חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב עמק יזרעאל ממליץ על "יזרעאלה" רוזה חצי יבש 2020 לכבוד ט"ו באב הוא יום האהבה העברי

ט"ו באב, הוא יום אהבה עברי, חג מקראי, שבו גברים רווקים נהגו ללבוש בגדים מהודרים, לצאת אל הכרמים בזמן ירח מלא למצוא את בת / בן הזוג הנכון. זהו גם זמן נפלא לרומנטיקה, להידוק וחיזוק הזוגיות ולהעצמת האהבה. זה גם הזמן לרווקים ולרווקות שבינינו לחפש בת / בן זוג, לצאת למפגש רומנטי וכמובן גם להעניק מתנות. ? יום האהבה ט"ו באב, חל תמיד במועד התאריך העברי ט"ו באב. והשנה, ט"ו באב 2021 חל ביום שבת בתאריך 24.07.2021. אבל חג האהבה נכנס כמובן לפני יום זה, בשישי בערב ותסכימו עמי שזה אחלה סופ"ש לאהבה. יקב עמק יזרעאל מתמחה ביצירה של יינות מזני ענבים אוהבי שמש המתאימים במיוחד לאקלים המקומי . העשייה הייחודית , אופיו של היקב, משקפים עולם של יין ישראלי מקורי.יקב עמק יזרעאל, הפך בשנים האחרונות לאחד מיקבי הבוטיק הישראליים המצליחים בעולם וזוכה למחמאות גורפות ולציונים גבוהים ממיטב מבקרי היין בעולם. הוא מביא את סגנון היין הישראלי האיכותי להכרה עולמית. יינות היקב נמזגים במסעדות המובילות בתי מלון וחנויות ברחבי ישראל ארה"ב ואירופה והכל על טהרת הייננות הארצישראלי. יקב עמק יזרעאל ממליץ על "יזרעאלה" רוזה חצי יבש 2020 לכבוד ט"ו באב הוא יום האהבה העברי.

יקב עמק יזרעאל "יזרעאלה" רוזה חצי יבש 2020

רשמי טעימה שלי: אפתח ואומר שזה לדעתי, אחד מבקבוקי היין הישראלי היותר יפים, מזמינים, קורצים, ותואמים את תכולתם, שמסתובבים כאן בשנים האחרונות. אף, קורץ ומזמין, של פירות ופריחה בקיץ. החך, פריך ונקי עם חומציות לימון טובה, טוהר יפה של פרי וטעמים מתקתקים, נוגעים ב"חנפנות" נעימה, של תות, פטל ודובדבן אדום, עם רמזים פרחוניים עדינים של ורד ופריחה. יין קיץ מושלם, יין של זוגות אוהבים, עם גימור ארוך ורענן, קל לשתייה, טעים וטרי מאוד. תמורה נהדרת למחיר.

סוג היין: סמוק חצי יבש

הרכב זני: ענבי קריניאן וסירה שנבצרו ביד ותססו בתסיסה איטית וקרה ליצירת יין מרענן ומפנק במיוחד.

תיאור היין על פי היקב: היין עשיר בארומות פרחוניות ובטעמי פרי נפלאים ביחד עם חמיצות מרעננת ומתיקות עדינה לחווית קיץ ישראלי מושלמת.

אלכוהול: 12%

ידידותי לטבעונים – VEGAN FRIENDLY

כשרות: בהשגחת הרבנות האזורית עמק יזרעאל. כשר למהדרין לפסח ולכל ימות השנה. ללא חשש טבל ערלה ושביעית . לא מבושל. K P

טמפרטורת הגשה צוננת ומומלצת:  6° – 4°C

מחיר מומלץ לצרכן: 65.00 ₪.

יקב עמק יזרעאל

קיבוץ חנתון (מחלף המוביל)

טלפון – 04-8708701

נייד – 054-3211345

[email protected]

שעות פעילות (יש לתאם ביקורים מראש)

ימים א'-ה' 9:00-15:00

יום שישי 10:00-16:00 

יום שבת סגור

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top