חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב וילה וילהלמה ממליץ על "YELLOWISH" חצי יבש 2020, סוביניון בלאן גרנד רזרב 2020, קברנה סוביניון גרנד רזרב 2012, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

גיל ומוטי גולדמן, דור שני לכורמים, הקימו את יקב וילה וילהלמה בשנת 2001, בוילה טמפלרית. המדשאות רחבות הידיים והבית העתיק על תקרותיו הגבוהות, חדריו הרבים ומרצפותיו העתיקות והמצוירות הם מקום שלו ומקסים לכל אירוע. עם סבלנות אין קץ מייצרים ביקב יינות מתיישנים בני עשר שנים ויותר. טעימות יין  ואנשים עם סיפורים שתרצו לשמוע עוד ועוד…ז'אן ז'אק רוסו, הפילוסוף הצרפתי נהג לומר: "הסבלנות מרה, אך פירותיה מתוקים". זו בדיוק הפילוסופיה של יקב וילה וילהלמה, על פיה יש להעניק ליין את מידת הסבלנות לה הוא ראוי וליצור יינות מתיישנים ומורכבים. סדרת יינות הדגל קרויה TIMELESS ולא בכדי. היינות משתבחים ומתיישנים חמש עד תשע שנים !! בחביות עץ אלון וראויים לשתייה לשנים רבות (15-20 שנים ויותר…). הענבים האדומים של היקב נבצרים בכרם בן זמרה הגלילי השרדונה מכרם אבשלום למרגלות הר תבור ושאר הלבנים מכרם בני עטרות.
המושבה הטמפלרית וילהלמה (בני עטרות) נשמרה כמעט בשלמותה והשדות הירוקים והשקט האופף את המושב, הינם קסם של ממש המשדר אווירה של חו"ל.
וילה וילהלמה על פי חזונם של גיל ומוטי הינה המקום בו החיים הטובים מתחילים, מקום המגיע אל הטוב שבכל אחד מאיתנו , מקום של שמחה ואנרגיה טובה. יקב וילה וילהלמה ממליץ על "YELLOWISH" חצי יבש 2020, סוביניון בלאן גרנד רזרב 2020, קברנה סוביניון גרנד רזרב 2012, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב וילה ולהלמה YELLOWISH 2020

רשמי טעימה שלי: צבע צהוב זהוב, עם היקף עשיר של ניחוחות באף, כולל תווים פרחוניים, ג'ינג'ר מקורמל, מי ורדים ופירות טרופיים. החך, חושף אשכוליות, אפרסק לבן וגווני קיץ וכן דבש ותבלין מתוק. היין מסתיים מרענן נעים וטעים, במגע של חומציות נעימה. 

סוג היין: לבן חצי יבש

תיאור היקב את היין: שילוב של ענבי סוביניון בלאן, יחד עם ענבי גוורצטרמינר, של בציר מאוחר ותסיסה ארוכה על קליפותיו מעניקות ליין גוף וצבע כתום. היין עשיר בטעמים בעל מתיקות מעודנת, רך, קליל ומרענן

הרכב זני: 50% ענבי סוביניון בלאן, 50% ענבי גוורצטרמינר

כרמים: בני עטרות

מועד ביקבוק: 7.3.2021

יינן: עמרם סורסקי

כורם: מוטי גולדמן

אלכוהול: 12.6%

היין אינו מסונן

כשרות: ללא.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  6° – 9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

יקב וילה וילהלמה גרנד רזרב סוביניון בלאן 2020

רשמי טעימה שלי: באף, יערת דבש, אגס בשל ועשב לימון טרי משתלבים בהרמוניה ארומטית. בחך, מתווספים רמזים לאשכולית טרייה, לימון, שמשלימים את האיכות המינרלית המתוחכמת בעוד שכבות תאנה ויערת דבש, המוסיפות מורכבות ועניין ליין הפריך והארומטי הזה.

סוג היין: לבן יבש

תיאור היקב את היין: היינות הלבנים מסדרת גרנד רזרב מקורם באדמת הטרה רוסה של כפר תבור והמשכם עם הפילוסופיה והסבלנות האירופאית של ייצור היין בוילה וילהלמה הטמפלרית. היין, עתיר טעמים ואלגנטי.

הרכב זני: 100% ענבי סוביניון בלאן

כרמים: בני עטרות

אלכוהול: 12.5%

כשרות: ללא.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9° – 12°C

יינן: עמרם סורסקי

כורם: מוטי גולדמן

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

יקב וילה וילהלמה גרנד רזרב קברנה סוביניון 2012

רשמי טעימה שלי: יין שעשוי כמיטב מסורת המתיישנים של היקב ולא נמצא בסדרת ה "TIMELESS" ויחד עם זאת מתהדר בכבוד של לא פחות מ- 74 חודשי יישון. צבע, סגול אודם עמוק, באף, קאסיס, פולי וניל ותבלינים מתוקים עם ארז ברקע, לצד קפה גרוס וניואנסים של פירות כחולים. בחך, גוף בינוני עד מלא, רכות, עגלגלות נעימה, עוצמה יחסית ומסגרת יציבה ועסיסית, עם מספיק רעננות וגימור מרופד תבלין עשבוני ועץ אלון.

תיאור היקב את היין: היינות האדומים  מסדרת הגרנד רזרב, מקורם בסלעי הבזלת של הגליל העליון והמשכם עם הפילוסופיה והסבלנות האירופאית של ייצור היין בוילה וילהלמה הטמפלרית.  השנים הרבות ביקב עד השקתו השביחו את היין ויצרו יין מורכב, עתיר טעמים ואלגנטי.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 90% ענבי קברנה סוביניון אדמת בזלת, 10% ענבי פטי וורדו אדמת בזלת

כרמים: כרם בן זימרה בגובה 850 מטר מעל פני הים.

ביקבוק: 20.7.2020

יישון והשתבחות: 74 חודשים בחביות עץ אלון.

אלכוהול: 13.8%

כשרות: ללא.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

יינן: עמרם סורסקי

כורם: מוטי גולדמן

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

יקב וילה וילהלמה

הראשונים 47 מושב בני עטרות

03-9721988

050-9712193

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top