזוג מרכיבי ארומה וטעם כמו אניס, שומר, קינמון, אגוז מוסקט, הל, ליקוריץ ותמציות מסטיצ'ה ועוד כמה עשבי תיבול ומלח, עם מים רכים ממעיינות נהר. ידע מדויק של זיקוק נותן לאוזו את האיכות הייחודית שלו. מסיבות אלו ומרבות נוספות, אוזו פלומארי התפרסם בייצור של זני האוזו הייחודיים והאהובים ביותר.

האקלים ביוון, די דומה לזה שבישראל ושתיית אוזו בצהרי יום חם שטוף שמש, או עם שקיעת החמה אל כניסת שעות אחר הצהרים היותר מוצלות אל תוך הערב כשעל השולחן מוגשות צלוחיות של מאזטים עושים את שתיית האוזו לחלק מהנאות החיים ושגרת היום-יום.

המהדרין המקומיים, נוהגים לשתות את האוזו שלהם קר. בכוס זכוכית קטנה, אבל הם לא נוהגים לקרר אותו, אלא למזוג אותו אל הכוס, כשהם מוסיפים קוביית קרח מעל האוזו או את האוזו מעל לקוביית הקרח ויש שמוסיפים מעט מים קרים מאוד כחלופה לקוביית הקרח.

את האוזו לוגמים לאט לאט בלגימות קטנות של הנאה וחווייה ותמיד לצד טעימה מהמאזטים. ואם אתם שואלים מה היית ממליץ לאכול על יד? אז תמיד גבינות, וזיתים, ועלי גפן ממולאים, מגוון פירות ים צלויים, ברבוניות מטוגנות, שמן זית, סלט יווני, וכל מיני "נישנושים" שבסגנון המטבח היווני/ים תיכוני.

ארומת האוזו חזקה, בטעמי ליקוריץ, אניס, שומר ואיקליפטוס, וסיומת ארוכה ומתקתקה.

המלצת הגשה: מומלץ להגיש נקי בצ'ייסר, אך ניתן להוסיף קרח או מים מינרליים וקרח (את הקרח מומלץ להוסיף אחרי הוספת המים).

מחיר מומלץ לצרכן: 78 ₪, לבקבוק של – 700 מ"ל.

אלכוהול: 40% אלכוהול.

כשרות: כשר פרווה בהשגחת מאור הכשרות ובאישור הרבנות הראשית לישראל

ניתן להשיג ב- 43 סניפי רשת טיב טעם גם בשבת וחג וחנויות נבחרות

ובאתר האון ליין, טיב טעם בקליק: www.tivtaam.co.il ובאפליקציית המובייל : טיב טעם בקליק

קרדיט תמונות: אסף לוי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top