חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן – סדרת גמלא מתרחבת : גמלא בלנד אדום 2017

יקב רמת הגולןהוא הראשון שקם ברמת הגולן, הוא נוסד ב 1983 על ידי 8 קיבוצים ומושבים. מיום ההקמה ועד היום, ממשיך היקב להעמיק ולהטביע את חותמו בעולם היין הישראלי. הקמתו שינתה את מפת היין המקומי ותפיסת האיכות בתודעת הצרכן הישראלי. ליקב ארבע סדרות עם מגוון של זנים וסגנונות – הר חרמון, גולן, גמלא וירדן. ארץ היין – פילוסופיית היצירה. הידע שלנו על  אזור רמת הגולן מתפתח כל הזמן, אנשי הכרמים והייננים מאפשרים לנו הזדמנויות לייצר סוגים וסגנונות שונים של יין. כל יין שאנו עושים הוא חלק מפאזל, הוורסטיליות של האזור נדירה בעולם היין, כך שהפאזל הזה מורכב באופן מיוחד.  ככל שאנו לומדים, האמונה שלנו בפוטנציאל העצום של רמת הגולן כאזור גידול יין מעולה רק הולכת ומתחזקת. לדברי ויקטור שונפלד, היינן הראשי של היקב, "ליין יש תחושה של מקום. אפשר לחוש את האזור ממנו הגיע בטעם, בריח ובצבע. ביין אצורים תרבות המקום, השפה, הריחות והאנשים". ליקב כ- 6,300 דונם של כרמי יין מניבים, נכון להיום, ליקב רמת הגולן 19 זנים נטועים, שביניהם החלקה הוותיקה ביותר שרדונה כרם אודם. הכרמים מחולקים ל- 456 חלקות ותת חלקות. יקב רמת הגולן מרחיב את סדרת גמלא, עם בלנד העשוי על טהרת 5 זני בורדו,  מבציר 2017.

יקב רמת הגולן – גמלא בלנד אדום 2017

רשמי טעימה שלי: תערובת אינטנסיבית זו של חמישה זני בורדו כשהקברנה סוביניון הוא הזן הדומיננטי, מפגינה אף, עם ניחוחות פירות יער אדומים ושחורים בשלים, שזיפים כהים ועלי כותרת של ורדים. חך, מפתה של טעמי דומדמניות כהות, דובדבן, ליקוריץ, אוכמניות וכן תווים עסיסיים של קאסיס ופטל אדום טרי. נגיעה של וניל ורמיזות קלייה, לצד פטל שחור קפה ושוקולד, משלימים את הטאנינים הרכים והגימור הארוך. תמורה יפה למחיר.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: היין החדש הינו בלנד בורדולזי המורכב מחמשת הזנים המסורתיים: 74% קברנה סוביניון, 15% מרלו, 5% קברנה פרנק, 4% מלבק ו- 2% פטי ורדו.

תיאור היין על פי היקב: הבלנד מאופיין בבשלות ייחודית, מורכבות וארומות של דובדבן ושזיף בשל המשתלבות עם מאפיינים של תבלינים, פרחים, קקאו ואדמה. היין יבש, בעל גוף מלא, מרוכז בטעמים, בשל ומרענן.

חלון שתייה: גמלא בלנד אדום 2017 מוכן לשתייה עם יציאתו ויתיישן ויישמר בבקבוק עד עשור מהבציר.

התאמה לאוכל: בדומה לחבריו לסדרה, היין החדש מתאים למגוון רחב של מנות החל מרוסטביף עסיסי או קדרת שוק טלה ועד פיצה עם ירקות גינה.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: כשר למהדרין לכל ימות השנה ולחג הפסח. היקב מלווה מראשיתו על ידי הגאון הרב אברהם דב אוירבך שליט"א, רב ואב בית דין בטבריה. תרומות ומעשרות הופרשו כדין . נקי מחשש טבל וערלה. תחת הרב אוירבך מכהן גם הרב ישי סמואל שליט"א, ראש מחלקת הכשרות ברמת הגולן. כמו כן היקב מתנהל גם תחת פיקוח כשרות של האו. קיי." O.K

מחיר מומלץ לצרכן : 69 ₪.

הין יימכר בחנויות יין ובמרכז המבקרים של יקב רמת הגולן.

קרדיט צילום: חגית גורן

טלפון: 04.6968435
פקס: 04.6964004
כתובת: ת.ד.183 קצרין 12900
בwaze: יקב רמת הגולן

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top