חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערב גבינות ויין – הגרסה הטבעונית חדש מיקבי כרמל –מארז של גבינות ויין בשיתוף המעדנייה הטבעונית "טעם לחיים"

כחלק ממהלך ארוך טווח עליו אמונים ביקבי כרמל, בו הותאם הייצור לדרישות טבעוניות, החליטו בחברה לספק חוויה שלמה לקהל הטבעונים ולאפשר להם ליהנות מהשילוב המנצח של גבינות ויין
ההתחשבות בכדור הארץ, על שלל זוויותיה השונות, החל ממחזור וכלה ביחס לבעלי חיים, הפכה בשנים האחרונות למגדלור על פיו נוהגים לא מעט מותגים. לפני כשנתיים, כחלק מאג'נדה ידידותית לסביבה שמקדמים ביקבי כרמל, הוחלט שכל יינות היקב החל מבציר 2019 יותאמו לדרישות טבעוניות, ללא שימוש במרכיבים מן החי בתהליך הזיכוך וההצללה של היין תוך שמירה על איכות וטיב היין. המהלך נובע מהכרה בצורכיהם של כלל קהל הצרכנים וקהל הטבעונים בפרט וכחלק מתהליך מתמשך של חקלאות בת קיימא.

בעקבות המעבר לייצור יינות טבעוניים וכחלק מהחיבור ההוליסטי לעולם הטבעונות, משיקים יקבי כרמל שיתוף פעולה ייחודי עם המעדנייה הטבעונית "טעם לחיים", המתאים לבילויים בימי הקורונה – אבל לא רק. במסגרת שיתוף הפעולה, אתר האון ליין של המעדנייה יציע מארז של גבינות ויין, שיכלול בקבוק  elected קברנה סוביניון או Selected מרלו המגיע עם שלוש גבינות מיוחדות טבעוניות: גבינת קשיו מעושנת, גבינת שקדים עם עגבניות מיובשות וסומק וקוביות גבינה בולגרית סויה.

על סדרת SelecteD – היינות הכי ישראליים – סדרה שביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יין מובילה, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות בעלי אופי צעיר, פירותי, עסיסי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת Selected המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות, שתייה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח.

היינות האדומים: קברנה סוביניון, קברנה סוביניון מרלו, מרלו, אדום חצי יבש.

יינות לבנים ורוזה: אמרלד ריזלינג קולומברד, סוביניון בלאן, בלנד ים תיכוני, רוזה, מוסקטו.

מחיר המארז – 85 ₪.

כדאי לדעתיקבי כרמל מקפידים על תהליך הייצור הטבעוני, אשר בסיומו עומדים יינות כרמל בגאווה על המדפים ומסומנים בתווית ירוקה כידידותיים לטבעוניים. הוספת החותמת הברורה על הבקבוקים היא לטובת קהילת הצמחונים והטבעונים.

יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל מסביר: "תהליך ייצור היינות והמעבר ליינות טבעוניים מצריך מאיתנו הקפדה ודיוק כבר מהשלבים המוקדמים של גידול הענבים, הבציר בכרם ותהליך הייצור ביקב. כך אנו מפיקים בהצלחה יין איכותי ללא צורך בשימוש במרכיבים מן החי. התחלנו בתהליך כבר בשנת 2018, והחל מבציר 2019 כל היינות שלנו מיוצרים בתהליך טבעוני. ניתן בהחלט לומר שצברנו ניסיון והתמחות בנושא ואנו גאים להוביל את המגמה הטבעונית בעולם היין בישראל".

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל מוסיף על כך: "לצד הקפדה התמידית שלנו על ייצור יינות איכותיים, אנו מאוד גאים במהלך שהובלנו בשנתיים האחרונות ובו התאמנו את כל תהליכי הייצור של היין, החל מבציר 2019, לטבעונים. במסגרת תהליך ההתאמה דאגנו לוודא כמובן שכל הספקים של החומרים המשמשים אותנו בתהליך הייצור, אכן עומדים בקריטריונים של דרישות הטבעונות. השקת המארז הייחודי של גבינות טבעוניות ויין הוא בעיני נדבך נוסף באג'נדה בה אנו מאמינים, המאפשרת גם לצרכנים הטבעוניים ליהנות מרגעים של שמחה, בבית ומחוצה לו".

על יקבי כרמל:
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז הקמתו לפני 138 שנים ועד היום. היקב מטפח כרמים במיטב אזורי היין בישראל, כשלצידו 108 משפחות כורמים, דבר המאפשר בחירה קפדנית של ענבים ממיטב הכרמים והחלקות שיש.

על מעדניית "טעם לחיים"
מעדנייה טבעונית פופולארית הממוקמת בשוק לוינסקי בתל אביב, בה ניתן למצוא מבחר גדול של דליקטסים טבעוניים מובחרים.

טלפון ליצירת קשר0524590178

שירות לקוחות[email protected]

כתובת: מרחביה 13, תל אביב.

                        קרדיט צילום : אפיק גבאי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top