חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טרה-וינו 2020-2021 תחרות יין בינלאומית שנוגעת בזהב

מזה שנים, מאז שנת 2006, נפלה בחלקי הזכות, ללוות ומקרוב ומהמקום, את אירועי הגאלה והכרזת הזוכים בתחרות היין הבינלאומית טרה-וינו. הערב החגיגי הזה מקפל בתוכו הרבה חיוכים של שמחה, גאווה ואושר וחזה נפוח על הזכייה, הרבה מפגש של מכרים וחברים, ולעיתים קצת, אבל ממש מעט יש כאלה שלא זוכים ויוצאים מאוכזבים וזו הרי טיבה של תחרות שבה הטובים והטובים ביותר זוכים. השנה, נשפטו בתחרות 483 דוגמאות של יינות וכהלים מ 11 מדינות שונות מרחבי העולם. סה"כ 20 מדליות 'זהב כפול' הוענקו ליינות, מתוכן 17 מדליות 'זהב כפול' ליינות ישראלים. בין הזוכים, תמיד תמצאו את אלה שזה קורה אצלם כל שנה ושנה אחר שנה באם זה מדובר ביינות של היקבים המסחריים הגדולים כמו ברקן, כרמל, או טפרברג, או באם זה מדובר ביקבים בינוניים יותר כמו יקב רמות נפתלי, יקב הר אודם, או יקב אפק, מה שמלמד על עקביות ושמירה על כל תבחיני האיכות. ותמיד, תמצאו ולא תופתעו לגלות את אותם יקבי הבוטיק הקטנים, הלא מוכרים, שאת שמם אני מבטיח לרבים מכם אולי אפילו לא שמעתם, שנקראים אל הבמה לקבל מדליות זהב וזהב כפול עובדה המלמדת יותר מכל על נתוני עשייה איכותית מרשימים ביותר כשהם לא אחת נחבאים מאחורי הקלעים וכל הבאזז התקשורתי. עובדה ידועה היא שיין טוב צריך לדעת לעשות ועובדה יותר גדולה היא שיין צריך לדעת גם למכור. כמי שמבקר ומסקר מזה למעלה מ- 22 שנים את יינות היקבים בישראל, אני נתקל לא פעם במדבקת המדליה של זכיית תחרות הטרה וינו המעטרת את הבקבוקים ואת קירות היקב ומרכזי המבקרים שם תלויות התעודות המעידות בגאווה רבה על הזכיות כחלק בלתי נפרד ממיתוג היין שמעיד מהו היין ומה חשבו עליו וקבעו אודותיו כאלה שמבינים. בערב שמח, מאורגן למופת, מושקע, ("קצת אינטימי במושגים של השנים הקודמות ותחת כלל מגבלות הקורונה המחייבות תו ירוק" מבחינת כמות המוזמנים) הפגינו אנשי "איש הענבים" אירוע יין מכובד, עשיר, משודר LIVE בפייסבוק ובמדיות החברתיות לרבות לחו"ל אל השופטים הבינלאומיים והמשתתפים שהפעם נאלצו להשאר בארצם.

פרס מפעל חיים לשנת 2021, הוענק השנה למר יאיר מרגלית על פועלו לקידום ענף היין בישראל ועם יד על הלב באמת שהאדם היקר הזה שאני וכך גם רבים וטובים מכבד, ראוי לפרס.

טועמים זהב – טעימת הזוכים הגדולה

בית פתוח: טועמים זהב – ישראל

יום חמישי : 30.12.2021 || 18:00-22:00

 יום שישי : 31.12.2021 | 10:00-16:00

בכל שנה האומנות הייננית, כחול לבן, מתגלה בתחרות TERRAVINO ומצליחה להפתיע אותנו מחדש. גם השנה אנו שמחים להזמין אתכם לטעימת המדליסטים הגדולה: בית פתוח טועמים זהב

בית פתוח המוקדש ליינות הזוכים של תחרות TERRAVINO בכל הקטגוריות – זהב כפול, זהב, כסף, יקבים ביתיים, כהילים וליקרים והכל, כרגיל, בבית איש הענבים.

עלות הטעימה לאדם ברכישה מוקדמת: 100 ש"ח || במקום: 125 ש"ח
חברי מועדון הפלטינום של איש הענבים 60 ש"ח

* זיכוי על סך 35 ש"ח ברכישת יין מעל 100 ש"ח ובהחזרת כוס הטעימה (רידל)

כתובתנו: דרך שלמה (סלמה) 4 – מתחם חצרות יפו
לפרטים נוספים או רכישה טלפונית 03-5180533

הטעימה תתקיים בהתאם לכל ההנחיות והוראות משרד הבריאות

מקרא מדליות:
כסף – S ; זהב – G ; זהב כפול – DG

יומיים של טעימה נדירה בה ימזגו מרבית היינות אשר זכו במדליות השונות בתחרות TERRAVINO לשנת 2022 הקהל הרחב מוזמן להגיע, לטעום ולגבש את פורטפוליו היין האישי לשנה הקרובה.  הטעימה תתקיים בבית איש הענבים. ואל תגידו שלא אמרתי לכם.

צילומים: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top