חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב נטופה רובי אדום יין קינוח מחוזק בסגנון פורט הבחירה שלכם לימי החורף הקרים

תמיד לפני החורף, יש לי תשוקה ליין מתוק. ומי שמכיר אותי (לרבות רופאת המשפחה והאיסורים שלה), יודע עד כמה אני אוהב אותם, את היינות המחוזקים באלכוהול. את יינות הפורט למיניהם, שגורמים לי להרגיש ציקצוק בשפתיים, אלה שממלאים לי בעושרם את החך, מחממים את בית החזה במורד העגול והחלקלק בגרון, משאירים אחריהם טעם מסיים ארוך וקטיפתי, שגורם ללשון באופן אוטומטי להעביר "ויש" על השפתיים לדגום ולו שארית של טיפה מתוקה אחרונה. אני אוהב אותם כבדים, שמנוניים במידה, לא אחת "סמיכים", מורכבים, עשירים, ועמוסי אלכוהול. בצורה כזו או אחרת, יש לי נטייה "לאסוף" אותם, "לאגור" מהם, כמו דוב הנערך לקראת תרדמת החורף. ולפיכך, בכל פינה בארונות האחסון אצלי בבית ובמגירות המיטה, ובמחסן, תמצאו יינות שכאלה, מתוקים, מחוזקים באלכוהול, לא פעם כזה הנושק כמעט ל- 20%, שאני לא צריך בעבורם לא מקרר יין ולא שמירה על שינויי טמפרטורות קיצוניים, תזוזות למיניהם, או שינויי תאורה, שמפריעים להם להמשיך ולהתיישן ולהשתבח בבקבוק ובתנאי אחסון נאותים. יש ביינות הללו, את הפוטנציאל להתפתח ולהשתבח, במשך שנים רבות. ובאמת ובתמים, אינני יודע ללמד כמה ושל מי, יש לי מהם, אבל אני יודע ובוודאות שיש לי רבים וטובים. מקומיים ומתוצרת חוץ והחורף הקר, רק מגרה אותי לחפש אחריהם, לשלוף אותם ממירבצם, בכדי שלאורחיי, לבני משפחתי, ולי, יהיה טוב וחם. יקב נטופה, מציע יינות איכות אלגנטיים, בסגנון העולם הישן, המאופיינים בגוף מעודן, בעל ניחוחות וטעמים מורכבים. הכרמים של יקב נטופה נטועים באדמת עין דור שבגליל התחתון וגדלים בהם זנים מגוונים, כגון: סירה, מורבדרה, גרנאש, טמפרניו, טוריגה נסיונל, שאנין בלאן ורוסאן, זנים ים-תיכוניים שהתאמתם ל"טרואר" ממצה בצורה המרבית את איכות הפרי ואת תכונותיו. יקב נטופה רובי אדום יין קינוח מחוזק בסגנון פורט הבחירה שלכם לימי החורף הקרים.

יקב נטופה רובי אדום

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום בהיר ועמוק, עם גוון ענברי ושוליים בוהקים. על האף, פרי אדום עשיר, תווי קרמל, צימוקים וציפורן. על החך החלק הקטיפתי והעגול, רמיזות להל, תבלינים "חמים", שזיפים קלויים, דובדבנים מתוקים, חמאת חמוציות ודומדמניות אדומות, שזורות בניחוחות אגוזים אטרקטיביים. הגוף מלא, נוגע בטעמים מודגשים ברמזים לקליפת הדרים, ריבת תות שופעת וגימור אלגנטי. אהבתי וגם ציקצקתי בהנאה בשפתיים.

סוג היין: יין קינוח מחוזק בסגנון פורט

הרכב זני:

סדרה: יינות קינוח מחוזקים

תיאור היקב את היין: יין מתוק מחוזק, בעל ארומות מתובלות, טעמי קקאו וטבק עדינים. מתאפיין בסיומת ארוכה ובטאנינים נעימים.

פרופיל היין: יין קינוח אצילי בסגנון פורט מבטא את החיבור המיוחד של הטוריגה נסיונל והטינטה רוריז. היין, שהתיישן במשך שנתיים בחביות ישנות, מבטא לצד מתיקות ואלכוהול דומיננטיים, עושר פרי וטעמים מאוזנים שיוצרים חווית קינוח יוצאת דופן.

אלכוהול:20%

יישון בחבית:24 חודשי התיישנות בעץ אלון צרפתי

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

הרכב היין: 80% טוריגה נסיונל, 20% טינטה רוריז – הגדלים בכרמי נטופה בגליל התחתון

יינן: פייר מיודובניק

תאריך ביקבוק: 15.1.2017

מחיר מומלץ לצרכן: 120. 

יקב נטופה

 מצפה נטופה

טל: 04-6786454 

דואר אלקטרוני: [email protected]
שעות פתיחה: ימים א' – ה' בתיאום מראש
יום ו' בין השעות 15:00 – 11:00 (כניסת מבקרים עד 14:00)

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top