חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מדבר ממליץ על – גראנאש 2020, פינו נואר 2020, גראנאש סירה 2020, Premium Limited Edition.

יין במדבר, זה מה שהם עושים ביקב מדבר מענבים בכרם ייחודי, ברמת הנגב הגבוהה, 800 מטר מעל פני הים. יובש מוחלט, הבדלים חדים בטמפרטורות בין יום ולילה קרינת שמש חזקה ומינראליות אזורית באדמה ובסלע שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין. יקב מדבר ממליץ על – גראנאש 2020, פינו נואר 2020, גראנאש סירה 2020 Premium Limited Edition.

יקב מדבר גראנאש 2020

רשמי טעימה שלי: אף, גרגרי בר בשלים מלווים ברקע של עלי ורדים ודובדבנים. חך, בעל גוף בינוני, חומציות מאוזנת היטב וטאנינים טריים ופירותיים, המניעים טעמים של פטל עדין ופלפל לבן לסיומת ארוכה. יין זה, מציג את כל העוצמה הארומטית והנטיות הפרחוניות שתוכלו לקוות להן ביין מזן הגראנאש. פרי אדום תוסס, מונח על טאנינים עדינים ומלוחים וחומציות פריכה. פרי גפן צעיר, המראה בכישרון את האלגנטיות וההגדרה של הזן בכרם זה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי גראנאש מכרם יחידני באיכות מפתיעה נבחר כ- WINE MAKER EDITION

כשרות: כשר לפסח. לא מבושל. היקב כשר למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית בערד והרב דב לנדאו כשרות מלכתחילה. היין כשר גם לדעת הרמב"ם משמעו 100% מיץ ענבים וללא תוספים מין החי.

ידידותי לטבעונים

אלכוהול: 14%

בקבוקים: 750

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 120.00 ₪.

יקב מדבר פינו נואר 2020

רשמי טעימה שלי: יין צעיר ורענן, בהיר גוון אדום, עתיר אנרגיה, עם דובדבן, אדמתיות, פטל, תות עץ, עלי כותרת של ורדים, פטריות, פירות אבן אדומים ועשבים יבשים, לצד טעמי תבלינים מעורבים, הנתמכים על ידי מבנה מוצק ומסגרת טובה של טאנינים עדינים, רכים, מעוגלים ובמעט "מפולפלים". יין שתי, מאוד נגיש ונעים.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי פינו נואר

כרם יחידני

עשיית היין: אשכולות שלמים בתסיסה קרה. התערבות מינימאלית בתהליך, כולל תוספת ביסולפיט פעוטה.

זן הפינו נואר שמקורו בארצות הקור עובר כאן אדפטציה למאפייני האקלים של ההר במדבר התוצאה הכי שונה מפינו נואר של בורגון והכי מקסימה. זהו פינו נואר קל למדי ושופע פרי מלוא החך (שמקורו אך ורק בזן עצמו ולא בעץ). זה יין שמח וכייפי שנעים ללגום גם בקיץ.

תיאור היקב את היין: צבע ארגמן אופייני לזן. גוף קל, פרי אדום. היין נוח מאד לשתייה ויוצא דופן בישראל. גוף בינוני ומשיי, ארומות של דובדבן טרי ואוכמניות המלווים בניואנסים של עשבוניות וקליית החבית. סיומת מינראלית וארוכה מוסיפה למורכבותו ולעושר טעמיו.

התיישנות: 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

כשרות: כשר לפסח. לא מבושל. היקב כשר למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית בערד והרב דב לנדאו כשרות מלכתחילה. היין כשר גם לדעת הרמב"ם משמעו 100% מיץ ענבים וללא תוספים מין החי.

ידידותי לטבעונים

אלכוהול: 12.5%

בקבוקים: 3500

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 90.00 ₪.

יקב מדבר גראנאש סירה 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום, סגול, צפוף, צלול, עם נצנצים סגולים עמוקים.
אף, עוצמתי, מורכב, כהה, מתובל, פירות יער אדומים, מגע פרחוני עדין.
חך, התקפה מרוכזת ומובנית, עם גוון של טאנינים משיים. גוף בינוני, עם פירות בולטים של שזיף, דובדבן, כחול ופטל שחור, שמתמזגים בצורה חלקה, עם שכבות עדינות מרומזות של פלפל אנגלי. ענבי הגראנאש בבלנד, מציגים את הדובדבן והתבלינים, בעוד שענבי הסירה, מביאים עמם סוג של "מתיקות" פרי בהיר ומשקל חך, לשילוב האיזון הזה של פרי ומרקם.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד אדום של ענבי גראנאש וסירה

תיאור היקב את היין: גוף בינוני עד כבד, פירות שחורים, בריח ובטעם.

כשרות: כשר לפסח. לא מבושל. היקב כשר למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית בערד והרב דב לנדאו כשרות מלכתחילה. היין כשר גם לדעת הרמב"ם משמעו 100% מיץ ענבים וללא תוספים מין החי.

ידידותי לטבעונים

אלכוהול: 14.5%

בקבוקים: 2500

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 120.00 ₪.

מחירים מיוחדים ומבצעים לחברי מועדון הלקוחות

התקשרו לעמיר 0525932200

יקב מדבר

קרדיט צילום הבקבוקים: איל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top