חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לכבוד חג השבועות "אקרמן משקאות" ממליצים על: 2 יינות לבנים 2019 Beringer Main & Vine Chenin Blanc, Lindemans "Bin 85" Pinot Grigio, ו- יין רוזה 2020 Fleurs de Prairie Rose

שָבוּעוֹת: על שם שבעת השבועות שסופרים מתחילת העומר עד חג זה. חג השבועות הנו החג השני מבין שלושת הרגלים והוא חל יום אחר סיום ספירת העומר. הוא נקרא גם "חג הקציר" ביכורי מעשיך אשר תזרע בשדה. וגם חג הביכורים. וּבְיוֹם הַבִּכּוּרִים, בְּהַקְרִיבְכֶם מִנְחָה חֲדָשָׁה לַה', בְּשָׁבֻעֹתֵיכֶם: מִקְרָא קֹדֶשׁ יִהְיֶה לָכֶם, כָּל מְלֶאכֶת עֲבֹדָה – לֹא תַעֲשׂוּ." בין מצוות ומנהגי חג השבועות ניתן למצוא גם אכילת מאכלי חלב ודבש ואליהם כמובן מתחברים יינות לבנים וסמוקים יבשים ומתוקים, שיעשירו את הארוחה ואת כיף החוויה והשתייה. לכבוד חג השבועות "אקרמן משקאות" ממליצים על: 2 יינות לבנים 2019 Beringer Main & Vine Chenin Blanc, Lindemans Bin 85 Pinot Grigio, ויין רוזה 2020 Fleurs de Prairie Rose. היינות אטרקטיביים. אינם כשרים. ומעניקים תמורה נאה למחירם.

יקב ברינג'ר שנין בלאן  Beringer Main & Vine Chenin Blanc 

בשנת 1876 הקימו האחים ג'ייקוב ופרדריק ברינגר את כרמי Beringer בנאפה קליפורניה ארה"ב, עם חלום לייצר יינות שיתחרו במיטב אירופה. כיום נינו הגדול של ג'ייקוב, היינן הראשי מארק ברינגר, מנחה את מה שהוא כיום היקב הארוך ביותר בקליפורניה ואחד היוצרים הטובים ביותר של נאפה. עם למעלה מ -1,600 דונם המעובדים ברחבי הערבות הטובות ביותר של נאפה, כמו גם מחוז סונומה ופאסו רובלס. יקב Beringer מוכר כאחד היצרנים הבולטים באזור עם מגוון עשיר של יינות.
סדרת Maine & vine מהווה את סדרת הבסיס של היקב, ומהווה היכרות נהדרת עם הזנים והטרואר הקליפורני.

סוג היין: לבן יבש

רשמי טעימה שלי: אף, מעט עבה עם ניחוחות מינרלים, אפרסק לבן, תפוח. בחך, כניסה טרייה עם פרופיל טעם חמוץ ונגיעות של מתקתקות פירותית. זהו יין רך, נעים לשתייה, רענן, עם טעמי אפרסק ותפוח, שהם מעט יבשים.

הרכב זני: 100% ענבי שאנין בלאן.

תיאור היין על פי היקב:  עשיר בטעמי הדרים ופירות מתוקים. ליין חומציות נמוכה וטעמי פרי בולטים
באף- ג'ינג'ר עדין, מלון והדרים. בפה- חצי יבש, טעם הדרים של אשכולית לבנה, ג'ינג'ר, מלון ופירות מתוקים.

אלכוהול: 11%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°- 12°C

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

יקב לינדמנס "בין 85" פינו ג'ריגיו 2019 Lindemans Bin 85 Pinot Grigio

בכל בקבוק יין של לינדמן תמצאו את רוחו של מייסדה, ד"ר הנרי לינדמן. מההתחלה הצנועה בעמק האנטר בשנת 1843, ד"ר לינדמן הניח בסיס חזק למה שהפך לאחד היינות הפופולריים בעולם. היין הראשון של לינדמן שהסתובב מעבר לים היה בשנת 1858, כאשר הקווארה קלרט של לינדמן יוצא לבריטניה. בשנת 1862 הוצגו יינותיו של לינדמן ברחבי העולם וקווארה של לינדמן זכתה להכרה בינלאומית בתערוכה הבינלאומית בלונדון. השבחים והפרסים המשיכו לבוא ובמשך 100 השנים הבאות, טביעת הרגל העולמית של לינדמן גדלה משמעותית. כיום, לינדמן משווק למעל למאה מדינות ברחבי העולם. והם גאים להסתמך על 170+ שנות יינות ויזמות מתמשכות לעיצוב סגנונות יין פופולריים שאנשים פשוט אוהבים לשתות.

סוג היין: לבן יבש

רשמי טעימה שלי: צבע, קש בהיר, צלול, עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות פרי אגס רך וטרי. מיזוג של תווים פרחוניים וטרופיים. בחך, טעמי תפוח ירוק ואגס. גוף בינוני. מרקם יבש, רענן וטעים, מעוגל, חומציות מאוזנת בגימור.

עשיית היין: תסיסה והתיישנות קצרה במיכלי נירוסטה מקוררים על מנת לשמור על אופי הפרי.

תיאור היין על פי היקב: חומציות נעימה אלכוהול בינוני ופיניש בינוני. באף- בעל ארומות של פירות טרופיים משולבים בלימון ותפוח ירוק עם תחושה של אוף דריי בפה משאיר טעם רענן ופרי טרי. בפה- פירות ירוקים טריים (כמלון, אגס ותפוח) יחד עם אפרסק לבן וזסט לימון

אלכוהול: 12.5%

פקק: הברגה מתכתי "מכסובב"

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°- 12°C

מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪.

יקב פלר דה פריירי רוזה 2020 Cotes de Provence – Fleurs de Prairie Rose

"Fleurs de Prairie" – "מתורגם כ"פרחי בר ", החוגגים את השדות היפים של  הלבנדר, הפרג והחמניות של אזור פרובנס. היין נובע מכרמים פרובנסיים מובחרים הממוקמים על צלעות הגבעות החוף של האזור. השילוב הים תיכוני בין שמש, רוח, משטר מים מתון והשפעה של האוקיאנוס מספקים תנאים אידיאליים להבשלת ענבים ולאיזון מושלם של טעם ורעננות".

סוג היין: רוזה

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוח פרחוני עדין, עשבי תיבול, לימון, לצד תווי אפרסק מעודנים דומים. בחך, חמיצות בהירה ומרעננת. טעמי גרגרי יער אדומים חריפים, לצד רמזים עדינים של תות, עלי כותרת ורדים וגווני אדמה, יין מורכב טעמים.

הרכב זני: 50% גראנאש, 20% סירה, 15% סינסאו, 10% קרינאן, 5% מורוודר

עשיית היין: קוט דה פרובנס רוזה, בלנד של גרנאש סינסאו וסירה העובר השרייה קצרה ותסיסה קרה ארוכה.

תיאור היקב את היין: צבע סלמון בהיר, חומציות בינונית- נמוכה ופיניש בינוני. באף- אוכמניות, תותים, קליפות לימונים, אוכמניות, פלפל אדום, ותפוח פינק ליידי. בפה- גמבה מתוקה, תפוחים אדומים, אוכמניות, קליפות הדרים וזסט ליים.

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°- 12°C

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

אקרמן משקאות

מ. אקרמן בע”מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז”ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע”מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי.

טלפון שירות לקוחות: 050-8700888

מענה טלפוני בין השעות 09:00-17:00

מייל שירות לקוחות: [email protected]

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top