חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערב יין ביקב אפק, חלי ואהרון ג'לח מארחים, הגיגים בשלהי ערב מפנק

הכול החל, כשחברות וחברים מהעבודה, התארחו באחד מימי השישי באחד מהיקבים בשומרון, שם לדבריהם: "אירחה אותם איזו נערה במרכז המבקרים, שלא ממש שלטה ביינות, והכיבוד שהוצע להם תמורת תשלום כמובן, היה קמצני ולא הצדיק את הביקור והחוויה"…והם בקשו ממני לארגן עבורם ערב יין. ומה פשוט יותר מאשר לבחור את הבחירה האולטימטיבית בדמותם של חלי ואהרון ג'לח מיקב אפק שבראש העין.

אודה ואתוודה, שעבורי אין מלאכה קלה יותר מלשווק את יקב אפק ואת אירועי היין שהוא מקיים. הרבה בזכות העובדה שהיינן אהרון ג'לח ואני, מיודדים כבר שנים, עת נפגשנו לראשונה בפסטיבל היקבים הביתיים של בית הספר ליין ויקב שורק, ומאחוריי, כבר היכרות של לא פחות מ- 4 ערבי יין, בהם שמחתי להיות בין אורחיו הרבים של היקב.

אם אנסה להסביר מה קורה שם, ולמה כדאי לכם לבקר שם, כל שאתם צריכים זה לעיין בתמונות המגרות שעולות לרשתות החברתיות מהשולחן העמוס כל טוב בתקרובת וכיבוד מעשה ידיה של חלי ג'לח בעלת הבית רעייתו של אהרון, לצד מיני מאפה ולחם, מעשה ידיה, או טריים היישר מהמאפייה הסמוכה, דרך מבחר היינות העשיר שאהרון מטעים לאורחיו, מרביתם יינות עטורי שלל רב של פרסים ומדליות שאגב מכסים את כל קירות היקב עד כלות, לרבות זכיות מפוארות במדליות זהב וזהב כפול בארץ בחו"ל.

אבל זה לא הכול. חרף האמור לעיל, מדובר בזוג מארחים מקסים, צנוע, אוהב, מפרגן, שמח, שכל שמבקש זה לעשות לאורחיו רק טוב.

אז בערב אחד, ניצל אחד הזוגות את האירוע לחגוג יום הולדת, ובערב האחרון שהייתי, היה זה ערב של חגיגת הצעת נישואין. עבור זוג אחר, זה היה לדברי בת הזוג, כמו יציאה למסעדה, ועבור בת זוג אחרת, זה היה ממש ערב של יציאה לבילוי.

אבל ברשותכם, בואו ולא נתבלבל, יקב אפק מבקש למכור יין, ותכליתם של ערבי היין וימי השישי של קבלת השבת, הם למכור יין, תוך כדי חשיפת היקב ויינותיו לכמה שיותר קהל, והזוג ג'לח תאמינו לי יודעים לפמפם ברשתות החברתיות את האירועים בבאזז… חיובי מגרה חך.

אז מה היה לנו? בערב האחרון, אהרון פתח בהטעמת יין רוזה, מכאן הוא הטעים 2 יינות שרדונה מאזורי טרואר שונים, מכאן הוא עבר ליינות האדומים לרבות מתיישנים, הטראז'ר, הסיקריט, הארומה והולירון, וקינח ביין המחוזק דמוי פורט הפורטדור שאזל ואין להתפלא מהמלאי.

הסלטים, הגבינות, מיני המאפה, לעיתים גם הריבות, ומנות הקינוח, ממלאים את השולחן ואת בטנם של האורחים ותאמינו לי שאף אחד לא יוצא משם רעב. שתוי/שיכור?…בטח שכן.

אז אם אהבתם את האירוע, את המארחים וכמובן את היינות, אל תצאו משם בידיים ריקות. זה יעשה למארחים שלכם ולכם רק טוב. וזה בדיוק הזמן גם לאהוב.

יקב אפק

רח’ עליית הנוער 14
ראש העין

0504287676

039022857

צילומים: דני רובין

בקבוקים: אייל קרן צילום קולינארי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top