חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ירושלים משיק רוזה לימיטד אדישן 2019, ויקב רמת חברון ממליץ על פרימיום REDEMPTION כרם אורגני 2016, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב ירושלים Jerusalem Winery – בלב הרי ירושלים ויהודה, באחד המקומות האידיאלים לגידול ענבים בארץ, המקום ובו הבריזה הקרירה הנושבת מקו החוף פוגשת בחום והצחיחות המגיעים מהנגב, נמצאים הכרמים של יקב ירושלים. היקב הוקם על ידי משקיעים יהודים צרפתיים אוהבי ירושלים וארץ ישראל במטרה לייצר יין בארץ הקודש ולשווקו בחוץ לארץ בדגש ותוך מיתוגו כמוצר מארץ הקודש.  ברוח המייסדים, הרי שהיקב עצמו משלב בין המסורת עתיקת יומין של הייננות הצרפתית ביחד עם האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם לייצור יין. כל הציוד ביקב החל ממערך קליטת הענבים, מכלי התסיסה ושימור היין  עשוי נירוסטה מהאיכות הגבוהה ביותר, כשהמכלים עצמם מצוידים במערכות ממוחשבות לבקרה ושמירה על טמפרטורה רצויה. בנוסף, במרתף היקב כ- 400 חביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי בהן מתיישן היין. כחלק מהרצון לשמר את הייחודיות שבטעמי ארץ ישראל, ליקב ירושלים הסכמים ארוכי טווח עם כורמים באזור הרי ירושלים, בית שמש ועמק האלה דבר המאפשר שליטה גדולה יותר של הצוות המקצועי ביקב על הטיפול בענבים. גובה פני השטח בו נטועים כרמי היקב נע בין 400-800 מטר. האקלים והאדמה הסלעית באזור מעניקים לענבים טעמים וארומות ייחודיים התורמים ליצירת יין איכותי, בעל גוף מלא ומאוזן. הבציר הראשון של היקב היה בשנת 2002, כאשר בשנתיים הראשונות כל סדרות היקב יועדו לייצוא בלבד, במיוחד לשוק האירופאי, לשוק היהודי ולשוק הנוצרי אוהד ישראל. בשנת 2004 הגדיל היקב את היקף הייצור שלו והחל בשיווק מוצריו גם בשוק המקומי.

יקב רמת חברון  Hevron Heights Winery – בלב איזור יהודה, בגובה של 1000 מטר מעל פני הים, מוקפת הרים, שוכנת העיר חברון. האקלים בחברון מושפע מהאזור ההררי, מהבריזה הקרירה הנושבת מקו החוף ומן החום והצחיחות המגיעים מהנגב, זהו אחד המקומות האידיאלים לגידול ענבים בארץ. כשמתקרבים לחברון, ים של גפנים מציף את העיניים בכל מקום, במספר מקומות רוב הגפנים גדלים בטבע ללא מגע יד אדם. יקב רמת חברון תורם להמשך המסורת הקלאסית של האזור – גידול ענבים טובים ויצוא יינות משובחים. ההשקעה להקמת יקב חדש בחברון נעשתה ביוזמה של קבוצת צרפתים אוהדי ארץ ישראל. היקב הוקם על בסיס מודל צרפתי המשלב טכנולוגיות מתקדמות ביותר לייצור יין עם מסורת של ייננות צרפתית. כל הציוד ביקב החל ממערך קליטת הענבים, מכלי התסיסה ושימור היין  עשוי נירוסטה מהאיכות הגבוהה ביותר. המכלים מצוידים במערכות ממוחשבות לבקרה ושמירה על טמפרטורה רצויה. במרתף היקב כ- 800 חביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי בהן מתיישן היין. פעילות היקב החלה בבציר 2001 ומטרתו ייצוא מרבית התוצרת. יינות היקב אינם נמכרים רק לקהל יהודי אלא גם לקהל לא יהודי אשר מעריך את היין האיכותי המגיע מיקב רמת חברון. יקב רמת חברון מייצר יינות איכות כשרים, ומייחס חשיבות וכבוד רב לחיבור ולקשר בין היינות  להיסטוריה ולגיאוגרפיה של ארץ ישראל, אותה הוא מבטא במתן שמות תנ"כיים ליינותיו ובעיצוב התוויות הייחודי על גבי הבקבוקים.

