חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ברבדו כרמי יוסף ממליץ על שיראז 2019, ו- קופאז' 2019, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

יקב ברבדו  כרמי יוסף – משפחה – חקלאות – יין. אהבה ליין זו המורשת של היקב כבר חמישה דורות. יקב ברבדו הוא יקב משפחתי השוכן בלב כרמיו בהם מיישמים חקלאות יין כ 140 שנים. הכרמים והיקב שוכנים על המדרונות המערביים של הרי יהודה המאופיינים בזרימת אויר ייחודי, מצד אחד הלחות וריסון הטמפרטורה מהים התיכון ומן העבר השני מעבר האוויר הקר ממדרונות הרי יהודה לשפלה. הכרמים מאופיינים באדמת גיר כבדה ועשירה, שמניבה ענבי יין עוד מימי מלכות שלמה. מסורת זו עוברת אצלנו מאב לבן במסירות כבר חמישה דורות. ליקב ידע וניסיון שאין שני לו. משלב חקלאות שורשית ועמוקה יחד עם מדע מתקדם ומקורי. כשמכירים את הטבע ואוהבים אותו, הוא מחזיר בשפע, טעם ואהבה. יקב ברבדו כרמי יוסף ממליץ על שיראז 2017, ו- קופאז' 2019, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב ברבדו כרמי יוסף שיראז 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול. האף, כהה עם פירות יער שחורים ופלפל שחור ומעל הכול מתובל עם רמזים למחטי אורן וארז. חך, מזכיר עוצמתית של העולם הישן. נוגע במליחות קלילה. למרות העוצמה, כניסת החך רכה, עם תווים עדינים של סגול ולבנדר, לפני פרץ טעמים של קפה שחור, אוכמניות, שזיף ותבלינים. המירקם האניגמטי הזה, מסתיים בגימור מתובל ארוך במיוחד וטאנינים עדינים, נוגעים באבקת קקאו.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי שיראז.

מקור הענבים: כרם נחל שחם סמוך לכרמי יוסף

שנת נטיעה: 2009.

תיאור היקב את היין: ברבדו שיראז הוא יין חם, ים תיכוני קסום. עז בצבעו ומאופיין במורכבות רבה המשלבת פרי בשל ועסיסי, תיבול ים תיכוני ורכות מן החביות.

אלכוהול: 14.5%

אפיון היין: הענבים נבצרו בתחילת חודש ספטמבר בהבשלה אופטימאלית. לאחר הפרדת הענבים מהאשכול התירוש קורר ונשמר עם קליפות הענבים למשך 21 יום למיצוי מלא של מאפייני ארומת הפרי.
היין מיוצר ללא סינון בתהליכי הצללה טבעיים ממושכים להבטחת ארומה וטעם עשירים.

יישון והשבחה: היין התבגר והשתבח בחביות אלון, רובן מעץ צרפתי במשך 12 חודשים.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 שקלים

כשרות: בד"צ איגוד רבנים, ועד הכשרות O.K

יקב ברבדו קופאז' 2019

רשמי טעימה שלי: אף, מורכב של דומדמניות שחורות, קאסיס, תות וערער. החך, הוא גימור עשיר ורב שכבתי על תווי וניל אלגנטיים, בטעמים של דומדמניות שחורות, תות ועשבי תיבול. משובח, אלגנטי ועסיסי בפה. טאנינים משי משובחים, משתלבים עם הפירות וטיפול האלון המינימלי, כדי לייצר יין מעוגל היטב באורך ארוך. 

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 60% קברנה סוביניון, 25% שיראז, 15% פטי ורדו

מקור הענבים: כרם נחל שחם סמוך לכרמי יוסף

שנת נטיעה: 2002, 2009

תיאור היקב את היין: ברבדו קופאז' הוא בלנד מרתק המייצג סינרגיה נהדרת בין הזנים המרכיבים אותו, הכרם ואזור הגידול. מרוכז בצבעו, הרמוני ומאופיין באיזון נעים ומושך. טעמו מודגש והוא משאיר תחושה מרעננת בסיום.

אלכוהול:  14%

אפיון היין: קופאז' הינו בלנד (ממסך) ייחודי המשלב שלושה זני ענבים אדומים שנבצרו כל אחד מחלקת כרם יחידנית במועד ההבשלה האופטימלי עבורו. היין עשיר ומלא נוכחות, מורכב מאד ועם זאת רך נגיש ונעים לשתייה.

יישון והשבחה: היין התבגר והשתבח בחביות אלון, רובן מעץ צרפתי במשך 12 חודשים

מחיר מומלץ לצרכן: 120 שקלים

כשרות: בד"צ איגוד רבנים, ועד הכשרות O.K

יקב ברבדו  כרמי יוסף

מול ישוב כרמי יוסף על כביש 44, בין כרמי יוסף לפדיה,

בWAZE : יקב ברבדו-כרם צבי
077-9387300
[email protected]

קרדיט צילום: אורי גרון

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top