חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן ברשימת 100 היינות המצטיינים של מגזין WINE SPECTOR

כמדי שנה, מגזין Wine Spectator היוקרתי מפרסם את רשימת 100 היינות המצטיינים מכל העולם. השנה מייצג את יינות ישראל ברשימת ה- 100 יקב רמת הגולן, עם ירדן קברנה סוביניון 2017, שזכה ב – 91 נקודות.
בכל שנה מאז 1988 מפרסם מגזין Wine Spectator את רשימת 100 היינות הגדולים שלו, כשהעורכים בוחרים את היינות המרגשים ביותר מתוך האלפים אותם הם טועמים, סוקרים ומדרגים במהלך השנה על סמך איכות, ערך וזמינות, כשעל היינות לקבל ציון של 90 ומעלה בדירוגי המגזין. מדובר ביינות ממגוון סוגים וארצות ייצור.

יקב רמת הגולן מופיע זו הפעם השלישית ברשימה המכובדת.
כבר מעל לשלושה עשורים שיקב רמת הגולן זוכה בתחרויות בינלאומיות ומהווה שם נרדף לאיכות ועקביות. כמדי שנה היקב מייצר יינות איכות ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרטים מוקפדים העומדים בשורה אחת עם היינות הטובים בעולם ולא מפסיק להביא גאווה לענף.

ויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקב רמת הגולן: "להיות ברשימת 100 היינות המצטיינים של מגזין Wine Spector הוא אחד ההישגים המכובדים ביותר בעולם היין. זו השנה השלישית שקברנה סוביניון מסדרת ירדן נכנס לרשימה הזו והוא מצטרף לרשימה מאוד אקסקלוסיבית וקטנה של יינות שזכו לשבחים אלו. אין ספק שישראל ככלל, ורמת הגולן בפרט נותנים תרומה ייחודית לעולם היין. כמובן שזה מצטרף לאינספור אנשי מקצוע שמצליחים להביא את הפוטנציאל לכדי מציאות. הצוות האיכותי שלנו, ברמה בינלאומית, עובד קשה כדי לגרום לזה לקרות".

קרדיט צילום: חגית גורן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top