חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בזלת הגולן ממליץ על שרדונה רזרב 2018 וקברנה סוביניון רזרב 2017 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב בזלת הגולן הוקם ב 1998, לאחר שנים של הכנת יין בבית, ע"י יואב לוי. היקב שוכן בסמוך לחורשה ולנביעת מים קסומה אל מול נופה של הכנרת. הסוד של המקום טמון באדמת הבזלת הפורייה והעשירה, בתנאי האקלים המיוחדים לאזור ובתהליכי ייצור טבעיים ומוקפדים. היקב מייצר יין מזני ענבים אצילים ומהם מיוצר יין איכותי וטעים במיוחד. לאחר התסיסה נשמר היין ללא סינון בחביות להשבחת הטעם והארומה. היקב מייצר, נכון להיום, כ-80,000 בקבוקים בשנה. לוגו היקב מורכב ממטבע עתיק שעליו מוטבע דיוקנו של האל דיוניסוס, אל היין והפריון, אבי הצהלה שמחת החיים והחגיגה האינסופית וזוהי דרכו של יקב בזלת הגולן שממליץ על שרדונה רזרב 2018 וקברנה סוביניון רזרב 2017 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב בזלת הגולן שרדונה רזרב 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, קש חיוור, עם גווני זהב בוהקים ושוליים צלולים. האף, מציג תווי פרי ראשוניים של אפרסק לבן והדרים, בשילוב עם רמזים לשקדים קלויים ולבריוש, לצד נגיעות תבלין אלון קלוי ועדין. החך, משקף את הארומות עם תווי פרי אבן טריים ומלאים ופרי הדרים בטעמים של תפוחים ואגסים ירוקים בשפע לצד רמזים לאגוזי לוז ווניל, הנגזרים ממגע ממושך על שמרים והתבגרות עץ אלון, המספק מרקם וגימור ארוך. יופי של יין.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי שרדונה

תיאור היין על פי היקב: היין עשוי מענבים מובחרים מכרם "מחפי" הכרם הצפוני ביותר שלנו
בגובה של 1000 מ' מעל פני הים. טעם פירותי ונעים

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  13°- 9°C

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין בד"צ איגוד רבנים.P. U

מחיר מומלץ לצרכן: 150.00 ₪.

יקב בזלת הגולן קברנה סוביניון רזרב 2017

רשמי טעימה שלי: אני שעוקב אחר יינות היקב מזה שנים והורגלתי לא אחת ללגום בהנאה מרובה יינות אדומים של היקב שנשקו ללא היסוס ל- 16% אלכוהול, קצת "הופתעתי" למצוא בקברנה הזה "רק" 14% מתונים של היינן והיין. הצבע, מפתה בגוון ארגמן עמוק וכהה. באף, ניחוחות חמים של אוכמניות, קפה קלוי, טופי קלוי, קקאו ותבליני אפייה מיובשים, שממלאים ועוטפים את הכוס. בחך, ריכוז ואיזון יפה, המציגים טעמים של שוקולד מריר עשיר, קאסיס ומוקה. שכבות של טאנינים מאובקים עדינים פוגשות גווני אדמה, ציפורן קלוי, וניל שמנת ונגיעה של פרי אדום בוהק המכוסה במבנה מוצק ושילדה של קברנה סוביניון "גבר-גבר". הסיומת ארוכה. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% קברנה סוביניון

תיאור היין על פי היקב: סדרת הדגל של היקב. נבצר מכרם בצפון רמת הגולן
בעל צבע אדום עמוק.

התיישנות: מיושן בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי במשך 20 חודשים.

אלכוהול: 14%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין בד"צ איגוד רבנים.P. U

מחיר מומלץ לצרכן: 190.00 ₪.

יקב בזלת הגולן

04-696-5010
פקס: 04-696-5020
[email protected]
מושב קדמת צבי
רמת הגולן, ישראל, 12421

שעות פתיחה:
יום א'-ה': 9:00 – 18:00
יום ו' וערב חגי ישראל: 9:00 – שעתיים לפני כניסת שבת

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top