חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טברנקל ממליץ על קברנה סוביניון רזרב 2018, רוזה 2020, לוויט 2018, ו- פעמון 2019, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

יקב טברנקל TABERNACLE (פירוש השם: "המישכן", "אוהל המועד", מקום הפולחן של בני ישראל בזמן נדודיהם במדבר) ממוקם במושב צוריאל בגליל העליון. היקב נטוע באדמה עשירה ושואב מאמונה נצחית בבורא עולם. החיבור העמוק של בעליו לארץ ישראל זורם בזמורות גפניו ומניע את מאמצי אנשיו לייצר יינות ישראלים שהם תבנית נוף מולדתם. הבציר הראשון של היקב היה ב 2017. כיום, היקב מייצר כ-30 אלף בקבוקים מבציר 2017 ו-2018 וב-2019 נפח הייצור גדל לכ-80 אלף בקבוקים. היינן היועץ של היקב הוא איתי להט. היינן של היקב עד לאחרונה היה יוסי אייזיקוביץ', לשעבר מ"יקב המצודה"וממש בימים אלה תופס את מקומו כיינן היקב ארי טננבאום ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד המאתגר. לפני כשנתיים, היקב נרכש ונוסד על ידי שני משקיעים יהודים אמריקאים. היקב מייצר יינות איכות אדומים, מכרמי הגליל העליון ורמת הגולן. כל יינות היקב כשרים. יינות היקב הנמכרים בארץ אינם מבושלים. יינות היקב המיוצאים לארצות הברית ומיועדים לשוק הכשר, כן מבושלים. יקב טברנקל ממליץ על קברנה סוביניון רזרב 2018, רוזה 2020, לוויט 2018, ו- פעמון 2019, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב טברנקל רוזה 2020

רשמי טעימה שלי: אף, מורכב עם תווים של סמבוק, דבש ותותים מתוקים. בח, הסגנון היבש והבינוני בעל חמיצות מאוזנת המוציאה את תווי האבטיח והאפרסקים, ומסתיימת בגימור הדרים. יין של שמש וקיץ ומרפסת עם גבינה ואבטיח, שפת הים כשבחוץ חם, לזוגות אוהבים והמון חברים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: קברנה פרנק

כרמים: הגליל העליוןן

אלכוהול: 13%

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הבד"ץ ירושלים, שלמה אפרים דנינו רב יערה ממונה כשרות מ.א. מעלה יוסף,  לא מבושל. U ,P, שומרים שמיטה כהלכתה.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9° – 12°C

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

יקב טברנקל – פעמון 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום עמוק, עם תווי גוון ארגמן. באף, ניחוחות פטל, נגיעות מנטה ותווי ערער, אוכמניות, קאסיס ושזיף בשל, עם רמזים ללבנדר ולתבלין פלפל שחור, ממוסגרים הרמונית בנגיעות עדינות של זיתים שחורים. החך, קטיפתי במשקל בינוני, בנוי היטב, עם טאנינים רכים במרקם נעים ועגול. פירות עסיסיים נוגעים בגרגרי יער, אוכמניות ודומדמניות, אלון ושזיף בשל. סיומת נעימה ומתמשכת.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 70% ענבי קברנה סוביניון, 20% ענבי סירה, 10% מרלו

אלכוהול: 13.5%

יישון: בחביות עץ אלון צרפתי

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הבד"ץ ירושלים, שלמה אפרים דנינו רב יערה ממונה כשרות מ.א. מעלה יוסף,  לא מבושל. U ,P, שומרים שמיטה כהלכתה

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

יקב טברנקל לוויט רזרב 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום אודם. באף, ניחוחות פרי יער כהה, פטל שחור, תווי ציפורן ואספרסו. בחך, מרקמים מרוכזים מטאנינים אלגנטיים, עם טעמים המזכירים אוכמניות, דומדמניות שחורות ונגיעות הל, עם רמזים לתבלין, טבק יחד עם ניואנסים של אלון צרפתי קלוי. חמיצות בינונית, מאוזנת ויוצרת רעננות. גימור ארוך.

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני: 60% ענבי סירה, 40% ענבי מרלו

יישון: 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

כרמים: הגליל העליון ורמת הגולן

אלכוהול: 14%

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הבד"ץ ירושלים, שלמה אפרים דנינו רב יערה ממונה כשרות מ.א. מעלה יוסף, לא מבושל. U ,P, שומרים שמיטה כהלכתה.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

יקב טברנקל קברנה סוביניון רזרב 2018

רשמי טעימה שלי: האף, של קברנה סוביניון מובהק, המציע ניחוחות של שוקולד מריר, ליקוריץ, אוכמניות עם נגיעה של ארז. החך, משיי, מספק שפע של פירות יער טריים וכהים. טעמים של אוכמניות, דובדבן שחור עסיסי, קאסיס וקקאו, מודגשים במבטאים מקסימים של אוכמניות ופטל משולבים יפה עם רמזים של אלון, גרפיט, מינרלים ורצפת יער. פירות בשלים ותבלינים אקזוטיים, מתעכבים על גימור נדיב.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: קברנה סוביניון

יישון: 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

כרמים: הגליל העליון.

אלכוהול: 14.5%

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הבד"ץ ירושלים, שלמה אפרים דנינו רב יערה ממונה כשרות מ.א. מעלה יוסף,  לא מבושל. U ,P, שומרים שמיטה כהלכתה.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

יקב טברנקל TABERNACLE 

את יינות היקב תמצאו בחנויות נבחרות בירושלים, תל אביב וחיפה וישירות מהיקב עם משלוח עד הבית ללא עלות. 

מושב צוריאל, נחלה 28
גליל עליון, ישראל.

[email protected]

048880622

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top