חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אפק ממליץ על רוזה 2019, ו- שרדונה מנרה 2019, לכבוד ט"ו באב הוא חג האהבה העברי

ט"ו באב, הוא יום אהבה עברי, חג מקראי, שבו גברים רווקים נהגו ללבוש בגדים מהודרים, לצאת אל הכרמים בזמן ירח מלא למצוא את בת / בן הזוג הנכון. זהו גם זמן נפלא לרומנטיקה, להידוק וחיזוק הזוגיות ולהעצמת האהבה. זה גם הזמן לרווקים ולרווקות שבינינו לחפש בת / בן זוג, לצאת למפגש רומנטי וכמובן גם להעניק מתנות.  יום האהבה ט"ו באב, חל תמיד במועד התאריך העברי ט"ו באב. והשנה, ט"ו באב 2021 חל ביום שבת בתאריך 24.07.2021. אבל חג האהבה נכנס כמובן לפני יום זה, בשישי בערב ותסכימו עמי שזה אחלה סופ"ש לאהבה. יקב אפק, הוקם על ידי משפחת ג'לח, והוא מייצר יינות בכמויות מצומצמות בלבד. היקב זכה בתואר יקב הבוטיק הטוב ביותר בתחרויות בארץ ובעולם וקטף מדליות-על: Double gold , זהב וכסף ביינות אדומים לבנים ויין קינוח. יקב אפק ממליץ על רוזה 2019, ו- שרדונה מנרה 2019, לכבוד ט"ו באב הוא חג האהבה העברי.

יקב אפק רוזה 2019

רשמי טעימה שלי: צבע ורוד סלמון, עם גוונים אדמדמים ושוליים צלולים בוהקים. באף, ניחוחות בהירים, הכוללים זר "מתוק" של פרחי בר, דבש, "ראחאת לוקום" טורקי, מלון כתום בשל, דובדבנים אדומים, פטל, תותים ותווי גרגרי יער. החך, יבש. עם "עמוד שדרה" פריך, התומך בפירות אדומים עזים, עם גוונים עסיסיים של פטל וסוכריות חוטים. גימור פירותי עדין. יין של קיץ, שמש, מרפסת עם גבינה ואבטיח, שפת הים, זוגות אוהבים או עם המון חברים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: בלנד של ענבי קברנה פרנק, מרלו ושירז

איזור גידול: בקעת הנדיב, גליל עליון.

תהליך הייצור: היין תסס והתבגר במשך כ- 180 יום במכלי נירוסטה, בטמפרטורה של 14 מעלות. עבר תהליך ייצור בחום ובקור ובוקבק.

רשמי טעימה מטעם היקב: אפק רוזה 2019 , ארומטי, אף ירקרק, מלא חיים ושמחה. יין נפלא כאפרטיף, מעורר תיאבון וקבלת פנים.

הגשה והתאמה לאוכל: סלטים, גבינות קלות, קינוחים, פשטידות.

הבציר: שנת 2019 , עונת הבציר החלה בחורף גשום במיוחד, שהגיע עד 15% מהממוצע הרב שנתי. לאורך הגידול הטמפרטורה הייתה ממוצעת, ללא אירועי קיצון.

אחסון ויישון: יש לאחסן במקום קריר וחשוך. בתנאי אחסון נאותים, היין יתיישן היטב במשך שנתיים עד שלוש שנים ממועד הבציר.

אלכוהול: 14%

PH: 3.45

ביקבוק: יולי 2020

כשרות: ברכתו בורא פרי הגפן לדעת רמב"ם ולדעת מר"ן בית יוסף כשר לפסח ולכל ימות השנה בד"ץ ראש העין וברכתו של הרב מרדכי מלכא ללא חשש טבל ערלה ושביעית. לא מבושל.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-10°C

יינן: אהרון ג'לח

מחיר מומלץ לצרכן:  90 ₪.

יקב אפק שרדונה מנרה 2019

רשמי טעימה שלי: האף והחך, מלאים הדרים, פריחה ופרי. עם ניואנסים של דבש ואפרסק עם תווים משניים של בריוש, קצף ווניל, אלמנטים של מינרלים, קלמנטינה ויערת דבש, משלימים תווי שמנת שופעים ואלון קלוי, שמקורו בתסיסה והתבגרות בחביות. זהו האיזון המושלם והאלגנטי, בין גוף אלון נוטה למלא. ולטעמים פירותיים, טרופיים, שאליהם מועדים חומציות רזה, כדי לספק גימור רענן, פריך ונקי.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי שרדונה

כרמים: רכס מנרה גליל עליון

הבציר: שנת 2019, עונת הבציר החלה בחורף גשום במיוחד, שהגיע עד 15% מהממוצע הרב שנתי. לאורך הגידול הטמפרטורה הייתה ממוצעת, ללא אירועי קיצון.

תהליך הייצור: היין תסס והתבגר במשך כ- 240 יום בחביות עץ אלון צרפתי, בטמפרטורה של 14 מעלות. עם תום התסיסה, הועבר היין למכלי נירוסטה ובוקבק.

רשמי טעימה מטעם היקב: אפק שרדונה מנרה 2019, בעל צבע לימוני בוהק, אף רענן וארומטי, עתיר ריחות הדרים- אשכוליות ופומלות– אליהם מתלווים ניחוחות מפתיעים של יסמין עדין. בפה שמנוני, טעמי ליים שממשיכים את אף, ותה ירוק, והכל בעטיפה טרופית עדינה.

הגשה והתאמה לאוכל: אפריטיף מצוין. יין לבן משובח, שילווה מאכלי ים שונים, בשרים קלים וסלטים.

תיאור היקב את היין: צבע צהוב עמוק, בעל ניחוחות של פרחים מתוקים יסמין ולילך. הפה מלא, עגול מאוד. הסוף מודגש ועוצמתי. טעמי חבית משלימים נפלא את הטעמים הטרופיים, אננס ופסיפלורה. הסיומת ארוכה וחומצית.

מדליות ופרסים: מדליית זהב בתחרות היין הבינלאומית "טרהוינו 2020-2021"

ביקבוק: יולי 2020

התיישנות: 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

אלכוהול: 13%

PH:3.47

כשרות: ברכתו בורא פרי הגפן לדעת רמב"ם ולדעת מר"ן בית יוסף כשר לפסח ולכל ימות השנה בד"ץ ראש העין וברכתו של הרב מרדכי מלכא ללא חשש טבל ערלה ושביעית. לא מבושל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 12°-10°C

יינן: אהרון ג'לח

אחסון ויישון: יש לאחסן במקום קריר וחשוך. בתנאי אחסון נאותים, היין יתיישן היטב במשך שנתיים עד שלוש שנים ממועד הבציר.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

 יקב אפק

www.afekwinery.co.il
[email protected]
עליית הנוער 14, ראש העין 

050-4287676/7

לרכישת היינות בחנות המקוונת של יקב אפק

 הקליקו כאן.

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top