חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הר אודם, היקב הצפוני והגבוה בישראל מציע 4 יינות: VOLCANIC ריזלינג 2020, VOLCANIC ויונייה 2020, VOLCANIC גמאי נואר – קברנה סוביניון, סירה הר אודם 2018, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב שיעשו לכם את החגים.

יקב הר אודם השוכן במושב אודם בצפון רמת הגולן בגובה של 1060 מטרים מעל פני הים בחר עבורכם 4 יינות לחגי תשרי בסגנונות שונים וורסטליים ויאפשרו לכם להתאים יין לארוחות בצורה מעניינת שתגוון לכם את שולחן החג. המרכז הוא האנשים. יקב הר אודם הוא יקב משפחתי, היינות שלנו נועדו להסב שמחה, לקרב לבבות ולשבח את הרגעים השמחים של החיים. הכל מתחיל במקום בו ההרים נושקים לשמיים, למולם נוף אינסופי, הנחלים זורמים מכל עבר והאוויר צלול ושקוף , שם, בצפון רמת הגולן במושב אודם ביקב הר אודם, מייצרים יינות טעימים, משמחים ומדויקים עבור כל אחד ואחת מכם. יקב הר אודם, היקב הצפוני והגבוה בישראל מציע 4 יינות: VOLCANIC ריזלינג 2020, VOLCANIC ויונייה 2020, VOLCANIC גמאי נואר – קברנה סוביניון, סירה הר אודם 2018, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב שיעשו לכם את החגים.

יקב הר אודם VOLCANIC ריזלינג 2020 

רשמי טעימה שלי: צבע, קש חיוור מבריק עם גוון ירוק וזהב צלול עם שוליים בוהקים. האף, מורכב מאוד, ניחוחות של מלון, דבש, יסמין, לבנדר, גרידת ליים ושקדים טריים. בחך, החומציות הנוקבת מאוזנת על ידי פירות טריים מעוגלים ותווי שקדים ודבש מתמשכים. מסקרן לעקוב אחר השתבחות היין על ציר הזמן ולחזור ולדגום אותו לאורך השנים.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי ריזלינג

תיאור היקב את היין: ריזלינג לא שגרתי בנוף הישראלי חד נקי ומינרלי. הענבים לוולקני ריזלינג גדלים בעמק הבכא בצפון רמת הגולן, אזור גידול הענבים הקר והגבוה ביותר בארץ. הענבים נבצרו עם אור ראשון ותססו ב17- 26 מעלות על מנת להשיג מיצוי עדין של צבע, בשומת וטעמים.

מאפייני היין על פי היקב: צבע היין קש עם גוון ירוק וניחן בארומה עשירה של אגס לימון ותפוח ירוק, ליין חומציות רעננה המדגישה את טעמי הפרי .

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9° – 12°C

כשרות: רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

יקב הר אודם VOLCANIC ויונייה 2020

רשמי טעימה שלי: האף, מבטא פריחת תפוזים, ליצ'י, קליפת לימון מסוכרת ותווי נקטרינה. בחך, המרקם הוא "ספר לימוד" למאפיינים הזניים של הענב הזה, עם תחושת פה שופעת ומלאה, המאוזנת בחומציות רעננה שופעת ויטאליות בגימור הארוך. המהות של אור השמש והקיץ בכוס!

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי ויונייה

תיאור היקב את היין: זן זה משגשג באזורים בהם הפרשי הטמפרטורה בין יום ללילה הם רחבים, לכן הכרם בעמק הבכא שם נטועות הגפנים, עושה עבודה מצוינת עבור אנשי היקב ומהווה את הטרואר המושלם. הכרמים נהנות מחורפים מושלגים , קרים וגשומים ומקיץ חם ויבש עם הרוחות המאפיינות את אזור זה. זהו יין לבן יבש שמצד אחד שומר על מאפייני הזן והמקור אולם אזור הגידול הצפוני ניכר בו היטב.