יקב ירושלים משיק רוזה לימיטד אדישן 2019, ויקב רמת חברון ממליץ על פרימיום REDEMPTION כרם אורגני 2016, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב ירושלים משיק רוזה לימיטד אדישן 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, סלמון עם גוונים אדמדמים צלול ובוהק. האף, מציג תווי צמחים בהירים ומלוחים עם שמץ רמיזה של תותים וחמוציות ותווים משניים של פרחי בר טריים. בחך, היין מציע חזית קדמית ואמצעית, עם עשבי תיבול טריים ואופי טעמים של פירות יער אדומים בהירים ממוסגרים על ידי חומציות פריכה ותוססת וגימור מינרלי נקי ופריך.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: 100% קברנה סוביניון

בציר: 2019

אלכוהול: 13.5%

אזור גידול ענבים: הרי יהודה

תיאור היין על פי היקב: יין רוזה בסגנון צרפתי, הענבים נבצרו באופן ידני מכרם קברנה סוביניון בהרי יהודה. מיד עם הכנסת הענבים ליקב, הוצא מיץ ראשוני והותסס בנפרד ללא הקליפות בתהליך תסיסה ארוך בטמפרטורה נמוכה. היין מאד מאוזן, טרי, רענן, קריספי עם חמיצות עדינה, מאופיין בטעמים וארומות פירותיים.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 13- 9-C°

 כשרות: U.P בד"צ איגוד רבנים, "יורה דעה" הרב שלמה מחפוד. לא מבושל.

 מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

יקב רמת חברון REDEMPTION כרם אורגני 2016

רשמי טעימה שלי: יין זה מהווה יין פרימיום של היקב שכבר הוציא תחת ידו יינות פרימיום גבוהים ומאוד מבוקשים כמו "המכפלה", "רמת חברון" ו- "ארמגדון". הבקבוק שטעמתי מיועד לשוק הכשר בארצות הברית שם קיים ביקוש מוגבר ליינות אלה ובכלל ליינות של היקב בפרט. באף, מערך מורכב של פירות שזיפים ופירות יער צפופים שכבות שזיף אדום ושחור, מתערבבים עם קאסיס, פולי קפה קלוי מעושן, נגיעות טימין מיובש וניואנסים מורכבים של תבליני ארז. על החך, היין רך עשיר ועוצמתי עם עמוד שדרה של טאנינים משובחים ובשלים המביאים ליניאריות ומבנה. זהו יין רציני ורב ממדי. רך אך מרוכז, עם אלון משולב עם תבלינים עדינים וניחוחות פרחים דמויי סגול, מוחמאים על ידי נימי שוקולד מלוחים, אדמתיים וכהים, שמקורם בהבשלת חבית ו"גישה לעולם הישן המסורתית" לייצור יין. יין זה, ייהנה ויזכה במורכבות נוספת בתנאי אחסון אופטימליים במהלך 10-15 השנים הבאות.

סוג היין: אדום יבש – סדרת ה"פרימיום" של היקב

 הרכב זני: בלנד של  60% ענבי קברנה סוביניון 40% ענבי מרלו

 תיאור היקב את היין: זהו יין מדהים שנעשה מענבים איכותיים הגדלים בכרם אורגני הנטוע בפני קדם מאחז במזרח גוש עציון, בשטח היישוב מיצד וצופה אל ים המלח בגובה 930 מטר מעל פני הים.

התיישנות: יין זה התיישן 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי מובחרות ומשלב ארומות ספייסיות ונגיעות וניל. הפאלט המאוזן היטב הוא רך ועשיר עם שזיף ודובדבן כהה מודגשים בטאנינים עדינים.

המלצת שתייה: מומלץ לפתוח כשעה לפני ההגשה ולחדרר.

Vegan friendly

אלכוהול: 14.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16-18-C°

 כשרות: U.P בד"צ איגוד רבנים, "יורה דעה" הרב שלמה מחפוד. לא מבושל.

לא מסונן 

מחיר מומלץ לצרכן: כ 380 ₪.

 

יקב ירושלים רמת חברון

קריית ארבע 90100

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top