חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לרגל חג האוהבים – ט"ו באב, 'יקב סגל' משיק קברנה סוביניון, סדרת Free Run , בציר 2018

 

החיבור המופלא בין אהבה ליין קיים מאז ומתמיד בזכות השילוב המושלם שבין הניחוח הארומטי, הצבע האדום בורדו לבין הפעולה הזוגית שבטקס השתייההשנה נחגוג את ט"ו באב עם יין אדום, עוצמתי ומרשים – קברנה סוביניון מסדרת Free Run שילווה בצורה נפלאה כל ארוחה או פיקניק רומנטי לאוהבים. יינות סדרה Free Run מופקים מהחלק המשובח ביותר ביין המגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב, ללא לחץ מלאכותי של מכונות. ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי והעשיר ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. לרגל חג האוהבים – ט"ו באב, 'יקב סגל' משיק קברנה סוביניון, סדרת Free Run , בציר 2018.

יקב סגל קברנה סוביניון FREE RUN 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, אודם-סגול עמוק, עם שוליים בוהקים. האף, ארומטי. מביא עמו ניחוחות דובדבן שחור בשל וקאסיס, עם רמיזות לעלה טבק מאובק, תבלין אפייה, אלון, וניואנסים של פרחים סגולים עדינים. חך, יבש, כמעט מלא עם כניסתו עם דובדבן שחור בשל, מוביל דומדמניות שחורות לצד פירות יער אדומים, עם תבלינים כווניל וקינמון מעץ אלון, המובילים לחך אמצעי עם פרי שחור ואדום מתמשך, לצד עלה סתיו מיובש. הגימור ארוך ומתון, עם פירותיות מתמשכת, אלון ותבלין אפייה, ממוסגר על ידי טאנינים יציבים ומאוזנים. והתוצאה הרבה יין ב"כלום" כסף.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי קברנה סוביניון

כרמים: מקור הענבים בכרמי היקב בגליל העליון ובהרי ירושלים.

תיאור היקב את היין: יין המציג ארומות עוצמתיות של פרי שחור וקאסיס, בעל צבע אדום עמוק ושוליים סגלגלים מלווה בנגיעות מתקתקות של עץ אלון התומך בעוצמות הפרי. בעל מבנה טאנינים אלגנטי, רך ונעים ובעל סיומת ארוכה ופירותית.

התיישנות: לאחר התסיסה, היין המשיך להתיישן למשך 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

אלכוהול: 13.5%

כשרות: בד"צ בית יוסף, חוג חתם סופר פתח תקווה. הופרשו תרומות ומעשרות ללא חשש ערלה ושביעית. לא מבושל.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  18° – 16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

אודות יקב סגל

יקב סגל הוקם בשנת 1787 והינו אחד היקבים הוותיקים בישראל. יקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב עוד מימיו הראשונים של היקב. החל מהשלב הראשוני של גידול הגפנים, שבו היקב נותן כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם, ועד לשיטות הייצור של היין המבוססות על מינימום התערבות. שיטות עשייה אלו, הן שיטות עשייה מסורתיות וטבעיות המדגישות את טעמיו האמתיים של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. החזון שלנו הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב.

ניתן לרכוש בחנויות היין ובנקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top