חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב גת שומרון עם 2 יינות לבנים חדשים שנין בלאן 2019, בלאן דה נואר 2019, וזוכה מדליית הזהב בטרה וינו 2020 שיראז שימרי בר 2018

יקב “גת שומרון” הנו יקב משפחתי בבעלותם של ענת וליאור נחום השוכן בישוב קרני שומרון. היקב הוקם בשנת 2002 וייצר אז רק 2,000 בקבוקים. כיום היקב מייצר כ – 35,000 בקבוקים בשנה ומושך אחריו אוהדים רבים. הענבים מגיעים מכרמים מאזורי השומרון, הגליל ועמק האלה. יקב “גת שומרון” מתמקד ביינות מיוחדים ויוצאי דופן ומקפיד לשקף את הטרואר האיכותי, על ידי ייצור כמעט בלעדי של יינות מזן יחיד ויינות כרם יחידני. בנוסף, ייצור בשיטות ייחודיות של יין קרח, בציר אדום מאוחר ותסיסות על שמרי הבר. יינות היקב נמכרים ללקוחות פרטיים, מסעדות, חנויות יין וכמו כן נמכרים גם לחו”ל.  יקב גת שומרון עם 2 יינות לבנים חדשים שנין בלאן 2019, בלאן דה נואר 2019, וזוכה מדליית הזהב בטרה וינו 2020 שיראז שימרי בר 2018.

יקב גת שומרון שיראז שמרי בר 2018

רשמי טעימה שלי: (הערה לפתיח: סבורני, שהשימוש בשמרים פראיים, מאפשר להראות את צביונו המלא והטעים של יין זה. מהצבע העמוק שלו, אל הניחוחות החמים והמזמינים, של גרגרי יער כהים וליקוריץ אדמתי, עד לטעמים של תאנים יבשות ודומדמניות שחורות.) צבעאדום / סגול עמוק, עם גוון ארגמן ושוליים בוהקים. האף, ארומטי. נוגע בפרחוניות מורכבת, עם גווני פירות יער כהים ושזיפים, רמזים לפולי וניל, ליקוריץ ופלפל לבן, שהתערבבו כנגד רמז לפירות אדומים. בחך, הגוף מלא, עם תחושת פה קטיפתית רכה, המצפה את חלל הפה. פירות אדומים וממוקדים, זורמים בין פלפל לבן עדין, תאנים יבשות דומדמניות שחורות ותיבול קינמון. כל אלה, מובילים לגימור חם ויבש. השהות בחבית, תרמה למורכבות וממד נוסף לגימור. יופי של יין, עם מדליית זהב, שטובים ומוכשרים ממני קבעו. 

תיאור היין על פי היקב: יין אדום יבש שהופק מענבי שיראז בבציר ידני מכרם יחידני מכרמי שילה בחבל בנימין. היין עבר תסיסה על שמרי הבר במיכלים קטנים תוך ערבוב ידני של הקליפות למיצוי צבע וטעם. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי. לא מסונן.
יין בעל גוף מלא ופירותיות נעימה. עם פוטנציאל יישון.

פרסים וזכיות: זוכה במדליית הזהב, בתחרות היין הבינלאומית "טרה וינו" 2020

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% שיראז

התיישנות: 14 חודשי יישון

אלכוהול: 15.1%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18-20 °C

יינן: ליאור נחום

כשרות: בד"ץ בית יוסף , OU

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

יקב גת שומרון שנין בלאן 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, קש חיוור מבריק עם שוליים בוהקים. האף, ארוז בניחוחות של אפרסק לבן, חבוש וגרידת לימון עם רמז לשקדים קלויים. החך, נקי ורענן, עם טעמים של הדרים ופירות אבן. אמצע הפה, עדיין קרמי בחמיצות בהירה, מה שמוביל לניקיון וגימור מתובל בעדינות, במרקם מהמם של רעננות וטְרִיוּת.

תיאור היין על פי היקב: הופק מענבי שנין בלאן מכרם בוגרת בכוכב השחר בבציר ידני וסחיטת אשכולות שלמים. היין תסס בחביות עץ אלון צרפתי חדשות. יין פירותי, רענן, מעודן, ארומטי ובעל סיומת ונעימה

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% שנין בלאן

התיישנות: 3 חודשי יישון

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 12-14 °C

יינן: ליאור נחום

כשרות: בד"ץ בית יוסף , OU

תאריך מילוי : נובמבר 2020

בקבוק: 750 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

יקב גת שומרון בלאן דה נואר 2019

רשמי טעימה שלי: גוונים של צבע ורוד סומק עדין, עם ניחוחות עדינים של תותים כתושים, נקטרינות בשלות, חבושים וליצ'י, אפרסק לבן והדרים ועלי כותרת. ריכוז הפרי ההרמוני והטעם, טובים, שונים וייחודיים בהרבה, מיין לבן ניטרלי שעשוי להיות משעמם וזה בהחלט החידוש לגיקים של יין! החך, מסתיים ברעננות של רימונים ומשי מסוגנן. איזו הפתעה נחמדה. יין טרי ורענן עם תחושת קיץ וים.

תיאור היין על פי היקב: יין יבש בגוון ורוד בהיר שהופק מענבי קברנה סובניון מכרם ביישוב אש קודש שבחבל בנימין, הענבים נבצרו בבציר ידני. סחיטת אשכולות שלמים. תסיסה בטמפ’ של 12-14 מעלות.
יין פירותי, רענן, מעודן ארומטי ובעל סיומת נעימה.

סוג היין: לבן יבש מענבים אדמים

הרכב זני: 100% ענבי קברנה סוביניון

אלכוהול: 13.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 12-14 °C

יינן: ליאור נחום

כשרות: בד"ץ בית יוסף , OU

תאריך מילוי : נובמבר 2020

בקבוק: 750 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

יקב “גת שומרון”

טלפון: 050-7264855

כתובת: העמל 4 קרני שומרון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top