חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב עמק האלה ממליץ על גוורצטרמינר 2020, ו- סירה- פטי סירה 2018, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

אזור עמק האלה מוכר בעולם כולו כאתר שבו נערך הדו-קרב המפורסם בין דוד לגוליית. עם זאת, בימי קדם היה העמק ידוע לא פחות בזכות היינות שיוצרו בו. המסורת ההיסטורית של גידול גפנים וייצור יין, שנשכחה במשך מאות שנים, קמה לתחייה בתחילת שנות ה 90 של המאה 20 בזכות נחישותם של קומץ בעלי חזון. הקמת יקב עמק האלה ב-1998 החזירה לאזור תרבות יין בת אלפי שנים – עם הכלים והידע של המאה ה-21. העקרונות שהנחו את מקימי היקב היו לייצר יין מעולה כשר, המנצל את היתרונות והתנאים הייחודיים של האזור.   היקב הנו ESTATE,  כלומר יקב המייצר יינות פרימיום כשרים מכרמים שבבעלותו הבלעדית, תוך שליטה בכל תהליך גידול הענבים ונתינת דגש משמעותי לביטוי האזורי – Terroir. היקב נחשב לאחד המתקדמים והאיכותיים ביותר בישראל, ומייצר כ- 300 אלף בקבוקים בשנה, כולם יינות פרימיום איכותיים וכשרים. כ-20% מהתפוקה מופנים לייצוא בעיקר  לארה”ב. יקב עמק האלה ממליץ על גוורצטרמינר 2020, ו- סירה- פטי סירה 2018, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב עמק האלה גוורצטרמינר 2020

רשמי טעימה שלי: יין שטוף שמש, נתון בבקבוק מקסים, שובה עין. מציג צבע קש צלול, בגוונים זהובים, עם שוליים בוהקים. באף, תווים אטרקטיביים ארומטיים של עונג טורקי לבן, פריחת יסמין ועלי ורדים. בחך, תווים עסיסיים של צוף ליצ'י ואגס. ההרמוניה בין החומציות לבין מרכיבי הפירות השונים יוצרת סינרגיה של ניחוחות פרי מתמשכים. צבע הבהיר, קייצי מפתה ומזמין, יוצר אמירה מרעננת.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי גוורצטרמינר שגדלו בכרם נתיב הל"ה עם הטרואר הייחודי לעמק.

רשמי טעימה מטעם היקב: צבע זהוב מבריק. ארומה יין פרחוני ומבושם עם ניחוחות של ליצ'י, מי ורדים,
ורעננות. חך בעל מבנה עגלגל ורב שכבתי, גוף מלא. מתיקות נעימה ומאוזנת שמגיעה מהענב עצמו. יין בעל
סיומת ארוכה ומתמשכת של אשכולית ופרי הדר.

אלכוהול: 13.5%

יישון והשבחה: התיישנות בחבית 5 חודשים התבגר במכלי נירוסטה

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9° – 12°C

כשרות: רבנות מקומית, בד"צ בית יוסף .O.U, הרב אונגוור.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

יקב עמק האלה סדרת "אסטייט" סירה פטי סירה 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, סָגוֹל, דיו עָשִׁיר. באף, פירות שחורים, ליקוריץ, פלפל שחור, נגיעות מוקה וקקאו לצד אוכמניות עסיסיות. בחך, הגוף מלא. תחושת הפה והמרקם המשיי, מובילה לטאנינים "עבים", אך רכים עוד יותר, עוטפים את היין כמו השמיכה האהובה עליכם ביום גשום. טעמי אוכמניות ושוקולד מריר טעימים היין השופע והדקדנטי הזה מסתיים בווניל וציפורן מתוק.

הערות היינן: המפגש בין זן הסירה לזן הפטיט סירה יוצר יין מלא ועוצמתי כאשר הסירה תורם ליין מורכבות, אלגנטיות ואף מתובלן בשעה שהפטיט סירה תורם ליין פירותיות ומבנה מוצק. יחדיו הם יוצרים יין מורכב ומלא שכבות אך בו בזמן שלם והרמוני.

רשמי טעימה מטעם היקב:
צבע, סגול ארגמני עמוק. ארומה, אף מורכב ועוצמתי, בו שוזרת ארומות שזיף בשל, דובדבן, פירות יבשים יחד עם ארומות של עץ, פלפל שחור, ליקריץ, טבק ומעט עור. חך גוף מלא, טעמי פרי שחור ואדום, נגיעות של עלי תה וטבק הנתמכים במבנה מוצק של טאנינים מורגשים ומחוספסים וסיומת ארוכה.

אלכוהול: 15%

יישון והשבחה: 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

הרכב זני: 50% סירה, 50% פטיט סירה

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: רבנות מקומית, בד"צ בית יוסף .O.U, הרב אונגוור.

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

יקב עמק האלה

קיבוץ נתיב הל"ה, ישראל , 9985500

029994885

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top