חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצה על נבחרת המבעבעים המנצחת של רשת "יין בעיר" לכבוד חגיגות סוף השנה האזרחית ה"סילבסטר" וה- "овый Год"

ראש השנה השנה האזרחית, ובדגש על חגיגות ה"שנה החדשה" ה- "овый Год" (ברוסית) אצל יוצאי חבר המדינות, או כפי שהישראלים מכנים אותו "סילבסטר", הפך בשנים האחרונות לסופר פופולרי בארץ. אני אישית מכיר לא מעט מאנשים שעובדים איתי שאצלם זה יום חופש בפקודה ויש המהדרין מהם וגם למחרת לא באים לעבודה כדי לתת לגוף ולראש להתאושש מכמויות האלכוהול האדירות של ליל אמש. לא מעט מהישראלים תופסים טרמפ על המועד ומוצאים סיבה למסיבה בנשפים פרטיים ובמפגשים חברתיים עם מיטב התלבושות הנוצצות ומשקאות אלכוהול לרוב. אז חג או לא חג, יהודי או לא יהודי כשר או לא כשר, אם אפשר לחגוג לשמוח לצחוק וגם הרבה לשתות אז מה רע? אז תאכלו טוב. תאהבו. תשתו הרבה. לכו למסיבות רחוב. תצטרפו לבלייני הלילה והכי חשוב תעשו חיים ותמיד תזכרו, אם שותים, לא נוהגים. רשת חנויות יין בעיר ממליצה בפניכם על נבחרת מבעבעים מנצחת ואיכותית ובמחיר השווה לכל נפש. "יין בעיר" מציעה ללקוחותיה מגוון ענקי של יינות ישראליים לצד יינות יבוא איכותיים מכל אזורי היין הנחשבים בעולם. בנוסף היא מציעה מגוון גדול של משקאות ומוצרים ממותגי האלכוהול המובילים בעולם, לצד מותגי אלכוהול ייחודיים לרשת. מכורח היותה של “יין בעיר” יבואנית עצמאית, תוכלו למצוא בחנויות הרשת את המשקאות והיינות במחירים אטרקטיביים וייחודיים. כמו כן, תוכלו לקבל את השרות הטוב ביותר, המסור והענייני ביותר. עובדי הרשת המקצועיים ישמחו לתת לכם עזרה בבחירת היינות והמשקאות המתאימים ביותר לטעמכם, בהרכבת חבילות שי לאירועים או מארזים מן המגוון הענקי שלנו וכאלה שיתאימו לצרכים ולתקציב שלכם.

Vilarnau

יקב וילרנאו Vilarnau הוקם בשנת 1949 בסנט סדורני דה אנויה קטלוניה ספרד הנחשב לאזור היוקרתי והאיכותי ביותר לייצור קאווה בלב ליבה של קטלוניה. היקב משלב בהליך הייצור שיטות מודרניות ומסורתיות ( Champagne Method ) וכתוצאה מכך מתקבלת קאווה בעלת מבנה ייחודי ויוצא דופן שמיוצרת בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובכמויות קטנות.

וילרנאו ברוט רזרבה
קאווה וילרנאו ברוט רזרבה הינה קאווה אורגנית, מורכבת, בעלת בועות קטנות, ניחוחות פירותיים וחמיצות מאוזנת. הקאווה מיוצרת מענבי חרלו, מקבאו ופרלאדה ועוברת תסיסה שניה בבקבוק ולאחר מכן מתיישנת בבקבוק במשך 19 חודשים לפחות.
העיצוב הייחודי של הבקבוק הינו בהשראת עבודותיו יוצאות הדופן של האדריכל המפורסם אנטוני גאודי.

כשרות: ללא.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6°C – 4°C

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

ניתן להשיג בחנויות המתמחות

וילרנאו ברוט רזרבה רוזה
קאווה וילרנאו ברוט רזרבה רוזה, הינה קאווה אורגנית, רעננה ואלגנטית בעלת מרקם מלטף וארומות של סיגליות ופירות יער בשלים. הקאווה מיוצרת מענבי גרנאש ופינו נואר ועוברת תסיסה שנייה בבקבוק ולאחר מכן מתיישנת בבקבוק במשך 19 חודשים לפחות. העיצוב הייחודי של הבקבוק הינו בהשראת עבודותיו יוצאות הדופן של האדריכל המפורסם אנטוני גאודי.
קאווה וילרנאו ברוט רזרבה רוזה זכתה השנה בתואר הקאווה הטובה ביותר בספרד!

כשרות: ללא.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6°C – 4°C

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

ניתן להשיג בחנויות המתמחות

MIONETTO

יקב מיונטו MIONETTO הינו יצרן הפרוסקו החשוב ביותר באיטליה ונחשב למותג הפרוסקו הנמכר ביותר בעולם!

היקב הוקם בשנת 1887 מצפון לונציה ונזנח במהלך מלחמת העולם הראשונה אך בשנות השישים של המאה הקודמת הוקם לתחייה על ידי בני המשפחה ומאז הוא קוטף פרסים נחשקים בתחרויות מסביב לעולם. השילוב של הטרואר הייחודי יחד עם הטכנולוגיה החדשנית אותה מיישם היקב בהליך הייצור יוצר מגוון רחב של יינות איכותיים.

 מיונטו פרוסקו ברוט DOC

מיונטו פרוסקו הינו יין מבעבע המיוצר מ-100% ענבי גלרה המגיעים מונטו שבאיטליה.

היין מיוצר בשיטת CHARMAT ועובר תסיסה שנייה במכלי נירוסטה.

מיונטו פרוסקו הינו יין מאוזן, בעל בועות עדינות, ארומות פרחוניות, טעמים פירותיים ומרקם מלטף.

כשרות: ללא.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6°C – 4°C

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

ניתן להשיג בחנויות המתמחות

קרדיט צילום הבקבוקים: יח"צ חו"ל ובהרשאת יח"צ ASPIRIT

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top