חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אקרמן משקאות ממליץ על רוזה כשר Château Terrebonne 2020 Rosé, סוביניון בלאן כשר 2020 La Château Haut-Poitou, בלנד גראנאש וסירה אורגני לא כשר Château de Fournas Corbières AOP – 2019, לכבוד ט"ו באב, הוא יום האהבה העברי

ט"ו באב, הוא יום אהבה עברי, חג מקראי, שבו גברים רווקים נהגו ללבוש בגדים מהודרים, לצאת אל הכרמים בזמן ירח מלא למצוא את בת / בן הזוג הנכון. זהו גם זמן נפלא לרומנטיקה, להידוק וחיזוק הזוגיות ולהעצמת האהבה. זה גם הזמן לרווקים ולרווקות שבינינו לחפש בת / בן זוג, לצאת למפגש רומנטי וכמובן גם להעניק מתנות.  יום האהבה ט"ו באב, חל תמיד במועד התאריך העברי ט"ו באב. והשנה, ט"ו באב 2021 חל ביום שבת בתאריך 24.07.2021. אבל חג האהבה נכנס כמובן לפני יום זה, בשישי בערב ותסכימו עמי שזה אחלה סופ"ש לאהבה. חברת מ. אקרמן, העוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם, ממליצה לכבוד ט"ו באב, הוא חג האהבה העברי על 3 יינות המעניקים תמורה נהדרת למחירם: רוזה כשר Château Terrebonne 2020 Rosé, סוביניון בלאן כשר 2020 La Château Haut-Poitouבלנד גראנאש וסירה אורגני לא כשר Château de Fournas Corbières AOP – 2019.

Château Terrebonne 2020 Rosé (Côtes de Provence)

רשמי טעימה שלי: צבע, פטל ורוד חיוור וצלול, עם שוליים בוהקים. אף, אוכמניות, דובדבנים, מגע של עשבי בר, לצד שילוב של תות שדה ואשכולית אדומה. בחך, פירות יער טריים, חומציות טובה, איזון נהדר, טעמים של פירות יער אדומים של קיץ נוגעים בתיבול  עדין וצמחי מרפא. סיומת חלקה ויבשה. יין של קיץ, ושמש, ושפת הים ומרפסת עם אבטיח וגבינה.

סוג היין: סמוק יבש

בעיירה ans-sur-Issole הקרובה לסן- טרופז בפרובנס, יושב היקב שאטו טרבונה, המייצר יין מיותר 53 הקטר של כרמים של השאטו, ממוצע הגיל של כרמי השאטו מעל 40 שנה.

הרכב זני: בלנד של ענבי גראנאש, סירה, וסינסאו, העוברים השרייה קצרה ותסיסה קרה, על מנת לשמור על אופי הפרי והיין עובר התבגרות קצרה נוספת במכלי נירוסטה.

תיאור היין על פי היקב: באף, תות, דובדבן, קמומיל, עלי עגבניה, ואפרסק לבן. בפה, אפרסק, תות, שסק, דובדבן, פומלית ותה ירוק.

אלכוהול: 13%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6 – 9°C

כשרות: בהשגחת משולש K, ארה"ב ובאישור הרה"ר לישראל. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 85-89 ש"ח.

2020 La Château Haut-Poitou

רשמי טעימה שלי: יחסי גומלין מסקרנים של ניחוחות דשא ועשבי תיבול משובחים, מינרליות, פרי בשל, תפוז רך, דומדמניות, תפוחים והדרים, על האף המורכב. החך, טרי, אלגנטי ומאופק, בסגנון צרפתי קלאסי ומעודן. אך עדיין מפגין ריכוז עשיר בפירותיות ירקרקה נוגעת בטעמים טרופיים ומאוזן בחומציות פריכה. יופי של סוביניון בלאן "עולם חדש".

היקב ממוקם, בחלקו המזרחי LaCheteau של עמק הלואר קרוב לעיירה סאנסר, היקב הינו
קואפרטיב חקלאי המאגד תחתיו כ 100- כורמים ברחבי עמק הלואר. מאז 1987, היקב נחשב למודרני יחסית בגישתו ודרכי העשייה, ועומד על ייצור היין הנעשה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אזור הו פואטו במרכז ה Vallée de la Loire מקבל השפעה מן הים במערב, מה שתורם לאופי הטרופי יותר של היין. הענבים יושבים על השמרים כחודש וחצי, לתוספת מורכבות. 

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: סוביניון בלאן

תיאור היין על פי היקב: באף, אשכוליות, ליים, גויאבה, קמומיל, ליצ'י ונענע. בפה, ליים, אשכולית לבנה, ליצ'י, אננס, צמחי תבלין, כנענע ובזיליקום.

אלכוהול: 12%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° – 11°C

כשרות: בהשגחת משולש K, ארה"ב ובאישור הרה"ר לישראל. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 65-69 ש"ח.

Château de Fournas Corbières AOP – 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום רימון כהה, עם שוליים בוהקים. אף, העושר הארומטי של ענבי הסירה הדומיננטיים בבלנד, המשולבים בצורה מושלמת, עם תמציות פירות היער ה"חריפות והפראיות" של ענבי הגרנאש, מביאים יחדיו ניחוחות הרמוניים של "ארון תבלינים" או שדה ים תיכוני, מלא בעשבי תיבול ארומטיים. שלבו את זה עם תווים של דובדבנים שחורים וזיתים שחורים, ויש לכם תחושה של יין שהולך לתעתע בחך על הצד החיובי. מבנה קטיפתי, עשיר בפרי, נוגע בפלפל שחור. סיומת טובה. 

סוג היין: אדום יבש

אזור: Languedoc-Roussillon Corbières צרפת

היקב אשר שוכן בעיירה Fabrezan בדרום צרפת, באזור קורבייר, מייצר יין מכ 60 – הקטר של כרמים שלהם בלבד, היקב מייצר יותר ממאה שנים. ומשנת 2011 מייצר על פי עקרונות החקלאות האורגנית והביו דינמית הכוללים אי-שימוש במדבירים ודישון כימי, הדברה ביולוגית, בציר ידני והוספת רמה מועטה של סולפיטים רק בשלב הביקבוק.

הרכב זני: בלנד מבוסס Syrah 80% + Grenache Noir 20% מכרמים אורגניות הגדלות בשיטה ביו-דינמית וללא תוספת ביסולפיט.

תהליך עשיית היין: השריה ארוכה על הקליפות, תסיסה מלו-לאקטית והתבגרות נוספת בוואטים.

תיאור היין על פי היקב: באף, פלפלים שחורים ואדומים בשלים עם צמחי תבלין ירוקים. בפה, פירות שחורים ואדומים, כוסברה, טימין.

אלכוהול: 14%

כשרות: אין.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 70-75 ש"ח.

מ. אקרמן בע”מ

עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז”ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע”מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי. החזון של מ.אקרמן הנו חיזוק המובילות בתחום המשקאות החריפים בישראל באמצעות חוויית שירות ורפרטואר חדשני ואיכותי, עם דגש על חינוך ומיסוד תרבות שתייה מתקדמת.

טלפון שירות לקוחות: 050-8700888

מענה טלפוני בין השעות 09:00-17:00

מייל שירות לקוחות: [email protected]

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top