חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה יין הדגל פסיפס MOSAIC 2018

אנשים שאני מאוד אוהב ויודעים שאני אוהב אותם, יודעים שאני מאוד אוהב יין. לא פחות משאני אוהב לטעום יין, אני אוהב לכתוב על יין. אז הם הביאו לי מתנה לשבת. יקב שילה הממוקם ליד הישוב שילה נוסד בשנת 2005 וצופה אל נופו עוצר הנשימה של נחל שילה והרי ושומרון, מייצר יינות איכותיים המשלבים טכנולוגיה עם מקצוענות ללא פשרות, תחת ידו האמונה של היינן המנוסה עמיחי לוריא. יינות שילה המשובחים, מבוקשים על ידי מומחים ואוהבי יין בישראל ובעולם וזוכים במדליות זהב בתחרויות יין בינלאומיות יוקרתיות בארץ וברחבי תבל. היקב מייצר כ-200,000 בקבוקים בשנה , למעלה מ 60% ייצוא למדינות ברחבי העולם.  תצטרפו אלי לטעימת יין הדגל, שילה פסיפס MOSAIC 2018.

יקב שילה יין הדגל פסיפס MOSAIC 2018

רשמי טעימה שלי: אין זו לי הפעם הראשונה, לטעום ולסקר יין דגל נפלא זה והייתה לי הזכות לטעום את היין מבצירים קודמים, לרבות את המהדורה המיוחדת של היין. באף, ניחוחות ארומטיים רבי עוצמה, עם תווים עשירים של דומדמניות שחורות בשלות, אוכמניות, שזיף בשל, דובדבן כהה ופלפל, הנתמכים על ידי מסגרת של עץ אלון מתוק, בשכבות אינטנסיביות ודקדנטיות. עם כניסתו לחך המפתה, היין משדר מאפיינים של טעמי דומדמניות כהות, דובדבן, אוכמניות וכן תווים עסיסיים של פטל אדום טרי, לצד שזיף שחור, פטל שחור, ושוקולד מריר, עם מרקם משי רך, קטיפתי ועגול, אך כבד משקל. גימור ממושך מפואר ומענג, של לבנדר פרובנס, עלה תאנה ודומדמניות בשלות, סוגרים את היין. איזה יופי של יין. 

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד של 45% מרלו, 26% קברנה פרנק, 20% פטי וורדו, 9% קברנה סוביניון

התיישנות: התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות, רובם חדשות.

תיאור היקב את היין: יין זה מורכב מפסיפס של זנים: מרלו, פטי ורדו, קברנה פרנק, קברנה סוביניון. כל זן השתבח בנפרד 3 חודשים בחביות עץ צרפתיות, חציין חדשות. לאחר הרכבת הבלנד, הוחזר היין לחביות ל – 15 חודשים נוספים.

תיאור היקב את היין: יין אלגנטי, מורכב ועשיר, היין ימשיך וישתבח בשנים הקרובות.

ללא סינון.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

תאריך ביקבוק: מאי 2020

מחיר מומלץ לצרכן:184.

כשרות מארבעה הכשרים: OK, בד"צ חתם סופר בני ברק, רבנות מטה בנימין, והכשר רבי באב"ד, כל יינות שילה כשרים למהדרין לפסח ולכל ימות השנה.

קישורים מומלצים:

https://www.facebook.com/ShilohWinery/

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006113239009

https://www.instagram.com/shiloh_winery_amichai_lourie/

https://www.shilohwinery.com/

יקב שילה

www.shilohwinery.com

[email protected] 

 https://www.facebook.com/ShilohWine

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top