חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב דלתא מציג וממליץ על: אטא, סוביניון בלאן "בלאש" 2019, ו- "למדא" קברנה סוביניון 2020, לראש השנה ולחגי תשרי תשפ"ב

יקב דלתא הינו יקב בוטיק חדיש ומודרני, הממוקם בלב הגליל העליון, צמוד למושב דלתון. הכרמים האיכותיים של יקב דלתא ממוקמים מול הרי הגולן והחרמון ומשמשים להכנת יינות היקב. יקב דלתא, שבבעלות היינן יהודה כמיסה, שוכן ברמת דלתון. כרמי היקב נטועים בגובה רב על אדמה משובחת, בלב אזורי היין המובחרים מרום הגליל ומרום הגולן. גיל הגפנים, יחד עם המאפיינים הטבעיים, מספקים את מיטב הענבים ליצירת היין. צוות הייננים של היקב, כולם בני האזור, אשר גדלו בין הכרמים של מרום הגליל והגולן, מציגים סגנון עבודה ייחודי שכבר הספיק להטביע את חותמו בעולם היין הישראלי. היקב נמצא בחזית הפיתוח של מצוינות היין בישראל, בחיפוש מתמיד אחר מיטב הכרמים בארץ – כרמים בריאים, בהם ההגנה הטבעית של הגפן היא האיתנה ביותר. בזכות אג'נדה זו, מייצר יקב דלתא יינות פורצי דרך בעלי מאפיינים ברורים, בריאותיים, וייחודיים המייצגים נאמנה את הכרמים.
יקב דלתא מציג וממליץ על: אטא, סוביניון בלאן "בלאש" 2019, ו- "למדא" קברנה סוביניון 2020, לראש השנה ולחגי תשרי תשפ"ב לשדרוג ארוחת החג ולהנאה מרובה.

יקב דלתא אטא, סוביניון בלאן "בלאש" 2019

רשמי טעימה שלי: צבע ירוק זהוב בהיר, אף, רענן, דשא קצוץ, אשכולית, פסיפלורה, אננס ופירות טרופיים. החך, קל, טרי. מראה "משקל" וחומציות מאוזנים, עם טעמים טרופיים המודגשים על ידי תווי לימון אננס וסיד.  

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: הוא תוצר של מחלקת המחקר והפיתוח של יקב דלתא. מדובר ביין מתוחכם, המורכב מ-100% ענבי סוביניון בלאן

תיאור היין על פי היקב: ארומות פרחוניות ועשבוניות. היין בעל גוף קל ונעים לשתייה. ילווה יפה מנות: דגים, גבינות לבנות, פירות העונה ופסטות.

אלכוהול: 12%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8°-10°C

כשרות: רבנות מקומית ובד"צ העדה החרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

יקב דלתא "למדא" קברנה סוביניון 2020

רשמי טעימה שלי: האף, נפתח בארומות של קאסיס, דובדבן שחור, ארז ואניס. בחך, טאנינים גמישים ובשלים מעצימים מרקם קטיפתי. בולט עוד יותר הוא מערך טעמי הפירות השחורים המשתרע לאורך הגימור המתמשך.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: מורכב מ-100% ענבי קברנה סוביניון

תיאור היין על פי היקב: יין בעל ריחות פירותיים בשלים עם רמזים לאיקליפטוס ותבלינים ים תיכוניים, בעל גוף בינוני ומרקם מלטף ורך. למדא קברנה סוביניון ילווה יפה מנות דגים בתנור וברוטב, פסטות בולונז, נקניקים ובשרים קרים.

יישון והשבחה: התבגר במשך 7 חודשים בחביות עץ אלון.

אלכוהול: 14%,

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: רבנות מקומית ובד"צ העדה החרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

יהודה כמיסה, מייסד ויינן יקב דלתא: "יקב דלתא, הוא היקב מוביל בארץ בנושאי בריאות הכרם והיין. היקב משקיע רבות במחקר ופיתוח, ויחד עם טכנולוגיה עתירת ידע, מייצר יינות פורצי דרך אשר מייצגים נאמנה את הכרמים והטרואר הייחודי שבו הוא ממוקם. החזון שלנו הוא לייצר יינות בוטיק איכותיים, חדשנים ומורכבים עם פוטנציאל יישון ארוך".

להשיג בחנויות היין המובחרות

יקב דלתא בע"מ

פארק תעשייה דלתון
מרום הגליל 1381000
[email protected]
www.deltawinery.co.il
Delta Winery
Dalton Industrial Park
Merom Hagalil 1381000 Israel

קרדיט תמונות: איל קרן סטודיו לצילום קולינרי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top