חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ציון משיק את יין הדגל CROWN 2016 ומוסיף סוביניון בלאן 2020 מסדרת Imperial, לרענן את החום הכבד לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב

יקב ציון בבעלות וניהול משפחת שור, הידועה כמשפחת היין הראשונה בישראל עם מסורת משפחתית של מעל 170 שנה בענף היין. משנת 1848 המשפחה מנהלת את היקב שהחל את דרכו בעיר העתיקה בירושלים. במהלך השנים היקב שינה את שמו ליקבי ציון, מה שרק חידד את הקשר הבלתי מעורר שלו ואת שורשיו של היקב לירושלים. בשנות ה-80 תחת ניהולו של משה שור ז״ל, היקב קידם מצויינות וחדשנות והתפתח להיות היקב השישי בגודלו בישראל תוך שמשכנו עבר למעלה אדומים בפאתי ירושלים. צביקה שור, היינן הראשי של היקב, ממשיך את המסורת הייננית שקיבל מאביו. צביקה מנהל את כרמי היקב הנטועים במגוון אזורי היין בישראל מרמת ערד שבצפון הנגב ועד לצפון הגולן. האגרונום המומחה פיני סריג, מלווה את צביקה משלב נטיעת הכרמים דרך טיפול וטיפוח הכרמים במהלך עונות השנה עד לבציר הענבים המיוחל. במהלך השנים יקב ציון צבר ניסיון עשיר, פיתח מקצועיות גבוהה, קידם חקלאות חדשנית ורכש מיכשור מתקדם ליקב. מימוש היכולות בא לידי ביטוי כיום יותר מתמיד ביכולתו של היקב להפיק יין משובח תוך שאיפה מתמדת לספק חווית יין איכותית ומרגשת. הניסיון העשיר, המקצועיות, החקלאות המתקדמת והיקב החדיש, מאפשרים ליקב ציון להציע את היינות האיכותיים ביותר, בכל קטגורית מחיר ולספק תמורה מלאה וחווית יין עשירה. יקב ציון משיק את יין הדגל CROWN 2016 ומוסיף סוביניון בלאן 2020 מסדרת Imperial, לרענן את החום הכבד לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב ציון CROWN 2016

רשמי טעימה שלי: יין "בורדולזי" שופע ניחוחות עשבי תיבול ואדמה בגרגירי פלפל, ארז וציפורן, מציע מבנה וחן מדהימים, סביב פירות אדומים ואבקת קקאו. בלנד אדום שלם ומגובש של מבנה וחן מורכבים. נגיעות ארז, שבבי עיפרון, מספקים בסיס משלים עושר שופע בצורת אוכמניות צפופות, שוקולד מריר ואגוז מוסקט לצד דומדמניות אדומות ושחורות בשכבות, ומסיים ארוכות עם ניואנסים של ארז, סגול עשיר עם תווי מנטול ואיקליפטוס, נגיעות וניל אפוי, רוזמרין וזית. יופי של יין ותמורה נהדרת לכסף.

סוג היין: אדום יבש. יין הדגל של יקב ציון. בלנד בסגנון בורדו, המופק מבחירת החביות הטובות ביותר. אומנות הפקת יין במיטבה.

הרכב זני: בלנד אדום של קברנה סוביניון 50%, מרלו 24%, קברנה פרנק 16%, פטיט ורדו 10%

אזור גידול: הרי יהודה

אלכוהול: 15%

אזור גידול: הרי יהודה הינו אחד מאזורי היין הטובים בישראל. הכרמים נטועים על אדמת טרה רוסה וגיר בגובה של מעל 600 מטר מעל פני הים.

רשמי טעימה מטעם היקב: ניחוח נקי, רענן ונעים של פירות שחורים עם רמזים של טבק ועור. גוף מלא ועשיר המשלב באיזון בין טעמי פרי עסיסי לעפיצות מעודנת.

התיישנות: בחביות עץ אלון צרפתי קטנות 18 חודשים.

היינן: צבי שור, הינו נצר למשפחת שור, הממשיך את המסורת הייננית העוברת במשפחה מדור לדור,מאב לבנו, יותר מ 170- שנה.

כשרות: בד"ץ ביית יוסף, בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

יקב ציון סוביניון בלאן 2020 מסדרת Imperial

סדרות "אימפריאל" הינה הסדרה הפופולרית מיינות זניים ובלנדים, המופקים מהזנים המוכרים והנמכרים ביותר בישראל.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי סוביניון בלאן

היינן: צבי שור, הינו נצר למשפחת שור, הממשיך את המסורת הייננית העוברת במשפחה מדור לדור,מאב לבנו, יותר מ 170- שנה.

אלכוהול: 12.5%

כשרות: בהשגחת הרבנות מעלה אדומים ללא חשש טבל ערלה ושביעית ברכתו "בורא פרי הגפן". בד"ץ ביית יוסף, בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9° – 12°C

מחיר מומלץ לצרכן: מבצע חג – 2 יינות ב- 50

יקב ציון

[email protected]

02-5352540 

יקב ציון ( 1982 ) בע"מ

חרובית 45 , מעלה אדומים

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top