חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הישג בינלאומי ליקבי כרמל ציונים מרשימים ליינות יקבי כרמל ממבקר היין האמריקאי ג'יימס סאקלינג

יקבי כרמל קבעו השבוע הישג מרשים, כשזכו בציונים פנומנליים, בסקירת יינות ישראלים של מבקר היין האמריקאי James Suckling. לשעבר מעורכי מגזין היין "וויין ספקטטור" הוא מבקר יין בעל שם.
את הציון הגבוה ביותר בסקירה, קטף יין הדגל לימיטד אדישן 2017, עם ציון של 94 נקודות.

יקבי כרמל לימיטד אדישן 2017 הוא יין הדגל האייקוני של יקבי כרמל, מופק במהדורה מוגבלת. להפקת היין היוקרתי נבצרים הענבים מחלקות הכרם המצטיינות ביותר של יקבי כרמל, שהניבו את הפרי האיכותי ביותר. היינות מהכרמים השונים עברו תהליכי התססה והתבגרות בנפרד לפני קביעת הממסך הסופי ואיחודם לתקופת התבגרות נוספת. סך הכל התבגר היין במשך 16 חודשים בחביות עץ אלון, 30% מהן חדשות. היין מוכן לשתייה עם שחרורו, אך ימשיך ויתיישן לפחות כעשור משנת הבציר בשמירה בתנאים נאותים.
בביקורתו תיאר סאקלינג את היין כתערובת מפוארת ומלאת גוף, המבוססת על קברנה, שהתברכה בטאנינים משובחים שהתרככו עד לנקודה שבה כל לגימה היא תענוג.

בסקירה היוקרתית נכללו 5 יינות נוספים של יקבי כרמל, בניהם מידטרניאן 2018 ופטיט סירה 2018, כרם גוברין , מסדרת Single Vineyards עם 93 נקודות.

יוסי אדרי סמנכ"ל השיווק והמכירות של יקבי כרמל: "כל זכייה של היינות שלנו בתחרות, בין אם מקומית או בינלאומית, ממלאת אותי בגאווה, כיוון שהיא מסמנת את יקבי כרמל כמובילים בתחומם, הן מבחינת האיכות הבלתי מתפשרת במרכיבים ובתהליכי הייצור והן מבחינת הטעם הסופי. 6 הציונים שקיבלנו ממבקר היין המוביל, ג'יימס סאקלינג, מצטרפים ל-27 תארים בהם זכינו בשנה החולפת, בעולם ובישראל, שמחזקים אותנו להמשיך בעשייה האיכותית שלנו המשלבת מסורת, חדשנות ומשפחתיות".

רשימת הזכיות המלאה:
יין הדגל  Limited edition 2017 – 94 נקודות
Mediterranean 2018 – 93 נקודות
פטיט סירה 2018, כרם גוברין, סדרת Single Vineyards – 93 נקודות
קברנה סוביניון 2019, כרם אדמון, סדרת Single Vineyards – 92 נקודות
קריניאן 2019, כרם ואדי מילק, סדרת Single Vineyards – 92 נקודות
בלנד אדום יבש 2019 סדרת Mediterranean 4 Vats – 91 נקודות

6 הציונים המרשימים של יקבי כרמל בסקירה, מצטרפים לתארים מכובדים ומדליות מתחרויות שונות בארץ וברחבי העולם שנערכו בשנה החולפת, בסך הכל 33 זכיות.

קרדיט תמונה: איל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top