חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלברט בישו ALBERT BICHOT CHABLIS שאבלי 2020 כשר לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

Maison Bichot נוסד בשנת 1831 על ידי BERNARD BICHOT. המשפחה רכשה את הגפנים הראשונות שלה בשנת 1931, ב- Volnay, מתוך רצון לשלוט בכל שלבי הייצור. Albert Bichot היה מחלוצי הסחר הבינלאומי מתחילת המאה ה -20. הדורות הבאים המשיכו לפתח היבט זה של העסק וביצעו השקעות גדולות באחוזה עם הקמת מתקני גפנים מודרניים. בית Albert Bichot נמצא בניהולו של Albéric Bichot מאז 1996. מעוגן במסורת, הוא מסתכל גם לעתיד על ידי המשך השקעות, מניעה למעבר לחקלאות אורגנית ופועל לשיפור הערך של יינות בורגונדי. הוא גם מפתח את המורשת המשפחתית. כיום, Maison Albert Bichot היא שש אחוזות יין בבורגונדי, כל אחת שומרת על עצמאותה, אך כולם עם הסגנון והאיכות היקרים ל- Albert Bichot. החברה מתרגלת גידול יינות קיימא וייצור יין תוך התערבות קטנה ככל האפשר. Maison Albert Bichot קשורה מאוד לכבוד האיזון הטבעי של הטרואר, כמו גם לשמירה על הטבע ואיכות הקרקע. משפחת סלובטיק, עוסקת בתעשיית היין והמשקאות כבר 5 עשורים. החל מחנות ליקרים אחת עוד בשנת 1978 ועד שהפכה לאחת מחברות היבוא, השיווק והמכירה מהגדולות ביותר בישראל וכיום בעלת רשת קמעונאית בישראל עם למעלה מ- 60 חנויות. כ- 6 מהן בבעלות והיתר מנוהלות ע"י זכיינים של הרשת. לצד העסק הקמעונאי, בשנת 2012 הקימה המשפחה את חברות היבוא שלה – "ASPIRIT" אספיריט ומיקי יינות. והם גאים להיות יבואן והמשווק הרשמי של כמה מהמותגים היוקרתיים בעולם! השאיפה שלהם היא, להפוך לחברת הייבוא, השיווק והמכירות הטובה ביותר בתחום בישראל וברשות. אלברט בישו שאבלי 2020 כשר לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

ALBERT BICHOT CHABLIS שאבלי 2020 כשר

רשמי טעימה שלי: אף טרי, נקי, עם ניחוחות אגס, ליים, תפוח ירוק, פירות אבן. החך יבש, מינרלי, עשיר ואלגנטי, פרי בשל, גוף מלא, חמיצות מאוזנת, תפוח ירוק, אפרסק לבן, סיד מקסים, רמיזה טרופית, טעמים טריים מרוכזים, נקיים, רענן, שופע ויטאליות.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה

ארץ ייצור: שאבלי – בורגון – צרפת

תיאור היקב את היין: הצלילות של היין והצבע הצהוב הבהיר שלו עם דגשים ירקרקים מרמזים על האופי המינרלי והעידון שלו. ניחוחות אופייניים לשאבלי – פרחים לבנים, אבני צור – וטעם המהווה שילוב אלגנטי של רמזים של שמרים ועליזות נפלאה.

תהליך עשיית היין: הענבים שגדלים בשיטות הגידול המסורתיות של שאבלי, מועברים מייד אחרי הבציר ליקב השוכן בלב העיירה שאבלי. הם נסחטים בעדינות רבה, עוברים תסיסה מבוקרת טמפרטורה ולאחר מכן יישון במיכלי נירוסטה למשך 6-8 חודשים ביחד עם משקעי התסיסה המעניקים ליין טעם מעוגל.

התאמה לאוכל: מתאים לשתייה עם המנות הקלאסיות. ניתן לשתות אותו כאפריטיף עם סלמון על טוסט.

אלכוהול: 13%

כשרות: כשר לפסח למהדרין. לא מבושל. בהשגחת  ועד הכשרות סטאר קיי ובאישור הרבנות הראשית לישראל

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9 -12° °C

מחיר מומלץ לצרכן: 79.

ASPIRIT

קרדיט תמונה: מאתר "יין בעיר"

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top