מאפייני היין על פי היקב: ליין צבע קש, ארומה של אפרסק לבן, אגס, ליים, מלון כתום וגוף בינוני. מתאים לאנשים שמחפשים יין קיצי צונן אך לא מוכנים לוותר גם על נוכחות ועומק של טעמים.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9° – 12°C

כשרות: רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

לסדרת VOLCANIC מצטרף בלנד מסקרן ולא שגרתי בנוף הישראלי

יקב הר אודם VOLCANIC גמאי נואר – קברנה סוביניון.

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום-סגול. באף העשיר והבשל פירות אדומים וכחולים, שמץ של תבלין ומגע של עשן, ריחות מקסימים של פטל כתוש, חמוציות ותותים, עם דגשים של ממתק דובדבן אדום, אוכמניות וגרניט כתוש. החך, רך, נגיש. הגוף בינוני, עם פירות פריכים ומסגרת קלה של טאנינים גיריים. המורכבות והתבלינים, מתחילים לזחול על החך האמצעי והסיומת מביאה עמה חומציות רעננה והדרן מסיים, של הפרי השופע מהאף. יין שונה, אחר, לבטח מעניין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד של 60% ענבי גמאיי נואר ו- 40% ענבי קברנה סוביניון המגיעים מכרמי היקב בעמק הבכא

תיאור היקב את היין: הבחירה בגמאיי נואר היא לא מקרית, אדם אלפסי יינן היקב חיפש מגרש משחקים חדש להיכנס אליו ובשנת 2018 ההזדמנות לחקור את הזן עמדה על הפרק. זהו הבציר הראשון של היקב עם זן זה והיקב הוא כרגע היחיד לגדל אותו בישראל. אדם אלפסי יינן היקב מספר: "בלנד זה נהנה מתכונותיהן המשלימות של שני הזנים ומשלב בין העוצמות והמבנה של הזן קברנה סוביניון לפירותיות הרעננה של הזן גמאיי נואר כך שבטעימה מתקבלת חוויה מיוחדת ולא שגרתית."

מאפייני היין על פי היקב: ליין צבע אדום אטום למחצה, באף ניתן להבחין בתיבוליות ים תיכונית של אזוב ומרווה. ובטעימה מורגשים פלפל ירוק, פירות יער, שזיף אדום ועפיצות מאוזנת.

יישון והשבחה: התיישן בחביות 12 חודשים.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

מסדרת "הר אודם" יקב הר אודם ממליץ בחג הקרוב לשתות

יקב הר אודם סירה הר אודם 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, אודם רימון – סגול בינוני, באף, תווים של דובדבנים שחורים, שזיפים שחורים טריים ואוכמניות בשלות בתוספת רמזים לזפת, ליקוריץ, לצד אופי פלפל שחור עדין, שתורם לפירות השחורים הפריכים בחך. גוף בינוני עד מלא, ממוסגר על ידי טאנינים מעוגלים ורעננות נועזת, מסיימים "חריף". יין מרשים, בזכות הדיוק והניואנסים שלו. הוא מאוזן על ידי הגדרה ונוכחות ארומטיות בולטות. דגשים פרחוניים, עשבי תיבול מיובשים, מנטה, תפוז דם ומרווה מוסיפים סוג של בהירות לגרעין של פירות יער אדומים, סגולים.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי סירה

תיאור היקב את היין: מגיע מכרם נוב במרכז רמת הגולן. לסירה צבע אדום עמוק נוטה לסגול בשוליו ומורגש בו ניחוח פרחוני עם רקע עדין של עץ קלוי ותיבול ים תיכוני, טעמים של אוכמניות פרי שחור בשל ומעט אדמתי. ליין גוף עוצמתי עם סיומת קטיפתית.

יישון והשבחה: היין מתיישן 18 חודשים בחביות 400 L על מנת לשמור על עוצמת הפרי ביין.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

יקב הר אודם

אודם, 1247300

052-688-1110

את כל יינות היקב ניתן לרכוש בחנות היקב,

במרכז המבקרים ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ .

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top