חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טוליפ ממליץ על 2019 ESPERO WHITE לכבוד חג השבועות

יקב טוליפ, בשנת 2003 החזון של משפחת יצחקי נולד. יקב טוליפ הוקם מתוך אהבה גדולה ליין ואהבה ענקית לאנשים. השילוב בין יינות איכות לצד תרומה לקהילה הפך להיות סמן הדרך. צלע ההר בכפר תקוה, יישוב קטן ופסטורלי לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, היה המקום הטבעי והמושלם להקמת היקב. המודל המרגש והמוצלח של העסקת חברי הקהילה ויצירת הפלטפורמה להשתלבותם בשוק העבודה כאחד האדם, יצר חיבור יוצא דופן, חזק, בלתי נפרד ושורשי. התשוקה ביצירת יינות ייחודיים, נועזים ופורצי דרך, היא זו המובילה אותנו קדימה. רוח היזמות “הטוליפית”, מאפשרת לנו להמשיך להוביל ביצירתיות, בחדשנות, במקצועיות וברגישות. יקב טוליפ ממליץ על 2019 ESPERO WHITE לכבוד חג השבועות.

יקב טוליפ 2019 ESPERO WHITE

"משמעות המילה אספרו היא "תקווה" בשפת האספרנטו. סדרת אספרו נולדה מתוך אהבה וחיבור לכפר תקווה, ביתו של יקב טוליפ. ההשראה שאנחנו מקבלים מהאנשים שמתגוררים בכפר מתבטאתבבלנדים החופשיים והמקוריים שיצרנו. יינות אספרו הם המחווה הקטנה שלנו לאנשים ולכפר."  מקומי. מקורי. ישראלי. 

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות הדרים, אגסים ופרחים, עם רמז לשמרים. החך העדין, מביא טעמי הדרים בהירים, חלקים ועגולים בפה. היין מאוד נעים לשתייה, עם איזון נהדר, בין החמצמצות של הקולמברד, תמציות הגוף של השרדונה, לבין הניחוחות הפרחוניים פירותיים העדינים והטעמים האפרסקים של הויונייה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: בלנד לבן תיבולי  ופירותי של ענבי פרנצ' קולומבארד, ויוניה ושרדונה, המביא לידי ביטוי את הגיוון והיחודיות של האקלים הישראלי.

עשיית היין: הויוניה תסס תסיסה ספונטנית בחביות עץ אלון 225 ליטר, במשך 3 חודשים ועבר תסיסה מלולקטית חלקית. השרדונה והקולומבר הותססו בנפרד במיכלי נירוסטה. היין, עבר סינון גס בלבד.

תיאור היין על פי היקב: ארומה: פירות לבנים, אשכולית ואפרסק לבן טעם: עשבי תיבול ים תיכוניים, ליים ואפרסק לבן סיומת: מרעננת פריכה וארוכה

טמפרטורת הגשה מומלצת:  6° – 8°C

יינן: דוד בר אילן

אלכוהול: 11.5%

ווגאן פרנדלי: ידידותי לטבעונים

כשרות: O.K, רבנות מקומית, באב"ד, בד"צ בית יוסף

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

יקב טוליפ 

כפר תקוה, קריית טבעון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top