חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מוני "נחל" קאלדוק רוזה 2020, "נחל" שסק לבן 2020, ופטי סירה רזרב 2018, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

במורדות הרי יהודה, על אדמת מצפה עמק שורק, תחת מעטפת של טרואר נפלא, גדלים ענבי היין המשובחים של יקב מוני. אוסף היינות המרשים והאלגנטי של היקב, הוא פרי היצירה של מגוון עשיר ואיכותי של זנים, ייננות מקצועית,  ותשוקה משפחתית. היקב נוסד על ידי שכיב ערטול, אב המשפחה וסוחר זיתים, שהגיע לאזור הקסום של עמק שורק מכפר מע'אר שבגליל התחתון. סוחר הזיתים התאהב במדרונות הירוקים והשופעים של עמק שורק, והחליט לחכור אדמות חקלאיות ולטעת גפנים. למה דווקא גפנים? בגלל הטרואר הייחודי של  הגבעות מעל עמק שורק. שכיב ערטול זיהה כבר אז את הפוטנציאל של  איכות הענבים אשר יניבו הכרמים, וכבר למעלה משני עשורים ברור לכולם עד כמה הוא צדק. כיום נטועים בגבעות שמסביב ליקב כ-1000 דונם של גפנים, המניבים ענבים באיכות מופלאה. יקב מוני קאלדוק רוזה 2020, "נחל" שסק לבן 2020, ופטי סירה רזרב 2018, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב מוני קאלדוק רוזה 2020

רשמי טעימה שלי: האף והחך, "מרופדים" בתווים מורכבים של אפרסק ותות. זהו רוזה "בשל", ייחודי, טאני קל, נגיש, בהיר ואלגנטי ומלא חומציות "חריפה". עם אופי המרקם שלו, הוא יהיה שותף מצוין לאוכל. 

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: 100% ענבי קאלדוק

סדרת נחל: של יקב מוני, מציעה מגוון יינות בדגש על זנים ים תיכוניים.יין זה המבוסס כולו על טהרת ענבי הקאלדוק, שגודלו בקפידה וטופחו באהבה בכרמי היקב ועברו סחיטה עדינה מאוד למיצוי צבע קל.

תיאור היקב את היין: היין בעל גוון סלמון בהיר, ניחוח נעים של פרי טרי בשילוב עם פרחוניות. ליין גוף בינוני, טעמי פרי טרי המשתלבים עם חומציות רעננה, טעם מסיים מהנה ואלגנטי.

יינן: ששון בן אהרון

אלכוהול: 12%

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין לפסח לכל ימות השנה ללא חשש טבל ערלה ושביעית. לא מבושל. בד"ץ בית יוסף. K P

ידידותי לטבעונים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° – 4°C

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪.

יקב מוני "נחל" שסק לבן 2020

רשמי טעימה שלי: תערובת לבנה, עשירה, פרחונית, טרייה ורעננה, שנועדה להדגיש את מאפייני הניחוח, הטריות והאיכות. יש לו אף, של פירות טרופיים עם גוון ירוק, תפוח, תחושת פה רחבה ומשביעה, מרקם טרי-לימוני וריחני וסיומת פריכה ומרעננת. יין של קיץ ואור של השמש.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: בלנד של 40% ענבי שרדונה, 30% ענבי סמיון,  30% ענבי קולומבאר

סדרת נחל: של יקב מוני, מציעה מגוון יינות בדגש על זנים ים תיכוניים. ומבוסס על בלנד לבן של 40% ענבי שרדונה, 30% ענבי סמיון,  30% ענבי קולומבאר שגודלו בקפידה וטופחו באהבה בכרמי היקב הותססו במכלי נירוסטה.

תיאור היקב את היין: יין בעל ניחוחות תפוח ירוק ופרחוניות עשירה,  חומציות מרעננת, טעמי פרי מרשימים וטעם מסיים עגול ואלגנטי.

יינן: ששון בן אהרון

אלכוהול: 13%

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין לפסח לכל ימות השנה ללא חשש טבל ערלה ושביעית. לא מבושל. בד"ץ בית יוסף. K P

ידידותי לטבעונים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° – 4°C

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪.

יקב מוני פטי סירה רזרב 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, אודם עמוק בכוס. אוכמניות, שזיף בשל וטימין, קרום עוגה ורמזים לליקוריץ, מופיעים מלפנים בעוד מרקם עשיר של שזיף, תבלינים וטעם שוקולד מריר מתכנסים על הלגימה. תחושת הפה ארומטית ומלאת גוף.טאנינים מוצקים מספקים מבנה כשהטעמים נבנים עד לסיום ארוך. תמורה נאה למחיר.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי פטי סירה

כרם: ענבי הפטי סירה מגיעים מחלקת כרם שמורה ויחידנית. טופחו, נבצרו, הותססו והתגבשו ליין.

יישון והשבחה: שהתיישן בחביות עץ אלון במשך 12 חודשים.

תיאור היקב את היין: יין איכותי בגוון אדום סגול בעל מרקם טעמים מרוכזים של פרי. הגוף מלא, איזון רב וסיומת ארוכה עם טעמים חדים. נושא ארומה מרשימה של פרי אדום, מעט תבלינים וניחוח עץ אלון מעושן.

יינן: ששון בן אהרון

אלכוהול: 14%

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין לפסח לכל ימות השנה ללא חשש טבל ערלה ושביעית. לא מבושל. בד"ץ בית יוסף. K P

ידידותי לטבעונים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

"יקב מוני הוא מפגש מקסים ומיוחד בין טרואר מופלא, כרמים איכותיים, ייננים שמחוברים לרגש ולאדמה ואנשים טובים".

יקב מוני

טל': 02-9916629

דוא"ל : [email protected]

יינות יקב מוני משווקים ומופצים ע"י מ. מורדכי חברה לשיווק והפצה בע"מ  03-7327894

קרדיט צילום: דני רובין. עיבוד תמונה: ניר רובין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top