חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אלכסנדר ממליץ על "סנדרו" 2019, ו- קברנה סוביניון רזרב 2018, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

יקב אלכסנדר, השוכן במושב הוותיק בית יצחק שבלב השרון, הוא יקב עילית משפחתי, אשר הפך עם השנים לאחד היקבים המובילים בישראל. אמנות עשיית היין של יקב אלכסנדר משלבת מסורת, אמנות ויצירתיות בעשיית יין עם טכנולוגיה חדשנית וציוד מתקדם. היקב הוקם ב1996 על ידי יורם שלום, על הנחלה המשפחתית, ונושא את שם אביו אלכסנדר שלום ז"ל, ממנו קיבל את ההשראה והאהבה ליין. היקב ממשיך מסורת בת מאה ועשרים שנים של עשיית יין, שהחלה באיטליה, ובתוניסיה שם ייצרו סבו ואביו של יורם שלום יין ביתי. בשנות פעילותו צבר יקב אלכסנדר מוניטין מצוינים וקצר הצלחות רבות ופרסים מכובדים בארץ וברחבי העולם. "סדרת אלכסנדר הגדול", היא סדרת יינות סופר פרימיום של יקב אלכסנדר, מיוצרת מהענבים האיכותיים שבכרמיו של היקב וכוללת יינות אקסקלוסיביים ומשובחים במיוחד. היינות בסדרה מושקעים ומוקפדים, החל מכרמי הגידול, דרך תהליך הייצור, הטכנולוגיה המתקדמת, צוות העובדים, ועד לבקבוקים המרהיבים היוקרה ניכרת בכל פרט ופרט, בתוך הבקבוק ומחוצה לו. התכשיט המשפחתי הייחודי המלווה את סדרת יינות אלכסנדר הגדול היא טבעת זהב (24 קארט) משובצת יהלום, העוברת בירושה במשפחת שלום לאורך דורות רבים. יקב אלכסנדר ממליץ על "סנדרו" 2019, ו- קברנה סוביניון רזרב 2018, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב אלכסנדר "סנדרו" 2019

רשמי טעימה שלי: בלנד שלם ומגובש, של זני ענבים, מבנה וחן מורכבים. ארז, שבבי עיפרון, סלע כתוש, מספקים בסיס מלוח ומשלים עושר שופע בצורת קאסיס, אוכמניות צפופות, שוקולד מריר ואגוז מוסקט וציפורן, עם דומדמניות אדומות ושחורות בשכבות, ומסיים על מבטאים של ארז, סגול וסלע כתוש. סגנון קלאסי מאוד, נגיעות וניל אפוי, רוזמרין וזית. הרבה יין בלא הרבה כסף.

סדרה: "סדרת ההורים" הינה הסדרה הבסיסית של יקב אלכסנדר, היא משלבת בתוכה יין אדום בלנד סנדרו, שם החיבה של אלכסנדר, היין מורכב מענבי קברנה סוביניון ומרלו, ושני יינות לבנים הנקראים ליזה שמה של אשתו של אלכסנדר, ליזה סוביניו בלאן וליזה שרדונה.

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני: 55% ענבי קברנה סוביניון, 18% ענבי מרלו, 10% ענבי קברנה פרנק, 17% ענבי פטי ורדו.

כרמים: הגפנים גדלות בכפר שמאי על מורדות הר מצפה הימים 690 מטר מעל הים. בבציר ידני בשעת בוקר מוקדמת.

יישון והשבחה: 14 חודשים בחביות "דור שני" מעץ אלון צרפתי ואמריקאי.

תיאור היקב את היין: יין שמעיר את החושים, עגול ומאוזן, עם טאנינים רכים, וחומציות רכה היין המורכב הזה יעצים כל ארוחה וכל מפגש חברתי.

ידידותי לטבעונים.

לא מסונן

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין. הופרשו תרומות ומעשרות ללא חשש עורלה טבל ושביעית. לא מבושל. בהשגחת הרב נחום שיר רב אזורי בית יצחק שער חפר. U P

אלכוהול: 13%

יינן: יורם שלום

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪

יקב אלכסנדר קברנה פרנק רזרב 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום ארגמן, עם גוונים סגולים, האף, מזמין עם עלי כותרת של ורד, רמיזות בעלות מאפיין זני של פלפל ירוק, ניחוחות פרי של שזיף, פירות אדומים כהים ורצפת יער, מושק ופטל, מתסיסה של פירות יער שלמים יחד עם מורכבות אניס וכוכב שומר. החך, מלא חיים, הגוף מלא ועם זאת גמיש, עם חך אמצעי משיי, כמה טאנינים מלוחים מבניים וגימור תפוח אדום פריך. יופי של יין.

סדרה: "סדרת אלכסנדר רזרב" הינה סדרת יינות אדומים, מכרם נבחר. היינות בסדרה אלגנטיים, מוכנים להגשה ומתיישנים היטב עם השנים. הכרמים גדלים בסמוך לכפר שמאי למרגלות הר מצפה הימים בגליל העליון בגובה 690 מטר מעל פני הים. היינות בסדרה זו מתיישנים במשך 24 חודשיים בחביות עץ אלון, תוך כדי בקרת טמפרטורה ולחות. התכשיט המשפחתי המלווה את סדרת אלכסנדר רזרב שימש לקשירת הצעיפים והשכמיות אשר לבשו נשים יהודיות בטוניס והוא עשוי יציקת כסף בעיטור סמלי הדג והציפור.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 90% ענבי קברנה פרנק, מכרם יחידני, 10% ענבי פטי ורדו.

כרמים: הגפנים גדלות בכפר שמאי על מורדות הר מצפה הימים 690 מטר מעל הים.

תיאור היקב את היין: גוף מלא, מאוזן היטב. עם טאנינים בוגרים וסיומת ארוכה.

ידידותי לטבעונים.

לא מסונן

יישון והשבחה: 24 חודשים ב- 60% חביות עץ אלון צרפתי, 40% חביות עץ אלון אמריקאי. יין מענג עם אפשרות להתיישנות של מספר שנים.

תווית היין: סיכת הבגד המופיעה בתווית הקדמית, שייכת לאוסף תכשיטים טוניסאים מבית אלכסנדר.

אלכוהול: 13.8%

יינן: יורם שלום

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין. הופרשו תרומות ומעשרות ללא חשש עורלה טבל ושביעית. לא מבושל. בהשגחת הרב נחום שיר רב אזורי בית יצחק שער חפר. U P

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: מחיר: 150 ₪.

יקב אלכסנדר

ת.ד. 8151, בית יצחק 4292000
טלפון: 072-3929717
פקס: 09-8872076
דוא"ל: [email protected]

קרדיט צילום: איל קרן סטודיו לצילום קולינרי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top