חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב וילה וילהלמה ממליץ על 3 יינות – רוזה 2019, סוביניון בלאן 2019, ו – TIMELESS 77-2007 מסדרת הדגל של היקב לאחר 6.5 שנות התיישנות! – לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

יקב וילה וילהלמה, הוקם על ידי גיל ומוטי גולדמן, דור שני לכורמים, בשנת 2001, בוילה טמפלרית. המדשאות רחבות הידיים והבית העתיק על תקרותיו הגבוהות, חדריו הרבים ומרצפותיו העתיקות והמצוירות הם מקום שלו ומקסים לכל אירוע. עם סבלנות אין קץ מייצרים ביקב יינות מתיישנים בני עשר שנים ויותר. בוילה עצמה בית קפה ובראנצ'ים, מרכז מבקרים הממוקם במרתף היין הישן ואנשים עם סיפורים שתרצו לשמוע עוד ועוד. וילה וילהלמה על פי חזונם של גיל ומוטי הינה המקום בו החיים הטובים מתחילים, מקום המגיע אל הטוב שבכל אחד מאיתנו , מקום של שמחה ואנרגיה טובה. יקב וילה וילהלמה ממליץ על 2 יינות – רוזה 2019, סוביניון בלאן, ו – TIMELESS 77-2007 מסדרת הדגל של היקב לאחר 6.5 שנות התיישנות! – לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב וילה וילהלמה רוזה 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, גוון ורוד אדמדם מבריק עם שוליים בוהקים. אף, רענן. מציג תווי תות ופירות טרופיים, פיסת שוקולד של סוכריות כותנה וסחיטת לימון עם פרי לפנים. טעמים ש"מרקדים על פני החך", ויוצרים תחושת פה שובבה, חומציות מרעננת וגימור פריך ומתמשך. 

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי קברנה סוביניון

תיאור היין על פי היקב: בעל ארומה עשירה וייחודית. גוף בינוני .. טעמים מיוחדים. לשתות קר .אחד היינות האולטימטיביים לקיץ חם.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  6°-9°C

מחיר מומלץ לצרכן:  65 ₪.

יקב וילה וילהלמה סוביניון בלאן 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב חיוור, עם ניחוחות של דשא קצוץ, עשבי תיבול יבשים, הדרים, סרפד כתוש ועלה עגבניות. בחך, יין קל, רענן, שתי נגיש ולא מחייב, מאוזן בחמיצות תומכת ורעננה. סיומת קצרה ומינרלית.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי סוביניון בלאן

כרמים: כפר תבור ובני עטרות

תיאור היקב את היין: קל, נעים ונגיש. סוביניון בלאן יבש בעל נוכחות בפה וטעמים מרוממים וקיציים.

רשמי טעימה מטעם היקב: ליין גוון חיטה עז. באף היין חד, ומאופיין בארומת קליפת הדרים, אשכולית, תבלינים ירוקים, פירות טרופיים, ומינרליות. הסוביניון בלאן הוא יין יבש המאופיין בגוף בינוני, וחמיצות מעודנת, ירקרקות עדינה ומתובלנת בפה.

התאמה לאוכל: נהדר לשתיה לבד או בליווי סלטים טריים, דגים ופירות ים.

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  6°-8°C

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

יקב וילה וילהלמה TIMELESS 77-2007

TIMELESS – סדרת הדגל של היקב, אכן נטולת זמן. זהו יין אדום המורכב בעיקר מזני הענבים קברנה סוביניון ומרלו, הידועים כענבי היין המובילים של מחוז בורדו המפורסם בצרפת. אנחנו משבחים את יינות הסדרה בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקני, לפרקי זמן שונים וארוכים ולכן מיוצרות ממנו מספר תוויות.

רשמי טעימה שלי: גוונים אדומים חומים עזים מלמדים על גילו של היין. באף, פרי אוכמניות ארומטיות, אניס, שזיפים שחורים בשלים וניחוחות עלה דפנה, ותה. בחך, טעמים מובנים היטב, מאוד קטיפתיים, חלקים, עם טעמים של תות ושזיף בשל מלאי חיים. טאנין ארוך ומשיי, מאוזן על ידי אלון החבית הרגוע. רמזים לשוקולד מריר. תת גוונים פיקנטיים משלימים את היין המוגדר היטב, כיין מאוד ייחודי ומהנה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד של קברנה סוביניון 70% , מרלו 30%

שנת בציר: 2007

איזור גידול:  גליל עליון – כרם בן זמרה

אודות הכרמים: 850-890 מטר גובה , שבוע בשנה שלג ,אדמת בזלת

תאריך ביקבוק: 20/7/2014

זמן השתבחות והתיישנות בחביות: ימים 2307 = 77 חודשים = 6.5 שנים

אלכוהול: 13.9%

כשרות: ללא השגחת כשרות

התאמה לאוכל: מתאים לאוכל גבינות קשות ,בשרים מעודנים ואיכותיים

טמפרטורת הגשה מומלצת:  22°-18°C

לשתות עד: (שנה) 2026

מחיר מומלץ לצרכן: 190 ₪.

תיאור היקב את היין: יין הרמוני מורכב ואיכותי כבד יחסית בעל איזונים מופלאים מרגיש יחסית צעיר לגילו

מתי לשתות ? לשתייה עכשיו  עד 2026

יקב וילה וילהלמה

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top