חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן משיק לכבוד חג השבועות: בציר חדש לירדן פינו גרי 2020 ובציר חדש לירדן רוזה 2020

יקב רמת הגולן הוא הראשון שקם ברמת הגולן, הוא נוסד ב 1983 על ידי 8 קיבוצים ומושבים. מיום ההקמה ועד היום, ממשיך היקב להעמיק ולהטביע את חותמו בעולם היין הישראלי. הקמתו שינתה את מפת היין המקומי ותפיסת האיכות בתודעת הצרכן הישראלי. ליקב ארבע סדרות עם מגוון של זנים וסגנונות – הר חרמון, גולן, גמלא וירדן. ליקב כ- 6,300 דונם של כרמי יין מניבים, נכון להיום, ליקב רמת הגולן 19 זנים נטועים, שביניהם החלקה הוותיקה ביותר שרדונה כרם אודם. הכרמים מחולקים ל- 456 חלקות ותת חלקות. יקב רמת הגולן משיק לכבוד חג השבועות: בציר חדש לירדן פינו גרי 2020 ובציר חדש לירדן רוזה 2020.  

יקב רמת הגולן "ירדן" רוזה 2020

רשמי טעימה שלי: יין אחד, שונה ייחודי ומיוחד. צבע סלמון, באף, תווים מעט פרחוניים, עם ניחוחות של פירות טריים ועסיסיים, במיוחד דומדמניות. בחך, היין מרשים, מורכב, אלגנטי, עם מרקם "גמיש" מרשים ונוכח. הוא נוגע במינראליות, פרי, חמצמצות מאוזנת ובגימור ארוך ורענן. רוזה מהליגה של הגדולים.

הרכב זני: מיוצר כולו מזן ענבי טינטה קאו Tinta Cãoהגדל בכרם גשור בדרום הגולן ומתאים במיוחד ליצירת יין רוזה נפלא.

עשיית היין: הענבים נבצרו ידנית ונסחטו באשכולות שלמים מה שמעניק ליין גוון ורוד עדין וארומות רעננות.

רשמי טעימה מטעם היקב: רוזה ירדן 2020 מציג ארומות פרי מגוונות של תות שדה ושמנת, לצד דובדבן חמוץ, פרחים, אניס, מינרליות ורמז למקל וניל. זהו יין יבש, בעל גוף בינוני, רענן, מלא טעם ומהנה לשתייה.

הרוזה החדש מביא לידי ביטוי את הטרואר הייחודי של הגולן והאיכות הבלתי מתפשרת שהיקב משמר מאז הקמתו. בציר 2020 היה באמת היסטורי, תודות למגפת הקורונה שהכתה בנו במקביל לבציר הקדחתני ביותר שהיה ליקב אי פעם.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9° – 12°C

כשרות: יקב רמת הגולן על כל יינותיו, הוא כשר למהדרין לכל ימות השנה ולחג הפסח. היקב מלווה מראשיתו על ידי הגאון הרב אברהם דב אוירבך שליט"א, רב ואב בית דין בטבריה. הוא נותן את תעודת הכשרות, הוא מפריש תרומות ומעשרות, והוא הפוסק של היקב, כל שאלה עולה על שלחנו.

מחיר מומלץ לצרכן : 95 ₪.

יקב רמת הגולן "ירדן" פינו גרי 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, קש חיוור. צלול, עם שוליים בוהקים. באף, ניחוח אגס, נקטרינה לבנה ומלון. בחך, טעמי פרי אבן, קיווי, אשכולית לבנה, ואגסים עדינים. חומציות בהירה דמוית פרי יוצרת מבנה ליניארי, עם גימור פריך ומרענן.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: היין מיוצר כולו מענבי פינו גרי Pinot Grigio הגדלים בשני כרמים הממוקמים בצפון רמת הגולן.

האקלים הקר, האדמה הבזלתית הסלעית והגובה הרב מהווים תנאי גידול אופטימליים לזן ענבים קלאסי זה שמפורסם בעיקר באזור גידול אלזס בצרפת ובצפון מזרח איטליה, שם הוא ידוע בשם פינו גריג'יו .

 רשמי טעימה מטעם היקב: פינו גרי 2020 מציג ניחוחות מענגים של תפוחים, פיג'ויה, מלון ודומדמניות, יחד עם מאפיינים ארומטיים של מינרלים, ג'ינג'ר מיובש ופרחים. זהו יין בעל גוף בינוני וחמיצות טובה, מלא טעם ומרענן.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9° – 12°C

כשרות: יקב רמת הגולן על כל יינותיו, הוא כשר למהדרין לכל ימות השנה ולחג הפסח. היקב מלווה מראשיתו על ידי הגאון הרב אברהם דב אוירבך שליט"א, רב ואב בית דין בטבריה. הוא נותן את תעודת הכשרות, הוא מפריש תרומות ומעשרות, והוא הפוסק של היקב, כל שאלה עולה על שלחנו.

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

ניתן להשיג בחנויות היין, מרכז המבקרים של היקב ובמסעדות נבחרות

לתשומת הלב! ירדן פינו גרי 2020 יוצר בכמויות קטנות מאד.

יקב רמת הגולן

טלפון: 04.6968435
פקס: 04.6964004
כתובת: ת.ד.183 קצרין 12900
בwaze: יקב רמת הגולן

קרדיט צילום: חגית גורן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top