חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת נגב ממליץ על סוביניון בלאן "סתיו" 2020, ו – מלבק "קדש ברנע" 2020, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

בשנת 1997 החליטו בני הזוג נירה ואלון צדוק, זוג חלוצים ממקימי מושב קדש ברנע  (ניצני סיני) להקים מפעל חלוצי שונה ומיוחד במינו, יקב לייצור יין שיתבסס רק על בציר ענבים מהכרמים שלהם. בשנת 2000 הם ייצרו את היין המדברי הראשון במהדורה מוגבלת של 3000 בקבוקים כאשר שאר התוצרת נמכרה לאחד היקבים המובילים בארץ. כמות היין הקטנה אזלה כעבור 4 חודשים כאשר עיקר הרוכשים היו חברים ובני משפחה. בעקבות התגובות הנלהבות הם החליטו לנטוע 10 דונמים נוספים של מרלו ובמקביל התחילו לייצר 5000 בקבוקים ששוב אזלו לפני הבציר הבא. יוגב, הבן הבכור וזוגתו עדן  נשלחו ללמוד את רזי ייצור היין אצל המומחים הגדולים ביותר- האיטלקים. הזוג הצעיר עקר לאיטליה ושם החל ללמוד באוניברסיטת פירנצה טכנולוגיית יין. לימודים בשפה זרה הנמשכים כשלוש שנים. יוגב ועדן סיימו את לימודיהם בהצטיינות ושבו לארץ להעניק ליקב מהידע המקצועי אותו רכשו. וכול בני המשפחה החלו בדרך להגשמת החלום – ייצור יין איכותי מענבי הנגב .
בשנת 2006 היקב הקטן ייצר כבר 25,000 בקבוקים כאשר הוא מוכר את כל תוצרתו בכל שנה. במהלך הזמן נפתח ערוץ שיווק נוסף ובזכות הכשרות מכר היקב כשלושים אחוז מתוצרתו לארה"ב, כאשר הצרכנים העיקריים הינם יהודי ארה"ב. שאר התוצרת נמכרה ביקב, במסעדות ובחנויות יין מובילות. כיום, היקב שלנו, מייצר כ-200,00 בקבוקי יין במגוון  סוגים וברמות מחיר שונות.  והמטרה, לייצר יין איכותי במחיר שווה לכל נפש. גלעד צדוק הבן ורעייתו המקסימה מיכל, אשר על השיווק. יקב רמת נגב ממליץ על סוביניון בלאן "סתיו" 2020, ו – מלבק "קדש ברנע" 2020, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב רמת נגב סוביניון בלאן, סתיו, נווה מדבר 2020

רשמי טעימה שלי: צבע,קש חיוור בכוס, צלול עם שוליים בוהקים. האף, ארומטי עם תווים של פפאיה, פסיפלורה, פרחי אביב חתוכים טריים ומינרליות סלעית. בחך, מבנה החומצה מרענן וקורא ללגימה נוספת. היין יבש, עם טעמי טארט אננס ולימון משומר. הסיומת מנקה עם חומציות מתמשכת ותווי מינרליות.

סוג היין: לבן יבש

סדרה: "נווה מדבר".

הרכב זני: זהו היין הראשון של השנה המיוצר מ- 100% ענבי סוביניון בלאן שנבצרו בבציר ידני מוקדם בכרם ניצנה בקדש ברנע שברמת הנגב.

אלכוהול: 12.5%.

תיאור היקב את היין: צבע זהוב בהיר מאד. ביין מורגש שלוב מרתק של טעמי פרי טרופי והדרים, ארומה משכרת וחמיצות מתמשכת ונעימה.

התאמה לאוכל: יתאים לארוחות,דגים ועוף למנות מתובלות היטב ועם מנות מהמטבח האסיאתי.

נתונים אנליטיים:

בריקס – 24

PH– 3.28

חומצה כללית – 5.2 ג/ל

תאריך מילוי: דצמבר 2020

יינן: יוגב צדוק

כשרות: כשרים למהדרין וכשרים לפסח משנת 2003.
היינות מיוצרים בהשגחת הרב מאיר סוויסא רב המועצה האזורית רמת הנגב  וכשרות בד"ץ איגוד רבנים בראשות הרב וטהיים מנצ´סטר אנגליה.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  6° – 8°C

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

יקב רמת נגב מלבק  קדש ברנע  2020

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול-סגול עז, מרוכז ובהיר. אף, מורכב עם תווי זן של פירות בשלים, אוכמניות ודומדמניות שחורות, תאנים, שזיפים מיובשים וצימוקים, כמו גם תמצית סגולה וליקוריץ. גוף בינוני, עם טאנינים דקים ומאוזן היטב על ידי חומציות. יין טרי ופירותי. תמורה נאה למחיר. 

סוג היין: אדום יבש

סדרה: "קדש ברנע"

הרכב זני: מכיל 100% ענבי מלבק, שנבצרו בבציר ידני בשעות הבוקר המוקדמות ב"כרם ניצנה", בסמוך למושב קדש ברנע.

הכרם: כרם ניצנה, גדל על קרקע לס חול וגיר בגובה 300 מטר ונהנה מהפרשי טמפרטורות קיצוניים ויובש המאפיינים את האזור המדברי.

מאפיינים: יין אדום יבש.

אלכוהול: 13.5%

תיאור היקב את היין: ליין ארומות מרוכזות של פטל שחור ושזיף וטעמים פירותיים מורכבים בהם משתלבים טעמי קפה ושוקולד.  הסיומת ארוכה וטובה בעלת טאנינים קטיפתיים.

יישון והשבחה: היין השביח 8 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי.

המלצת הגשה: היין מומלץ לשתייה בטמפרטורה של 16 היין ילווה בצורה נפלאה גבינות קשות ובשרים דלי שומן כגון סינטה ועופות ומתאים לשילוב עם מנות קלות יותר כגון פסטה וסלמון.

תאריך מילוי: אפריל 2021

יינן: יוגב צדוק

כשרות: כשרים למהדרין וכשרים לפסח משנת 2003.
היינות מיוצרים בהשגחת הרב מאיר סוויסא רב המועצה האזורית רמת הנגב  וכשרות בד"ץ איגוד רבנים בראשות הרב וטהיים מנצ´סטר אנגליה.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪.

יקב רמת נגב (יקב קדש ברנע)

מושב קדש ברנע ד.נ חלוצה 85513
טל.08-6555849
פקס.08-6571323

[email protected]

שיווק והפצה גלעד צדוק: 0508693319

קרדיט צילום: תמונות מאתר היקב

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top