חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בית אל ממליץ על: מלבק – קברנה סוביניון "טל בנימין" 2018 , "עמונה" קברנה סוביניון 2017, קריניאן "נוף צופים" 2020, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

יקב בית אל , מייצר כ- 20,000 בקבוקי יין בשנה. היקב שוכן בין ההרים והגבעות של הרי בית אל, בלב ארץ ישראל התנ"כית, כאן נפרשים הכרמים של יקב בית אל גולשים על פני הטרסות בין עצי תאנה, רימון וזית. היקב של משפחת מן הוא שילוב של תרבות יין עשירה ומורשת רוחנית היוצרים יינות נפלאים הגדלים בפופולריות שלהם משנה לשנה. המטרה שלהם היא להפתיע אתכם בארומות וטעמים מרגשים, והם שואפים שתשתו ותגידו "וואו, אין על היינות של בית אל!" ההשראה: בית אל היוותה מרכז יהודי, חקלאי ורוחני במשך אלפי שנים. הכרמים מסביב Estate ליקב בית אל, חמש דקות מהמקום בו חלם יעקב אבינו את החלום המשפיע עלינו עד היום. אז ממה התפרנסו תושבי בית אל בתקופת המלוכה בישראל? על כך יעידו אלפי הגתות החצובות בסלע ופזורות בכרמים ובחצרות הבתים. גתות משפחתיות אלו, מאפשרות ייצור של מאות אלפי ליטרים יין בשנה. היין יוצר באלול ותשרי ולעיתים גם חשוון, ואוחסן בכדי חרס במערות החצובות בסלע. הרקע החקלאי של הלל מן יינן היקב, מתחיל באגרונומיה באוניברסיטה בקליפורניה וביקב בוטיק של משפחתו בסונומה ואלי. מחקר חקלאי, ריכוז מאות דונם של כרמים, תכנון מערכות השקיה, פקחות מזיקים ועוד. כך שבאופן טבעי בשנת 1996 נטעו הזוג הלל ונינה מן, את הכרמים בבית אל. הם זכו לעבוד עם שני הבנים שלהם ישראל-מאיר שמרכז את הכרמים בכל החלקות ואילו הבן השני שלום-דוד, כרגע לומד כימיה באוניברסיטה באריאל ומגדל קברנה פרנק בחוות גלעד. השקעה! בכרמים, ברמת הפרי, במקצועיות, בלמידה, בהקשבה לכם, בשיתוף, בכשרות…יקב בית אל מגדל ומיצר סוגי יין טעימים ומגוונים, קברנה סוביניון, קברנה פרנק, מרלו, מרסלן, מלבק, פטיט ורדו וקריניאן כל חלקת כרם מטופחת בקפידה. הלל וישראל-מאיר מן, היינן והכורם, דיללו את כמות הפרי כך שכוח הגפן מושקע בשני בקבוקים עד שלושה וחצי בקבוקים לעץ בלבד, תסיסה ארוכה עם הקליפות, ומחצי שנה עד עשרים חודש התיישנות באלון צרפתי חדש! במטרה לנצל את איכות הטרואר ולהגיש לכולנו יין ברמה בין לאומית, בטעם, בריח ובכשרות מהודרת. יקב בית אל ממליץ על מלבק – קברנה סוביניון "טל בנימין" 2018 , "עמונה" קברנה סוביניון 2017, קריניאן "נוף צופים" 2020, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב בית אל מלבק – קברנה סוביניון "טל בנימין" 2018 

LIMITED ADITION

רשמי טעימה שלי: יין ששואף לשלב את הפירות והרעננות של מלבק עם העוצמה והמורכבות של קברנה סוביניון. באף, ניחוח אקספרסיבי של שזיפים, זיתים שחורים, מי ורדים ועם שמץ של אניס. בחך, טעמו של היין טרי ומלא חיים עם שכבות של פירות אדומים וכחולים, רימון, קקאו, דובדבנים כהים ומחמיא למבנה הטאנין הבשל, ששומר על פרופיל מונע פרי. משקל בינוני. טעים, עם תחושה של פירוט ועניין. סיומת טובה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד אדום של 40% ענבי מלבק, 60% ענבי קברנה סוביניון

תיאור היקב את היין: זן המלבק גדל בכרם יפיפה ומושקע הפרי בו מדולל לרמה של 600 ק"ג לדונם בעוד שרוב הכרמים מתחילים מ- 1.2 טון ומעלה וכך הגפן "משתוללת" להעניק לפרי את טעמיו הנפלאים. ביקב הענבים מושרים עם הקליפות לתסיסה ארוכה ואז מיישנים את היין למשך 12 חודשים בחבית אלון צרפתי שנבחרה בקפידה ע"י היינן. היין הועשר בקברנה סוביניון איכותי מכרמי בית אל בגובה 850 מטרים מעל הים.. שילוב היוצר חגיגה מושלמת.

רשמי טעימה מטעם היקב: המלבק בבלנד הזה הוא בעל טעמים עשירים וניחוחות מרגשים כאלה שאפשר להפיק רק ממלבק הגדל בישראל. פנקו את עצמכם ביין בעל סיומת עגולה במרקם סמיך ועשיר ותיהנו.

