חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פותחים את 2021 עם המבעבע הכי ורוד בעיר : ירדן ברוט רוזה 2014 של יקב רמת הגולן

יקב רמת הגולן הוא הראשון שקם ברמת הגולן, הוא נוסד ב 1983 על ידי 8 קיבוצים ומושבים. מיום ההקמה ועד היום, ממשיך היקב להעמיק ולהטביע את חותמו בעולם היין הישראלי. הקמתו שינתה את מפת היין המקומי ותפיסת האיכות בתודעת הצרכן הישראלי. ליקב ארבע סדרות עם מגוון של זנים וסגנונות – הר חרמון, גולן, גמלא וירדן. לקראת הסילבסטר יקב רמת הגולן משיק בציר חדש לאחד היינות האהובים ביותר של היקב : ירדן ברוט רוזה 2014.

יקב רמת הגולן ירדן ברוט רוזה 2014

רשמי טעימה שלי: אלגנטיות ואיכות ללא פשרות. מרקם מקסים ופירותיות מגניבה מבעבעת בעדינות קלאסית.

סוג היין: רוזה מבעבע

הרכב זני:  ענבי שרדונה 63% וענבי פינו נואר 37% אשר גדלים בחלקו הצפוני והקר של רמת הגולן.

על היין: היינות המבעבעים של היקב ובפרט הירדן ברוט רוזה, שמיוצר בשיטה המסורתית של מחוז שמפיין שבצרפת הכוללות בציר ידני, סחיטת אשכולות שלמים ותסיסה שנייה בבקבוק.

ירדן ברוט רוזה הינו יין מורכב וחגיגי בעל צבע ורדרד וחמיצות מרעננת. היין התיישן לפחות 5 שנים בבקבוק על שמרי טיראז' והוא נהדר לשתייה בעת שחרורו ובעל יכולת התיישנות של עד עשור משנת הבציר.

את היין ניתן להתאים למגוון רחב של מנות ואירועים שונים החל מחגיגת סילבסטר ביתית ועד ארוחה רומנטית לצד קינוחים.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9-12 °C

יין ואוכל: ישתלב בצורה נהדרת עם מנות מגוונות החל מטרטר אנטיאס, סלמון בסגנון גרבלקס, או קינוחים מתוקים כגון פטל אדם בציפוי שוקולד

כשרות: יקב רמת הגולן על כל יינותיו, הוא כשר למהדרין לכל ימות השנה ולחג הפסח. היקב מלווה מראשיתו על ידי הגאון הרב אברהם דב אוירבך שליט"א, רב ואב בית דין בטבריה. הוא נותן את תעודת הכשרות, הוא מפריש תרומות ומעשרות, והוא הפוסק של היקב, כל שאלה עולה על שלחנו.

מחיר מומלץ לצרכן: 135 ₪.

ניתן להשיג בחנויות יין ובמרכז המבקרים של יקב רמת הגולן

יקב רמת הגולן

טלפון: 04.6968435
פקס: 04.6964004
כתובת: ת.ד.183 קצרין 12900
בwaze: יקב רמת הגולן

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top