חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הר אודם "שני" יין קינוח מחוזק בסגנון פורט – הבחירה שלכם לימי חורף קרים

מי שמכיר אותי, יודע עד כמה אני אוהב אותם, את יינות הקינוח המחוזקים, המתוקים, המפנקים, המתרפקים ומחבקים, בלגימה של אחרי ארוחה לצד פירות, שוקולד, ולא אחת בטפטוף על הקצפת של הגלידה. כאלה שאני שולף אותם בשעתם, מהאוסף הבייתי שלי, כאלה שאתם מבקשים ללגום אותם בליל חורף קריר, כשהגשם נוקש על החלונות, אלה שעושים לכם חם וטוב במורד הגרון ובבית החזה, כשהסובבים אותך מביטים בך בשקיקה, אומרים לך גם אני רוצה מזה. יקב הר אודם הוא יקב משפחתי, היינות שלהם, נועדו להסב שמחה, לקרב לבבות ולשבח את הרגעים השמחים של החיים. הכל מתחיל במקום בו ההרים נושקים לשמיים, למולם נוף אינסופי, הנחלים זורמים מכל עבר והאוויר צלול ושקוף , שם, בצפון רמת הגולן במושב אודם הם מייצרים יינות טעימים, משמחים ומדויקים עבור כל אחד ואחת מכם. בצפון רמת הגולן, בלב יער אלונים בגובה של 1100 מטר מעל פני הים, שוכן יקב הר אודם. האקלים, הנוף ההררי, יער האלונים והכרמים הרבים הגדלים באזור מעניקים תחושת חופש אמיתית. היקב נוסד בשנת 2003 ע”י עידית ומיכאל אלפסי ומייצר כ-90,000 בקבוקים בשנה. היווסדו הוא הגשמת חלום בו אהבה ליין, גידול חקלאי ועשייה יצירתית לוקחים חלק בכל שלבי היצירה. עשור וחצי לאחר הקמתו היקב משלב איכות וחדשנות יחד עם מסורת והקפדה ונחשב כאחד מיקבי הבוטיק הטובים ביותר בישראל עם שלל תארים מהארץ ומהעולם. "שני" יין קינוח מחוזק בסגנון פורט – הבחירה שלכם לימי חורף קרים. בואו ותצטרפו אליי לטעימה.

יקב הר אודם "שני" – יין קינוח מחוזק בסגנון פורט

רשמי טעימה שלי: האף, ארומטי, רענן עם מורכבות אלון, מקל קינמון מפתה, אגוזים קלויים, שוקולד, שזיפים מיובשים ופאי פטל, עם נגיעות של עשן עץ ותוספת מעט תאנים מיובשות, שזיפים צימוקים, תבלין ציפורן ורמיזת אניס מובהקת. החך, מעודן, אך שופע אלגנטיות ועוצמה. הגוף מלא, עשיר ומתובל בצורה דקדנטית, מציג טעמי עוגת פירות מתוקה, מורכבות פירות יבשים, תבלינים "חמים", וריכוז של עץ החבית. הסיום הוא טרי, עם איזון נפלא ועוצמה מתמשכת. עם הרבה טעם של עוד.

סוג היין: יין קינוח מחוזק בסגנון פורט

סדרה: "המתוקים" – יינות שהופכים את החיים לטעימים ונעימים יותר.

הרכב זני: קברה סוביניון, מרלו וסירה

שם היין: "שני"

שם באנגלית: Scarlet

תיאור היין על פי היקב: שני הינו יין אדום מתוק מחוזק. בעל צבע אדום כהה נוטה לחום בשוליו, גוף מלא, עגול וחלק, מלווה בעפיצות עדינה ובשלה. ליין ארומה ריבתית , שזיף שחור בשל ומעט שוקולד.

תהליך עשיית היין: בסוף עונת הבציר, אנשי היקב מלקטים את שאריות הענבים על הגפנים כשהם בריכוז סוכר גבוה. ביקב, מרסקים את הענבים ומעבירים לתסיסה. כעבור מספר ימים, מחזקים את היין וכך עוצרים את התסיסה תוך שמירה על מתיקות שמקורה בענב. לאחר סחיטה, מתיישן היין בחביות עץ אלון בשמש, אשר מגבירה את קצב האידוי והחמצון בחבית. כל אלה תורמים להתפתחות מגוון הטעמים ביין.

אלכוהול: 18.5%

pH: 3.75

T.A: 5.13

מתיקות: מתוק

יישון: 32 חודשים בחביות עץ אלון תחת השמש.

בקבוק: 750ml

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

המלצת הגשה: מהחטאים הקטנים והמתוקים שהופכים את החיים לטעמים ונעים יותר. לצד גבינת סטילטון, סיגר קובני, או פרלין משובח, זהו המשקה שישלים לכם את התמונה, עם בשלות שלוקחת את הענבים עד הקצה וטעמים שמגדירים מחדש את המושג איזון.

מחיר מומלץ לצרכן: כ – 125 ₪.

יקב הר אודם

מושב אודם, צפון רמת הגולן

לתיאום ביקור או אירוע התקשרו : 04-6871122

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top