כשרות: כשר בהשגחת בד"ץ לענייני כשרות, כשר לפסח, המצוות התלויות בארץ נעשו בשמחה והידור גדול. כשר למהדרין בהשגחת הרב זלמן מלמד שליט"א בית אל. U, P

אלכוהול: 14.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 139 ₪.

יקב בית אל "עמונה" קברנה סוביניון 2017

LIMITED ADITION

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום עמוק, עם גווני נופך. אף, מבושם אינטנסיבי ומורכב, מפגין תווי תותי יער בשלים, אוכמניות, דומדמניות שחורות ושזיפים כהים, כשברקע ניחוחות עלי כותרת של ורדים, ארז וקינמון. חֵך, נדיב, מלא גוף ודחוס. מלא בפירות יער כהים, קאסיס ודמויות שוקולד. יין בעל עוצמת זן קברנה סוביניון מתבקשת, מאוזן, אך מעודן במבנה. עם פירות בשרניים המחמיאים לטאנינים צפופים וקטיפתיים. מהותי, עם גימור טוב ומתמשך.

סוג היין: 100% ענבי קברנה סוביניון

תיאור היקב את היין: הכרמים בעמונה נמצאים בגובה 900 מטר מעל פני הים. כמה דקות הליכה מהר בעל חצור שעליו הובטחה הארץ לאבינו אברהם וכחמש עשרה דקות מיקב בבית אל. הכרמים משקיפים על ים המלח ממזרח, נהנים מזריחת השמש בבוקר, וצופים על ים התיכון, מחדרה דרך עזריאלי בתל אביב ועד אשדוד. מתרעננים ממשבי רוח מערביים בכל חודשי השנה.

הכרם: הכרם בן 30 שנה. הגפנים עבות וחזקות, ללא השקיה, צימוח מבוקר ויבול נמוך מאוד בשילוב תסיסה ארוכה.

יישון והשבחה: כ- 12 חודשים בחביות אלון צרפתי.

רשמי טעימה מטעם היקב: צבע אדום סגול עמוק, טעמים של שזיפים, פירות יער, שחורים וחמימים, טאנינים עדינים ונעימים מלווים בסיומת ארוכה ורבה. כל אלה יוצרים קברנה סוביניון נפלא ועשיר. זהו יין חוויתי שנוכל ליהנות ממנו עוד שנים רבות. לחיים.

אלכוהול: 13.9%

כשרות: כשר בהשגחת בד"ץ לענייני כשרות, כשר לפסח, המצוות התלויות בארץ נעשו בשמחה והידור גדול. כשר למהדרין בהשגחת הרב זלמן מלמד שליט"א בית אל. U, P

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 139 ₪.

יקב בית אל קריניאן "נוף צופים" 2020 SINGLE VINEYARD

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום דובדבן יפה. האף, מראה ניחוחות מענגים של דומדמניות שחורות, לצד שפע של פירות יער אדומים עזים, נימות אגוז, תבלין וניואנסים קלים של וניל. החך רך, מאוזן. בטעם מלא, נוגע בדומדמניות שחורות, טאנינים בשלים ועגולים, בעל ערך גסטרונומי מצוין, לשתייה יום יומית. סיומת מחממת גרון.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי קריניאן

תיאור היקב את היין: הפקה מיוחדת זו, תחילתה בענבים מעולים, הגדלים בכרמי בית אל ההיסטורית, קרוב מאוד למקום שבו חלם יעקב אבינו את חלומו המפורסם בעולם, חלום שהשראתו ניכרת עלינו עד היום. הקריניאן שלנו, גדל בחלקת כרם נוף צוקים בבית אל, בגובה 850 מטרים מעל הים.. הכרם נשתל 1996, שלג קל עד כבד כמעט בכל שנה, קרות בחודשי החורף והקיץ, מעבר רוחות וערפל במשך כל השנה, נקי מאוד ממזיקים הודות לאוורור הטבעי, אדמת טרה רוסה שאינה מחזקת מי גשם, כמעט ואינו מושקה. 700 קילו לדונם הודות לדילול מסיבי שלוש פעמים בעונה, בציר לפי חומציות בגלל הגובה והקור, נבצר ערב ראש השנה, ישב 14 יום עם הקליפות, ערבוב פעם ביום השיפוע החד לכוון הנחל והצוקים, מנקז ממנו את מי הגשמים וכך הענבים גדלים במעט מאוד מים. זרימת האוויר המרענן והטמפרטורה הנמוכה בלילות הקיץ יוצרים תנאים אופיטמאליים להתהוותו של היין והמוניטין שלו אכן גדל משנה לשנה.

רשמי טעימה מטעם היקב: ארומות מורגשות וטעמים עשירים של שזיפים ושל פרי שחור של אוכמניות עם נגיעות אגוזים.

יישון והשבחה: היין נהנה מחצי שנה של חביות עץ אלון והוא בעל סיומת ארוכה וטעימה המשאירה  "טעם של עוד" לגמו בהנאה.

אלכוהול: 15%

כשרות: כשר בהשגחת בד"ץ לענייני כשרות, כשר לפסח, המצוות התלויות בארץ נעשו בשמחה והידור גדול. כשר למהדרין בהשגחת הרב זלמן מלמד שליט"א בית אל. U, P

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

יקב בית אל

Hillel Manne – יינן

tel: 972-545-240-936 Nina 972- (0)547-240-935

https://www.facebook.com/BeitElWinery

https://www.beitelwinery.com/

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top