חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טרה נובה ממליץ על "שחף" 2020, "חבית 14" 2017, ו- "נועם" 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

בשנת 2006 לאחר שארבעת השותפים, גידלו מטעים נשירים ופירות הדר, ועסקו בתיירות החליטו להקים יקב בוטיק וקראו ליוזמתם החדשה יקב טרה נובה (אדמה חדשה). מאז גדל והתפתח היקב, השתבחו יינותיו והוא מייצר כ – 10,000 בקבוקים בשנה. היקב ממוקם על גבעה המשקיפה לכנרת, לצפת ולחרמון, וחולש על הדרך המחברת את שני בתי הכנסת העתיקים – "דיר עזיז" ממזרח ו"מזרעת כנף" ממערב. בסמוך למתחם היקב נמצא 'מעיין אשי כנף' פינת הקסם בלב הטבע. היקב מייצר יינות איכות Single Vineyard מענבים הגדלים ברום של 750 מטר מעל פני הים, בכרם תל פארס, המתפרש על שטח של כ-12 דונם. תל פארס, הממוקם במרכז הגולן הוא "חרוט אפר" – הר געש כבוי. השילוב בין קרקע פורה, תנאי מזג אוויר מיטביים, וכמובן ליווי הענבים מתחילת חניטתם ועד לבציר מספק תנאים מיטביים לייצור יין גולני משובח. ביקב מייצרים יינות אדומים בלבד מהזנים: שיראז, קברנה סוביניון, מרלו וקריניאן. במבחר היינות תוכלו למצוא יינות זניים ויינות בלנדים שונים. יקב טרה נובה ממליץ על "שחף" 2020, "חבית 14" 2017, ו- "נועם" 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב טרה נובה "שחף" 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, קש חיוור עם רמזים של גווני ירוק.
אֲרוֹמָה של, פריחת הדרים לבנה, יסמין, יערת דבש, לימון, משמש לא בשל וברקע קליפת הדרים ואפרסק לבן. החך רך והחומציות מאוזנת. המרקם פריך עם הדרים, שומר, תפוח אפוי ואפרסק.

סוג היין: בלנד לבן יבש

הרכב זני: 65% ענבי שרדונה, 35% ענבי מרסלאן

תיאור היקב את היין: ניחוחות של אגס, אפרסק, שזיף, גוף קל עד בינוני עם רמז לניחוחות לימון והדרים.

יינן: גיל שרון

אלכוהול: 12.5%

 טמפרטורת הגשה מומלצת: 4 ˚C

כשרות: אין.

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

 יקב טרה נובה "נעם" 2017

 רשמי טעימה שלי: באף, רמזים לסגול, אלון קלוי, דובדבנים מיובשים. בחך, פירות יער שחורים ואדומים מרמזים על וניל וקפה, טאנינים מלאים מאוזנים. התוצאה היא יין שיש לו משקל לעמוד בארוחות כבדות יותר בעודו שתי ומהנה בפני עצמו גם ללא ליווי אוכל, אם תרצו בכך

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד העשוי מ- 65% קברנה סוביניון אחרי 24 חודשי התיישנות בחבית, 30% סירה אחרי 24 חודשי התיישנות בחבית, 5% ויונייה בציר 2019.

תיאור היין על פי היקב: כשמה של נועם, כך היין מתאפיין בניחוחות נעימים של תפוח עץ ירוק, אפרסק, אפרסמון, שזיף מיובש, פטל אדום, אוכמניות, וניל, צימוקים לבנים, ופלפל שחור.

אלכוהול: 14%

 טמפרטורת הגשה מומלצת: 16 – 8 ˚C

כשרות: אין

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

יקב טרה נובה "חבית 14" 2017

רשמי טעימה שלי: בעוד המרלו הדומיננטי בבלנד, מעניק תחושת פה עגולה ועסיסית, ענבי הסירה נותנים טונים "חריפים" ופירותיים ואילו ענבי הקברנה סוביניון מכתיבים את המבנה, הגוף, בזכות מאפיינים קלסיים של הזן, לצד רמיזות לפלפל ירוק ודומדמניות שחורות. אף, "מתפרץ" עם ניחוחות של פטל, אוכמניות כתושות, דובדבן כהה עסיסי ומבטאים של תבליני בלסמי, ארז ותבלינים מתוקים. החך, חושני עם התקפה רחבה, המוביל לסיומת עשירה ועמוסת פירות.

ברנט מעניקה את המבנה והגוף שלה, כמו גם דמויות זן קלאסיות של פלפל ירוק ודומדמניות שחורות. … מרלו מוסיפה תחושת פה עגולה ועסיסית, כשסירה נותנת ליינות גוונים חריפים ופירותיים

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: היין מיוצר משלושה זני ענבים הגדלים 67 % ענבי מרלו, 22% ענבי סירה, 11% ענבי קברנה סוביניון, בכרם של היקב בתל פארס, רמת הגולן. בגובה 730 מטרים מעל פני הים.

יישון והשבחה: 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

תיאור היקב את היין: התקבל יין  מאוזן בעל אופי פירותי של גרגרי יער בשלים ותבלינים עם ניחוחות של וניל ושוקולד מריר.

אלכוהול: 14%

יינן: גיל שרון

 טמפרטורת הגשה מומלצת: 16 – 8 ˚C

כשרות: אין

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

יקב טרה נובה

מושב כנף, דרום רמת הגולן

על כביש 869 בדרך למעיין כנף

050-4478378 

  [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top