חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"טועמים צפון איטליה" – חברת "ASPIRIT" חברת הבת של רשת "יין בעיר" מארחת

משפחת סלובטיק, עוסקת בתעשיית היין והמשקאות כבר 5 עשורים. החל מחנות ליקרים אחת עוד בשנת 1978 ועד שהפכה לאחת מחברות היבוא, השיווק והמכירה מהגדולות ביותר בישראל וכיום בעלת רשת קמעונאית בישראל עם למעלה מ- 60 חנויות. כ- 6 מהן בבעלות והיתר מנוהלות ע"י זכיינים של הרשת. לצד העסק הקמעונאי, בשנת 2012 הקימה המשפחה את חברות היבוא שלה – "ASPIRIT" אספיריט ומיקי יינות. והם גאים להיות יבואן והמשווק הרשמי של כמה מהמותגים היוקרתיים בעולם! השאיפה שלהם היא, להפוך לחברת הייבוא, השיווק והמכירות הטובה ביותר בתחום בישראל וברשות. באירוע עיתונאים כתבי יין מצומצם ואינטימי, אירחו אותנו אלעד, בנו של עמית סלובטיק מנהל השיווק לצד הבעלים עמית סלובטיק ונגה שמילוביץ מנהלת מותג היין של חברת הבת ASPIRIT שהפגינה ידע נרחב והכרה מעמיקה ביינות המוטעמים והעבירה בחן רב למשתתפים, ערב חווייתי של יין.

יקב JERMANN ירמן ממוקם בעיר גוריצה שבמחוז פריולי ונציה ג'וליה וגובל עם מחוז ונטו וסלובניה.
היקב המשפחתי הוקם בשנת 1881 ע"י אנטוניו ירמן שהגיע מבבוגרלנד שבאוסטריה לעיר גוריצה שבאיטליה.
בשנת 1971 אחרי שסיים את לימודי הייננות, סילביו ירמן (הנין של אנטוניו) החל לעבוד ביקב המשפחתי ושאף להביא אותו למקומות חדשים ולשלב טכנולוגיות מתקדמות שלא היו נפוצות באותה תקופה. אחד מהמהלכים המשמעותיים שסילביו עשה היה מעבר למכלי נירוסטה עם בקרת טמפרטורה כדי למנוע את חמצון היין דבר שנחשב כחדשני למדי באותה העת.
בשנת 1975 חולל סילביו מהפכה כאשר ייצר את יין הדגל של היקב " טונינה וינטאז' "
היקב מייצר כיום 900,000 בקבוקים בשנה.

יקב ZENATO זנאטו הינו יקב משפחתי אשר הוקם בשנת 1960 באזור לוגאנה ליד העיר סן בנדטו שבונטו. במשך יותר מ-60 שנה מסורת ייצור היין עוברת מדור לדור תוך שמירה על האיכויות והטעמים המסורתיים של האזור. כיום בבעלות היקב כ-95 דונם של כרמים בין אחוזת זנאטו די סנטה כריסטינה בסן בנדטו די לוגאנה לבין אחוזת קוסטאלונגה בוואלפוליצ'לה.

פתחנו ביינות לבנים, צוננים, בקו פרימיום קליל וקייצי של יקב JERMANN כשאת ההטעמה מובילה במקצועיות לעילא נגה. ומכאן המשכנו וגם קינחנו ביינות האדומים של יקב ZENATO.

זנאטו ואלפוליצ’לה ריפאסה 2017

זנאטו ואלפוליצ'לה ריפאסה הינו יין אדום יבש, בעל טעם קטיפתי, ניחוח מרוכז ואלגנטי.

הריפאסה של היקב מזכיר באופיו את האמרונה, היין הגדול ביותר של אזור ואלפוליצ'לה ומיוצר מאותם זני ענבים: קורבינה, רונדינלה ואוזלטה.

לאחר הבציר, הענבים עוברים תסיסה במכלי נירוסטה במחיצת הקליפות שנשארו מייצור האמרונה של היקב ( 40% ) למשך 10-12 ימים. לאחר התסיסה, הענבים מופרדים מהקליפות והיין עובר ליישון בחביות עץ אלון צרפתיות מסוג טונו למשך 18 חודשים.

אזור ואלפוליצ'לה נחשב לאזור יין בעל מיקרו אקלים אידיאלי לגידול גפנים ומאופיין באדמה המכילה גיר, ברזל וחרס המעניקים מינרליות ליין. הודות לשילוב המיוחד, אזור זה מספק יינות איכותיים בעלי יכולת התיישנות יוצאת דופן.

אלכוהול: 14%

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪. תמורה נהדרת למחיר.

זנאטו אמרונה דלה ואלפוליצ’לה 2016

זנאטו אמרונה הינו יין אדום יבש בעל ארומות עשירות של תבלינים עם רמזים של דובדבנים שחורים ופירות יבשים. האמרונה של היקב בעל טעם מעוגל, קטיפתי וחלק והוא יין עוצמתי ויוצא דופן.

זנאטו אמרונה הוא היין הגדול ביותר של אזור ואלפוליצ’לה והוא מיוצר מענבי קורבינה, רונדינלה, אוסלטה וקרואטינה.

היין מיוצר בשיטה ייחודית בה הענבים נבחרים בקפידה ולאחר מכן מונחים בארגזי עץ בחדר מאוורר היטב למשך 3-4 חודשים. במהלך התקופה הם מצטמקים ומאבדים 30%-40% ממשקלם וריכוז הסוכר בהם עולה משמעותית. בתום התקופה הם עוברים תסיסה במחיצת הקליפות למשך 15-20 יום בטמפרטורה של 23 עד 25 מעלות ומתיישנים בחביות עץ אלון סלובניות למשך 36 חודשים.

אלכוהול: 16.5%

מחיר מומלץ לצרכן: 229 ₪.

לטעמי, הפתעת הערב שהושארה במיוחד לסיום היה בקבוק ה- 500 מ"ל של יקב זנאטו בדמותו של בקבוק RECIOTO DELLA VALPOLICELLA D.O.C.G. CLASSICO  מתוק להפליא, חף מעודף סוכריות, מאוזן, מדויק והכי טעים שיש. WOW לא פחות!

ASPIRIT

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top