חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב עמק יזרעאל – יין הדגל "אייקון 2018"

מאנשים יקרים, שמן הסתם אוהבים אותי, ויודעים ומכירים את אהבתי ליין, קבלתי מתנת סוף שבוע בדמותו של בקבוק יין מרשים ורב-נוכחות והוא – יין הדגל "אייקון 2018" של  יקב עמק יזרעאל. יקב המתמחה ביצירה של יינות מזני ענבים אוהבי שמש. בכרמי היקב האיכותיים גדלים ענבים מזנים ים תיכוניים מקומיים היוצרים יחד יינות המתאימים במיוחד לאקלים האזורי . יינות היקב מתאפיינים בעוצמות של טעמים וריחות חדים ברורים ומקומיים לצד רעננות מתמשכת והם מחמיאים במיוחד לאוכל הישראלי שכולנו אוהבים. יקב עמק יזרעאל הפך בשנים האחרונות לאחד מיקבי הבוטיק הישראליים המצליחים בעולם וזוכה למחמאות גורפות ולציונים גבוהים ממיטב מבקרי היין בעולם. הוא מביא את סגנון היין הישראלי האיכותי להכרה עולמית . יינות היקב נמזגים במסעדות המובילות בתי מלון וחנויות ברחבי ישראל ארה"ב ואירופה והכל על טהרת הייננות הארצישראלי.

יקב עמק יזרעאל – יין הדגל "אייקון 2018"

רשמי טעימה שלי: צבע, עמוק. באף, ניחוחות קלייה, המזכירים רוזמרין קלוי, קפה וארז, לצד פרי יער כהה, אניס וגרגר פלפל ירוק. בחך, תחושת פה חלקה ועגולה, מובילה למרקם צפוף, מורכב, רב רבדים קטיפתי ועשיר, של טעמים משביעים של שזיף, פאי אוכמניות ודובדבן כהה, תאנה, תבלינים ווניל משיי, שמתמזגים בצורה מבריקה והרמונית, עם טאנינים רכים וגמישים, הבוקעים מורכבות מספקת וגימור אלגנטי. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: קריניאן וסירה בחלקים שווים.

תיאור היקב את היין: היין מתאפיין במורכבות יוצאת דופן ובשכבות רבות של טעמים וארומות שיתגלו לאורך הטעימה ביחד עם איזון יוצא מהכלל. ליין פוטנציאל התיישנות של שנים רבות.

​תיאור היקב את היין: יין העל של היקב. הוא מורכב ממספר מצומצם של חביות שהתעלו באיכותן מעל כל השאר ומייצגות את הטוב ביותר של כל בציר.

התיישנות: 18 חודשים בחבית עץ אלון.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

אלכוהול: 15%

בקבוק: 750 מ"ל.

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות האזורית עמק יזרעאל הרב יחיאל באב"ד בהשגחת טארטיקוב K, P, ללא חשש טבל ערלה ושביעית כשר לפסח ולכל ימות השנה, לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 369.00 ₪ 

יקב עמק יזרעאל

קיבוץ חנתון (מחלף המוביל)

טלפון – 04-8708701

נייד – 054-3211345

פקס – 1534-8708701

[email protected]

שעות פעילות (יש לתאם ביקורים מראש)

ימים א'-ה' 9:00-15:00

יום שישי 10:00-16:00 

יום שבת סגור

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top