חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית "ישרקו" משיקה: יין פטיט שאבלי 2020 Domaine de Chatillon Petit Chablis – כשר! לכבוד חג שבועות תשפ"א

"הסקוטית" מבית "ישרקו" המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמובילים בעולם, משיקה: פטיט שאבלי Domaine de Chatillon Chablis, מיקב "קריסטוף פאטריס" צרפת. כשר – כשרות OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. לכבוד חג שבועות תשפ"א

Domaine de Chatillon Chablis Petit Chablis 2020

רשמי טעימה שלי: הן באף והן בחך. מוצגות כאן דמויות מעודנות, קלאסיות ומורכבות, המתמזגות יפה עם תווי פירות האפרסקים הבשלים. אופי משובח ואקספרסיבי, מגניב ופריך, עם הרבה חומציות. חסר לי כרגע מעט עושר וריכוז ואני סבור, שהיין רק צריך קצת יותר זמן בבקבוק, כדי להוסיף מורכבות נוספת. דוגמה מינרלית, רעננה ותוססת.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: עשוי מ- 100% ענבי שרדונה.

כרמים: מקור הפרי בכרמים בני 45 ויותר, הגדל על אדמות חמר וגיר האופיינית לאזור. הגפנים עוברים תסיסה קרה ומבוקרת. לאחר התסיסה עובר היין התבגרות במכלי נירוסטה על השמרים למשך כשישה חודשים. לסיום, עובר היין ייצוב בקור עז וביקבוק.

תיאור היין על פי היקב: השאבלי יין פירותי קלאסי מאוד. וצבעו זהב חיוור, עם נגיעות בגוון כסף יפה. האף פירותי, עשיר מאוד בארומות הדרים. הטעם מאוזן להפליא ומעניק תחושה מלאה, יחד עם רעננות בסיומת מעודנת. היין מתאים מאוד כאפריטיף, הוא מעולה עם מגוון רחב של בשרים שונים כגון עוף, דגים לבנים, גבינות מסוגים רבים ועוד.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°- 10°C

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

Domaine de Chatillon Chablis

ניתן להשיג בטיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות

ישרקו

קרדיט צילום: אסף לוי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top