חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה ממליץ על MOSAIC EXCLUSIVE EDITION 2017 יין הדגל של היקב לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

אנשים שאני מאוד אוהב ויודעים שאני אוהב אותם, יודעים שיש לי יום הולדת בסוף חודש זה וזה כשבוע לפני ערב החג ושאני מאוד אוהב יין. לא פחות משאני אוהב לטעום יין, אני אוהב לכתוב על יין. אז הם דאגו לפנק אותי ביין הנפלא הזה. יקב שילה הממוקם ליד הישוב שילה נוסד בשנת 2005 וצופה אל נופו עוצר הנשימה של נחל שילה והרי ושומרון, מייצר יינות איכותיים המשלבים טכנולוגיה עם מקצוענות ללא פשרות, תחת ידו האמונה של היינן המנוסה עמיחי לוריא. יינות שילה המשובחים, מבוקשים על ידי מומחים ואוהבי יין בישראל ובעולם וזוכים במדליות זהב בתחרויות יין בינלאומיות יוקרתיות בארץ וברחבי תבל. היקב מייצר כ-200,000 בקבוקים בשנה , למעלה מ 60% ייצוא למדינות ברחבי העולם. יקב שילה ממליץ על MOSAIC EXCLUSIVE EDITION 2017 יין הדגל של היקב לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב שילה MOSAIC EXCLUSIVE EDITION 2017 יין הדגל של היקב

רשמי טעימה שלי: ענבי הקברנה סוביניון מעניקים צבעים עמוקים, מובנים מאוד, גוף מלא "שילדה" עם חומציות בשפע. עושר הטאנין הטבעי שבהם מסייעים ליין להתיישן במשך עשרות שנים. הם הביאו עמם, ניחוחות וטעמים של פירות שחורים, במיוחד של דומדמניות שחורות, שעם הזמן מפנים מקום לריחות שלישוניים עדינים וניואנסים. ענבי הסירה, הביאו עמם תיבול, פלפל שחור, ארומות וניואנסים של לבנדר, ופריחת סיגליות וגרגרי יער כהים. ענבי המרלו, העניקו את חלקם ברוך מסוים ועגלגלות ואיזון לעפיצות של הקברנה סוביניון. ענבי הפטי וורדו, הגבירו ביין את הטאנינים, את עומק הצבע, והוסיפו תו "חריף" ומתובל ייחודי. ענבי המלבק, היוו סוג של תמיכה לצבע ולפרי קדימה. והתוצאה היא יין הרמוני, מפואר במרקמו עם "בטן רכה" של עוצמה. פירות כחולים, קאסיס וטאנין מאורך, מספקים שכבות של טעם ממושך, עם דגשים של עשבי תיבול יבשים אדמתיים ותבלין אפייה. ניחוח דובדבן שחור וקרמל. החך, אלגנטי ובמרקם חלק במומחיות, מציע דובדבן שחור, פרחים אדומים וסגולים ועמוס תבלין אפייה וקקאו, עטוף בטאנינים קטיפתיים. איזה יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש –

מהדורה מיוחדת של יין הדגל של היקב, המיוצרת רק בשנים של איכות נדירה

הרכב זני: בלנד אדום של 38% ענבי סירה, 32% ענבי קברנה סוביניון, 12% ענבי מרלו, 10% ענבי פטי וורדו, 8% ענבי מלבק

תיאור היקב את היין: בצבע סגול עמוק, Shiloh Mosaic Exclusive Edition מציג ניחוחות של דובדבן שחור ומוקה. זה קצת ריחני בלגימה ראשונה, אך טאנינים מוצקים ממלאים את הפה, מה שמוביל לטעמים של פטל, אוכמניות, שוקולד מריר, לבנדר, כמו גם אניס, ואחריו סיומת ארוכה ופרחונית.

יינן: עמיחי לוריא

בקבוק: 750 מל"ל

אלכוהול: 15.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 370 ₪.

כשרות מארבעה הכשרים: OK, בד"צ חתם סופר בני ברק, רבנות מטה בנימין, והכשר רבי באב"ד, כל יינות שילה כשרים למהדרין לפסח ולכל ימות השנה.

קישורים מומלצים:

https://www.facebook.com/ShilohWinery/

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006113239009

https://www.instagram.com/shiloh_winery_amichai_lourie/

https://www.shilohwinery.com/

יקב שילה

www.shilohwinery.com

[email protected] 

 https://www.facebook.com/ShilohWine

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top