חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי ברקן וסגל הם המנצחים הגדולים בתחרות TERRAVINO לשנת 2021 עם 14 מדליות יוקרתיות – המספר הרב ביותר של מדליות השנה!

בנוסף, צוות הייננים של יקבי ברקן וסגל זכה בתואר צוות הייננים הטוב ביותר בישראל. קברנה סוביניון לא מסונן בציר 2017 של 'יקב סגל' וקברנה סוביניון מסדרת אלטיטיוד 585+ זכו במדליית זהב כפול. (בתמונה שצילם הצלם אייל גוטמן צוות היננים של יקבי ברקן וסגל, עידו לוינסון, מאסטר ביין והיינן הראשי, והיינניות שירי רוזנטל קובה וענת קידר).

יקב ברקן זכה ב- 3 מדליות זהב עם היינות:
קברנה סוביניון מסדרת סופרייר, בציר 2016; ארגמן מסדרת בטא, בציר 2019 וריחן מסדרת אסמבלאז', בציר 2019.
בנוסף, יקב ברקן זכה ב-6 מדליות כסף ויקב סגל זכה ב-3 מדליות כסף.

צוות שופטי תחרות TERRAVINO, תחרות יין ואלכוהול החשובה והיוקרתית בעולם, הנערכת בישראל מדי שנה בהשתתפות שופטים ומומחי יין מובילים, הכריז על רשימת הזוכים לשנת 2021.

צוות הייננים של יקבי ברקן וסגל זכה בתואר צוות הייננים הטוב ביותר בישראל.
בנוסף, יקב ברקן זכה במדליית העל – זהב כפול, 3 מדליות זהב ו-6 מדליות כסף. יקב סגל זכה במדליית העל – זהב כפול, ו-3 מדליות כסף.

האירוע החגיגי התקיים ביוזמת ובהפקת "איש הענבים" מוסד היין הוותיק והמוכר. בתחרות השנה נטעמו ונשפטו 483 יינות ממדינות שונות ברחבי העולם ביניהן ישראל. צוות השופטים המורכב ממומחי יין גורמה, סומליירים מובילים וטועמי יין ישראליים, המקורבים בעשייתם ופעילותם בעולם היין בישראל.

לי בולדס, מנהלת השיווק של יקבי ברקן וסגל:
"אני גאה על הזכיות של יקבי ברקן וסגל בתחרות מכובדת זו. היינות שלנו ממשיכים לקטוף מדליות ופרסים בתחרויות מקצועיות ליין בישראל ובעולם, בזכות האיכות הבלתי מתפשרת של יינות בכל רמת מחיר. אני רוצה לברך את צוות הייננים המדהים שלנו שעושה עבודה נהדרת ומביא את ברקן לזכות במאות תחרויות יין בארץ ובעולם. "

במסגרת התחרות, המתקיימת זו השנה ה-15, זכו יקבי ברקן וסגל ב2 מדליות זהב כפול, 3 מדליות זהב ו-9 מדליות כסף. בנוסף לזכייה בתואר המכובד והחשוב – 'צוות הייננים הטוב ביותר בישראל':
• קברנה סוביניון לא מסונן, בציר 2017 של יקב סגל זכה במדליית זהב כפול
• קברנה סוביניון מסדרת אלטיטיוד 585+, בציר 2016 של יקב ברקן זכה במדליית זהב כפול
• ארגמן מסדרת בטא, בציר 2019 של יקב ברקן זכה במדליית זהב
• ריחן מסדרת אסמבלאז', בציר 2019 של יקב ברקן זכה במדליית זהב
• קברנה סוביניון מסדרת סופרייר, בציר 2016 של יקב ברקן זכה במדליית זהב
• קברנה סוביניון מסדרת אלטיטיוד 720+, בציר 2018 של יקב ברקן זכה במדליית כסף
• שרדונה מסדרת ספיישל רזרב, בציר 2019 של יקב ברקן זכה במדליית כסף
• קברנה סוביניון מסדרת פלטינום, בציר 2018 של יקב ברקן זכה במדליית כסף
• שרדונה מסדרת רזרב, בציר 2020 של יקב ברקן זכה במדליית כסף
• קריניאן מסדרת אשכולות שלמים, בציר 2018 של יקב סגל זכה במדליית כסף
• קברנה סוביניון מסדרת אלטיטיוד 624+, בציר 2018 של יקב ברקן זכה במדליית כסף
• איתן מסדרת אסמבלאז', בציר 2019 של יקב ברקן זכה במדליית כסף
• מרלו מסדרת פרי ראן, בציר 2018 של יקב סגל זכה במדליית כסף
• שרדונה מסדרת רכסים, בציר 2020 של יקב סגל זכה במדליית כסף

אודות יקבי ברקן
יקב ברקן הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, לאורך השנים זכה היקב בכ 500 מדליות בתחרויות יין נחשבות. ברקן הוא היקב הישראלי הגדול ביותר וגם היקב המוביל במכירות היין.
ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה. ליקב זנים שונים ורבים החל מזנים קלאסיים, זנים ים תיכוניים ועד זנים עתיקים (בני אלפיים שנה) ופריסת הכרמים הרחבה מאפשרת להתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר עבורו.

אודות יקב סגל
יקב סגל הוקם בשנת 1787 והינו אחד היקבים הוותיקים בישראל. היקב הינו בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. עוד מימיו הראשונים, שיטות הייצור של יינות היקב היו שיטות מסורתית וטבעית שמדגישות את הטעם האמיתי של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. ביקב סגל מייצרים יין עם מינימום התערבות, כך בעצם נוצרים היינות הפראים, כשהחזון הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top