חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב צובה טרסה 2016 זוכה במדליית הזהב הכפולה בתחרות היין טרה וינו 2020

יקב צובההוקם בשנת 2005 כיקב estate המבוסס על ענבים מכרמי קיבוץ צובה, הנטועים כבר משנת 1996. הכרמים משתרעים על אדמת טרה-רוסה, בין סלעים, גיתות וטרסות עתיקות יומין.
הגובה הרב (730+), הלחות הנמוכה, הפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום, ושורות הכרם הנטועות מצפון לדרום בצפיפות של 666 גפנים לדונם, יוצרים תנאים טופוגרפיים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבים.
הבציר הלילי שומר על איכות הענבים המגיעים צוננים אל היקב.
היינות המשובחים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין.
היינות מיושנים בחביות עץ אלון צרפתי בין 8 ל 18 חודשים. היקב מייצר 60,000 בקבוקים בשנה ונמכר בחנויות היין המובחרות בארץ ובחו"ל (צרפת, ארה"ב).
בתחרות היין הבינלאומית "טרה-וינו" 2020, זכה יין הפרימיום של היקב "טרסה 2016" במדליית העל דאבל גולד. בואו ותצטרפו אליי לטעימה. 

יקב צובה טרסה 2016

רשמי טעימה שלי:  הניחוח הנעים של ענבי הקברנה סוביניון השולטים בבלנד, מתחתנים יפה עם הגוונים הכהים והמלוחים של ענבי הסירה כדי לחשוף איזון ואופי בתערובת האופיינית ליינות "העולם החדש". באף, תווים מונפים פרי של שזיף ודובדבן כהה, לצד רמזים מלוחים מסקרנים של בשרים על האש, פלפל, עור וגוונים מעושנים. לאחר זמן מה, היין נהיה פרחוני ומבושם יותר, ומספק תווים עדינים של לבנדר ופוטיפור. תחושת הפה עגולה ונעימה, עם פרי מאוזן בחזית, ועץ אלון רך, נע בין שכבות באמצע החך ויוצר איזון ועומק. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד של 75% קברנה סוביניון,25% סירה

תיאור היקב את היין: זהו יין הדגל של היקב ,יין פרימיום בחירת היינן במהדורה מוגבלת, המיוצר בכמויות קטנות אשר בנוי מכוון להיות יין בעל חיים ארוכים ודורש חומרי גלם איכותיים ונסיון על מנת להפיקו. היין מופק מענבי קברנה סוביניון עם סירה כזן משלים המגיעים מהחלקות הטובות ביותר של היקב וכל ענב נברר בקפידה. בעל גוף מלא ונינוחות פרי עשירים, עוצמתי בטעמים וסיומת ארוכה ואלגנטית. יין שישתבח בשנים הבאות.

התיישנות: 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות ועוד 12 חודשים בבקבוק.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: כל יינות היקב כשרים למהדרין בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות בינלאומית OK.

יינן: פול דאב

מחיר מומלץ לצרכן: ₪220.

יקב צובה

קיבוץ צובה, ד.נ. הרי יהודה 9087000

02-5347678
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top